1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Formule 1 Spel - Seizoen 2003 - Doe Mee

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elitian, 4 mrt 2003.

  1. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    je hebt gelijk
    twas alonso die de crash maakte, maar ik moest op la deux kijken en die mensen spreken frans, en dan klinkt alosno altijd als trulli
    canvas zendt uit in uitgesteld relais
     
  2. vince0606

    vince0606 speedfight

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    alonso en webber zijn wel gewoon geklasserd terwijl ze er waren afgevlogen, ik blijf het vaag vinden, een podium met niet iedereen er op, een gelukje bij een ongelukje voor hun....
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    elitian wanneer komt je lijst?
     
  4. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet zeggen dat het een zeer mooie race was kwa crashes dan, niet voor de coureurs natuurlijk, maar het was wel weer een keer nodig zo`n race, het was allemaal zo slapjes
     
  5. vince0606

    vince0606 speedfight

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    nauw ik vind alle races van dit seizoen al zeer vet, deze komt natuurlijk met stip op 1 maar ik vind het hele seizoen al top en dat terwijl ik een ferrari fan ben:confused:
     
  6. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ook ferrari fan, toch heb ik ook al meer genoten van het hele vorig seizoen samen
    maar ik denk dat ferrari nog steeds kans maakt hoor
     
  7. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Yes, three in a row.:D

    Tuurlijk heeft Ferrari nog alle kans, het hangt er gewoon vanaf hoe goed de nieuwe Ferrari en McLaren ten opzichte van elkaar zijn. Williams kan wat mij betreft na deze race worden afgeschreven voor de titel. De ene coureur wordt laatste en de ander houdt zijn auto niet op de baan.

    Ik vond het voor Barrichello nog het sneust, net wat Kalf zei, dit is waarom Barrichello nooit kampioen zal worden. Het zit gewoon nooit mee. Zelfde geldt voor Coulthard, als ze die pitstop gewoon twee ronden hadden uitgesteld dan had hij die wedstrijd gewoon gewonnen. Maar voor deze twee mag het blijkbaar niet zo zijn.

    Ik denk trouwens wel dat het circuit wordt aangepast in die bocht drie voor volgend jaar.
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik hoop het ook! Dit was gewoon niet meer normaal!
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Egh D.L.. dit is de eerste wedstrijd dit seizoen die verstappen niet haalt.. dus hoezo weer?? Verstappen maakte dezelfde fout in dezelfde bocht als ook schumacher deed.. ik hoor je niet zeggen Schumacher heeft het weer niet gehaald..
    Verstappen maakte een domme fout maar hij was tenminste wel de enige die meteen zei dat het zijn fout was..

    Dus jij kijkt alleen voor de crashes? mooie F1 fan ben jij dan.. we hebben 1 van de mooiste starts in het seizoen, 3 races totaal onvoorspelbaar en spannend en jij vind het slapjes omdat er nog geen genoeg crashes zijn geweest.. Hey misschien heb je mazzel en krijgen we de volgende race helemaal een mooie crash en vallen er misschien wel een paar dooien..
    Sorry hoor maar van zo'n opmerking ken ik erg nijdig worden, bij elke crash schrik ik me de pleuris, zeker die van webber en alonso dat die jongens er zonder al te erge verwondingen (alonso) eruit zijn gekomen is alleen maar mazzel.


    Vond het een waanzinnig mooie race.. Erg jammer van barrichello die zo goed op weg was, die jongen heeft echt het geluk niet aan zijn zijde staan.. Kimi Raikonen heeft echt toekomst , wat kan die jongen rijden zeg.. Coulthard mag dan wel de ervaring hebben maar Raikonen heeft zeker het talent. Niet lullig bedoeld voor de Coulthard fans maar ik zie Raikonen eerder wereldkampioen worden dan Coulthard, ondanks dat DC het heel goed doet dit jaar..
    Sneu voor Fissichella, maar zo zijn de regels nou eenmaal. Ik had het hem erg gegund maar ja ik had nog liever gezien dat die race helemaal uitgereden was en niet op deze manier geeindigt.
    Ik hoop wel dat Alonso de volgende race er gewoon weer bij is. Wat er gebeurde is ook een beetje te danken aan zijn onervarenheid denk ik.. Dubbel geel werd er gezwaaid en ik geloof dat de pace-car melding er zelfs stond en hij kwam gewoon te hard aanrijden..
    Voor de rest mooie gevechten vond ik.. Jammer alleen dat bridgestone alleen intermediates had meegenomen.. (zucht hoe bedoel je dom) Want als het in brazilie regent dan regent het ook..
    Ben in ieder geval erg benieuwd hoe de volgende race wordt.. De renaults waren vorige race de verrassing, jaguar met Webber en Fissichella met Jordan deze, vraag me af welke het de volgende race wordt.. puike race in ieder geval.. jammer alleen dat het zo moest eindigen.
     

Deel Deze Pagina