1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Het grote dartsspel

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fisichella, 16 aug 2003.

1. Extreme

Extreme Fear the Extreme!

Leuk Bevonden:
    0
    Van mijn part mogen alle nederlanders eruit, het zijn toch een paar egoïstische zeikerds.
    Hankey, O'shea en King interesseren me dan ook meer.

PDC is eigenlijk veel leuker; stuk voor stuk goede spelers die er echt een gezellig toernooi van maken. I.p.v. al het gezeik van Barney (kots) aanhoren. Of die stompé die Barney de hemel zit in te prijzen omdat hijzelf er helemaal niets van kan.

2. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    nogmaals... Phil is de King

3. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Ja man, die Stompe geeft Barney elke avond een stevige pijpbeurt op de hotelkamer volgens mij, zoveel goeds heeft ie te zeggen over die dikke.

Jammer dat Tony David eruit is, hem gun ik het wel. Hij ziet er nog een beetje normaal uit vergeleken met al die kale dikke gasten met hun scheve bekken.

4. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Voor dit soort posts kan ik maar weinig respect opbrengen, zeg gewoon normaal wat je wil zeggen, dit soort taal is echt niet stoer ofzo..............:{

5. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was wat ik normaal wilde zeggen.

6. Extreme

Leuk Bevonden:
    0
    Mardle the next.;)

7. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ronnie Baxter:cool: wordt de volgende, maar als hij steeds tegen die onsportieve Painter moet die steeds vertraagd wordt ie het niet:mad:

Ik denk trouwens niet dat Phil Taylor zo heel geweldig is, ik denk dat er bij de BDO betere rondlopen, ik denk dat Phil dit heel goed weet, want als dit niet zo is, waarom doet hij dan nooit is mee aan de Winmau of de Doeland, het zijn toch 2 grote toernooien zowel voor BDO als PDC. Bij de PDC heb allemaal van die oude gasten zitten die hun tijd bij de BDO al hebben gehad, zoals John Lowe, Bob Anderson en Dennis Priestley om er een paar te noemen, ja dan lijkt mij de BDO toch zwaarder dan de PDC:)

8. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk trouwens dat Phil Taylor de beste darter ter wereld is, ik weet ook zeker dat hij op dit moment 1 van de weinige is die van Barneveld kan verslaan, zoals doe Taylor gooit, das niet normaal, als die een dubbel moet gooien doet tie het ook, zo geconcenteerd en strak, kortom absoluut de beste darter ter wereld [in mijn ogen]!!!

9. Extreme

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het totaal niet mee eens; Bij de PDC lopen wél allemaal kampioenen en de halve BDO is amateuristisch.
    Als je naar de namen kijkt in de PDC: Mardle, Baxter, Part, Painter, Scholten, Loyd en niet te vergeten Phil Taylor (de BESTE darter ter wereld, hoewel ik altijd hoop dat ie verliest van Baxter/Mardle (mijn favorieten) ). Het is gewoon een feit dat iedereen de overstap maakt naar de PDC. Daar komen dus ook de beste darters te spelen in tegenstelling tot de BDO waar men meestal de dartcarriere begint.

Ik weet zeker dat Phil Taylor van Van Barneveldt zal winnen (wel meerdere van de PDC). Barney is alleen bang dat áls ie overstapt, hij zich niet meer de 'beste darter van de wereld' kan noemen omdat ie dan bijna nooit de finale haalt.
    Waarom Barn. niet overstapt heb ik wel een rede voor:
    -Phil taylor is dé man van de PDC met 8 wereldtitels
    -Van barneveldt denkt dat hij zo'n zelfde iemand voor de BDO kan gaan worden omdat z'n ego tot aan tokyo strekt. Hij durft de overstap niet te maken.

Ik zou zeggen: King, Mardle, Baxter, O'shea en Hankey winnen die hap!
    :cool:

10. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Barney vanavond hoogste gemiddelde ooit gegooid tegen JB Walton _O_ wel goed.

Zn vrouw Betty zal wel blij zijn nu.

11. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Dat Phil Taylor de beste van de wereld is ben ik niet met je eens, Phil Taylor verloor bijna de WK finale van Painter. Als Barney daar had gestaan tegen Taylor, dan had Barney hem er met 7-0 afgeveegd, omdat Barney gewoon zijn dubbels raakt en toch gewoon meer constant is. Phil Taylor gooit alleen maar goed als hij onder druk staat.

Bij de PDC zitten niet de grote spelers, maar ze hebben gewoon een grote naam, omdat ze het heel goed deden bij de BDO. Lowe, Priestley, Anderson bijvoorbeeld zijn hun carriere nu aan het afbouwen bij de PDC. Bij de BDO lopen de talenten rond zoals: Hofstra, Komula :cool:, Bunting, van der Voort en Tony West, Dit worden later allemaal Lakeside winnaars.

12. Extreme

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet niet kijken naar één westrijd, maar naar de afgelopen tijd. Alle 'talenten' die je nu noemt zouden, als ze zouden overstappen, allemaal niet de haleve finale halen.
    PDC is simpelweg de beste...

13. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Zo indrukwekkend is dat lijstje niet, Baxter, Mardle, Lloyd, Painter en Scholten, deze namen hebben nooit de Embassy gewonnen, Part won hem wel, maar dat kwam omdat Bobby George (Part's tegenstander in de finale vd embassy) met een kapotte rug speelde. Taylor heeft hem twee keer gewonnen, maar ik kan nou niet zeggen dat het zo overtuigend ging de tweede keer met een 6-5 overwinning waar de laatste leg voor nodig was.

Jij verdraait mijn woorden, want jij zegt dat Barney bang is voor de PDC, maar waarom zie ik Taylor dan nooit is op de Winmau, dat is toch een titel die je hebben wilt lijkt mij:confused:
    Barney gooide gisteren het hoogste gemiddelde en dus was dat van Priestley eraan gegaan, ook een PDC-er;)

Ik zeg niet dat ik een hekel heb aan de PDC, want Baxter en Mardle en natuurlijk Scholten zijn zeker wel goed, maar ik denk niet dat zij zouden uitblinken op de Embassy, omdat ze er vaak genoeg hebben gestaan en nog nooit hebben gewonnen.

14. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Nee nu nog niet.

Maar over 5 jaar, als ze al wat meer ervaring hebben halen ze de halve finale met gemak bij de PDC.

De PDC spelers van nu kunnen wel goed darten, maar ze gooien ook af en toe slechte legs en missen veel meer dubbels dan bij de BDO.

15. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Even voor de duidelijkheid, ik post de stand waarschijnlijk pas op woensdag, omdat ik het de komende dagen nogal druk ga krijgen met school:eek:

16. Extreme

Leuk Bevonden:
    0
    aj, Mervyn King verloren.
    Ik had het bijjjjjjjna goed. *)
    Echt jammer voor King, hij had het verdient! (hier spreekt een King fan 8))

17. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dit is de tussenstand na de Lakeside WPDC:

Tussenstand:

1. wouter xbox 67 ptn
    2. Fisichella 64 ptn
    3. NAC Breda fan 55 ptn
    4. kierewietje 51 ptn
    5. Extreme 43 ptn
    6. InfernoGamer 39 ptn
    7. Niekname 35 ptn
    8. Fusion 15 ptn

PSVPSV is omgezet in Extreme.

De winnaar van de Lakeside WPDC is Extreme geworden met 16ptn, dit zijn de toernooi winnaars van de afgelopen 3 toernooien:

World Darts Trophy: wouter xbox
    Paddy Power World Grand Prix: NAC Breda fan
    Lakeside WPDC: Extreme

Mochten er 2 personen gelijk staan dan kijk ik naar hoeveel toernooien je hebt gewonnen:)

18. Extreme

Leuk Bevonden:
    0
    ^^Wat heb ik die 1e 2 toernooien verpest zeg.8)

p.s. dank voor het omzetten._O_

19. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    @Extreme:

Er is maar 1 King, the Vi-King8) :+

Deel Deze Pagina