1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Jari moet blijven!!!!!!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door The Bear, 25 apr 2003.

1. Slayer

Slayer xbox is deadly

Leuk Bevonden:
    0
    Hij moet zekers blijven ;)

2. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    het is nu al langer dan een week bekend dat zijn contract 1 jaar langer gaat lopen.

3. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik had het vergeten hier neer te zetten:

AMSTERDAM - Ajax en Jari Litmanen gaan verder met elkaar. Het contract met de Fin is vrijdag met een jaar verlengd tot de zomer van 2004. Ajax is van mening dat Litmanen komend seizoen nog een belangrijke rol kan spelen in de jonge Amsterdamse selectie.

Technisch directeur Leo Beenhakker was verheugd met de uitkomst. Litmanen is pas de laatste weken weer helemaal fit. Hij maakte in de wedstrijden tegen AC Milan (uit voor de Champions League) en AZ een goede indruk.

"Koeman, Litmanen en ik hebben een zeer positief gesprek gehad over zijn rol komend seizoen. Ajax is verheugd dat Jari zijn beste krachten nog een seizoen aan Ajax kan geven", aldus Beenhakker.

Het is hem gegunt!!!!!!!!!!!

4. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker goed dat hij blijft, als hij erin komt ontstaat er toch altijd weer iets meer zekerheid in het spel van de godenzonen. Ik hoop dat ze hem alleen weer vaker gaan laten spelen!!

Deel Deze Pagina