[Sport] K1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Karelax, 13 feb 2004.

1. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij won ook van ernesto hoost vorig jaar, maar hij ging om 1 of andere reden niet door en daarom mocht hoost voor hem in de plaats. Ik vind hem op zich wel vet, maar wel een beetje heel jammer dat toen Bonjasky hem hard aan het beaten was dat hij Bonjasky op z'n hoofd sloeg terwijl deze op de grond lag. Wel mooi om te zien dat zo'n reus gewoon verslagen kan worden door iemand die 60 kilo minder weegt. Met pure kracht kom je er niet en dat maakt K1 echt een leuke sport.

Wat ook heel jammer was is dat Peter Aerts niet door ging tegen die japanner dit jaar, terwijl hij echt overduidelijk gewonnen had. Dat was wel erg partijdig van de jury.

Mijn favorieten zijn: Bonjasky, Hoost, Aerts, Ignashov, Sapp

Owja en volgend jaar gaat Mike Tyson misschien aan K1 doen. Had iemand die show gezien tussen Tyson en Sapp na een gevecht in las vegas? Hehe dat was wel grappig.

2. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    was een new zeelander dacht ik en hij had niet gewonnen

3. Karelax

Karelax Guest

Hij had ze hand gebroken. Van Bob Sapp valt wel te winnen, je moet zorgen dat je niet in de hoeken komt en dat je genoeg af stand tussen hem houd, zodat je snelle schoppen kan geven.. ongeveer zoals Remy deed, hij ownde hem zwaar

4. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit gevecht is nu op Eurosport bij Fight Club, voor de liefhebbers.

5. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bob Sapp, snap niet wat zo'n kerel daar doet.

dat is toch geen vechter, gewoon een lombe spierbal met naar mijn mening totaal geen inzicht in kickboxen. Hij is alleen bere sterk (hoezo anabolen) en daardoor kan die nog een beetje meekomen.

Hoezo lijkt K1 niet op kickboxen Karelax ????
    Jij vind het meer op freefight lijken 8), je weet toch wel wat freefight is he?

6. Rentaur

Rentaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was Ray Sefo. ;)

7. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is hij naar ieders mening. Maar daarom is het toch wel leuk om te zien. Ik vind het juist mooi dat allerlei stijlen meedoen. En dat je ziet dat je met brute kracht niet zal winnen (zoals Bob Sapp). Die gozer is gewoon geen snoeiharde lowkicks gewend en dat sloopt hem (zijn conditie trouwens ook :)).

8. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb die uitzending gezien met mike tyson. Sapp daagde mike uit en toen kwam tyson het podium hem ik denk dat de klappen van Tyson nog harder zijn als die van Sapp.

K1 is eigenlijk wel een soort kickboxen alleen mag er iets meer bij gewoon kickboxen mag je ook alleen maar boven de gordel schoppen en bij k1 mag je overal schoppen behalve in de kruis en knietjes mogen wel in japan maar in frankrijk mogen ze geen knietjes geven.

Laatst bewerkt: 17 feb 2004
  9. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    ! Ernesto Hoost !
    ! Remy Bonjaski !
    ! Peter Aarts !
    Damn die shit is phat, en die Bob Sapp is echt een bud vechter hij stormt altijd op zun tegenstanders af op het begin maar als hij 1 mep in zun gezicht krijgt ligt ie alweer op de grond.
    Doe mij die nederlanders maar die vechten tenminste of onwijs slim(hoost) of ze zijn gewoon uber goed en vechten daarbij ook nog een slim(bonjaski).

10. Karelax

Karelax Guest

Ik vind het wel op kick boxen lijken, maar om nou te zeggen dat het kick boksen is maar dan met minder regels nou nee. Het is gewoon een mix van verschillende vechtsporten ik hoop dat er straks ook andere soorten vechters bij komen (karate. kung fu) dan zou je kunnen zien welke vechters het sterkst zouden zijn.

11. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik volg het al een jaar of 5, en naar mijn mening zie je toch duidelijk dat vooral kick/thai boxers winnen.

Ik snap wat je bedoelt Karelax, ik vind martial arts wedstrijden eigenlijk nog gaver (beetje best of the best stijl :) ), maar volgens mij is toch wel gebleken dat de bovengenoemde stijl eigenlijk toch het effectiefst is.

12. Jaywalker

Jaywalker XBW Elite

Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk dit ook vaak, Peter Aerts is de man!

Bob Sapp is echt een lompe gast,hij kan zn benen niet eens hoger dan 10 centemeter optillen 8)

Die wedstrijden in Tokyo Dome zijn echt spectaculair,zowat een miljoen japanners volgens mij in een zo'n stadium gepropt :eek:

13. il bruto

il bruto Flame Fury

Leuk Bevonden:
    2
    iemand die eerste wedstrijd van Akebono gezien?sorry hoor,maar dat is dus gewoon belachelijk.dat je een voormalig,topzwaar sumokampioen tegen een fijne kickbokser zet,akkoord,maar waarom dan in een gevecht met K1 regels?die vent kan amper op 1 been staan,laat staan dat ie een trap kan maken...neuh,dan liever Ignashov,Bonjasky, LeBanner en co.Abidi is ook sterk aan t verbeteren.

Deel Deze Pagina