Dit is dus echt niet waar he, het is zeer bekend in nederland en regelmatig winnen we ook nog wat. Ik doe t zelf ook dus ik weet wat je ervoor nodig hebt en zo makkelijk is het niet. Ik powerkite eerst ook heel veel, ook met trapezes enzo, maar zon kite van 12m2 is toch wel even wat anders. Er zit veel verschil in de merken, al wordt het tegenwoordig wel steeds makkelijker.
Een trapeze heb je zowiezo nodig bij kitesurfen aangezien je hier je safetysysteem van de vlieger aan maakt. Zodra er dus wat gebeurt kan je hem loslaten en dan zou hij in principe naar benee moeten gaan.
Ik zou je inderdaad wel aanraden om eerst les te nemen omdat het niet echt slim is om zo te beginnen ivm veiligheid enzo.
Een goeie site voor meer info is bv
Kitehigh , hier kan je veel vinden over deze sport en kan je ook vragen als je er niet uit komt. Wees opgelet trouwens, het is geen goedkope sport, een beetje een kite en board en extra's zit al gauw op € 1500.
Heb je nog meer vragen mag je die ook aan mij stellen, ik reageer wel ff weer als ik wat zie.
Klik om te vergroten...