1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport]Milan-AJAX

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door masterape, 23 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoCkEFeLLeR

    RoCkEFeLLeR veelveelgroot

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Ajax heeft goed gespeeld..
    Maar het was gewoon niet genoeg..

    Mooi doelpuntje van Inzaghi btw...
    En het was GEEN geluksdoelpunt , gewoon netjes over de keep geplaatst...

    Go INZAGHI
     
  2. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind eigenlijk dat je niet moet zeuren, AC Milan heeft gewonnen en was dus beter, anders hadden ze niet gewonnen, zo simpel ligt dat, nu snap ik wel dat je de tegenstander een beetje moet af zeiken om je frustraties af te reageren, maar toch, vind ik het geen stijl hebben
     
  3. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee! Als je wint hoef je niet meteen beter te zijn :confused:

    Ajax was gewoon beter, klaar. We overheerste het middenveld en de aanval was in de 2e helft ook erg goed, en wij scoren goed (Litmanen kwam goed voor, mooie voorzet van Andy, Pienaar scoort nog met 4 Italianen om hem heen, enz.). Die Italianen scoren 3x errug lullig.

    En trouwens, die Italianen sucken man!

    Inter gezien? Ze winnen lullig.
    Juventus? Net in verlenging.
    AC Milan? In blessuretijd!

    :mad:
     
  4. masterape

    masterape Guest

    Wat maakt het nou uit hoeveel Nederlanders er voetballen als ze maar kunnen voetballen niet zoals PSV dus.
     
  5. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    damn :mad:

    Ik ben echt in een slecht humeur vandaag... Gister was ik écht woest. Ik heb nooit meer de herhaling gezien, of die andere wedstrijd. Ik heb eerst mijn boekentas door de kamer gegooid, toen haast mijn GR vertrapt, daarna het TV meubel een schop verkocht. Toen kwam mijn ma naar beneden en werd ik nog nijdiger. Toen ben ik maar naar bed gegaan :{

    Heb geen nieuws meer gekeken, niet op interet/teletekst, ik wil het gewoon vergeten :+ Damn ik baal... GVD het had zo mooi kunnen zijn. Maar toch klasse tot hoever ze zijn gekomen. Forza Real.

    BTW: Vandaag op school liep er iem. met een Milan shirt en die is lekker omgegooid. Ja, zo gaat dat.
     
  6. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Just like me. Na het laatste doelpunt van Milan ben ik naar mijn kamer gegaan en heb ik uit woede gewoon een box van mijn stereo naar beneden getrokken :{

    Normaal nooit zo nijdig, maar kon het niet houden. Ook nix meer gezien daarna, meteen gaan douchen en slapen. Volgende dag op school vol trots een Ajax shirt gedragen, schijt aan de opmerkingen :cool:

    Vriend van me had vorige maand Milan shirt gekocht, voordat ze Ajax geloot hadden. Met...Inzaghi achterop. Die hebben we dus mooi ritueel verbrand. Dat luchtte op zeg...
     
  7. masterape

    masterape Guest

    :D Laten zien wie de baas is!!AJAX!!!
     
  8. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik baal er dus ook nog steeds van...
    wat een kut goals van Milan...
    Aargh, ik kon het niet geloven, in de laatste minuut......laatste..:confused:
     
  9. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonde voor Ajax. Ze speelden goed , lieten zich niet uit t veld slaan ondanks de achterstand maar komen toch tekort.
    Waarom? Omdat ze te nonchalant ervan uitgingen dat de buit al binnen was.
    Tuurlijk ,t was onverdiend dat ze hebben verloren , aan de andere kant , bij Italiaanse ploegen weet je dat ze maar 1 kans nodig hebben om te scoren, als je dan de laatste 10 minuten dan puur op balbezit gaat spelen loop je gewoon een groot risico.
    Dat kan je van tevoren weten, dat is meestal de nekslag voor Nederlandse ploegen.
    Ik denk ook dat dat net een stuk ervaring is die Ajax mist.
    Vergeet niet dat ondanks dat Milan niet super speelde toch een elftal vol routiniers opstelt, dat is denk ik net de doorslag geweest
    In ieder geval jammer voor Ajax, volgend jaar beter.
     
  10. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Mjah het is inderdaad de ervaring die Ajax de nek om draait. Op Litmanen na heeft niemand veel CL ervaring, dat hebben die Italianen wel met Maldini, Nesta, Rui Costa, etc. etc.

    Volgend jaar winnen we de CL!
     
  11. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk is geen excuus aanvaardbaar, als je met 5 verdedigers in het veld staat
    en TOCH in de laatste minuut die
    tegengoal krijgt, FUCK FUCK FUCK..

    Argh ik kan er niet tegen ..
     
  12. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    AC Milan ownage 8)

    Ajax was wel goed, maar niet goed genoeg. Beide zijn het goede teams, alleen AC Milan heeft toch net wat meer klasse. Blijkt ook wel uit hoe ze balverlies goed kunnen afstraffen (snelle omschakeling), en in de laatste minuut scoren terwijl Ajax met 5 man loopt te verdedigen.

    AC Milan wel verdiend gewonnen, Ajax niet verdiend verloren.
     
  13. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Bek houwe kakkerlak (Voor je eigen bestwil peuter :+)
     
  14. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    En ik bracht het nog wel zo objectief mogelijk :+.
     
  15. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    whahahah jaaaa om het er in te wrijven ;):mad:
     
  16. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    XBW is voor gamers..

    [​IMG]

    You're Not Allowed :+
     
  17. dutchfighter

    dutchfighter dead man walking

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat milan-ajax 3-2 wordt
     
  18. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    nou dat heb je dan weer goed gedenkt

    *me abn is niet zo hoog * :+:+:+
     
  19. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahahahaha......ha.... :{

    Damned man, gisteren zat ik echt nog een minuut of 12 voor de tv wat vooruit te staren, wist niet wat ik moest doen, verslagenheid:'-(
    Maar na een nachtje (slecht) slapen overheerst nu toch wel trots op dit jonge, talentvolle doch onervaren team dat toch zo ver is gekomen:cool:

    PS: Er wordt weer rekening gehouden met Ajax in Europa:)
     
  20. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt dus geen ervaring. Het was domme pech echt pech. Ze hadden gewoon moeten blijven spelen voor de 2-3 nooit gaan verdedigen dan komt pas de ervaring optreden. Daarom zeg ik domme zet van de coach, maar ik respecteer hem wel (als willem2 supporter nog wel).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina