1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport]Milan-AJAX

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door masterape, 23 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee klopt, in de CL heeft Ajax totaal geen geluk gehad?
    Alles op eigen kracht gehaald?
    Nee, maar daar hoor ik Ajaxieden meer over. Jammer hoor, zeiken als Feyenoord (voor het eerst sinds jaren) geluk heeft, en als jullie het zelf hebben, het afschuiven op eigen klasse.:mad: (<--jammer dat die kotssmilie er niet meer is)

    Bovendien is de term "Lucky Ajax" jarenlang met trots gedragen (tenslotte dwongen de godenzonen het geluk zelf af volgens pers & supporters ), dus hou a.u.b. op met dit kinderachtige gedoe!!!!
     
  2. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik geef t eerlijk toe ajax heeft geluk gehad bijv. in de 1 e ronde en de 2e wedstrijd tegen roma.

    maar ze hebben voor zo n jonge ploeg veel kwaliteit en daarom zijn de zover gekomen in de c. league.

    en wat je zegt dat feyenerd sinds jaren geluk heeft dan lul je gewoon uit je nek..dat zeg je gewoon zodat je je beter voelt. maar ja jij ook eens blij he.
     
  3. nielshuitema

    nielshuitema Oi!

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Godenzonen?

    Mensen, mensen, wat een frustraties!
    Onze vrienden uit Amsterdam hebben in geen jaren zo'n goed seizoen gedraaid.
    En bij een topclub gaat het natuurlijk alleen om de prijzen.
    Beetje jammer.
     
  4. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, als je zoveel successen hebt geboekt wen je eraan en verlang je naar nieuw succes, dat dat bij jullie anders is heb ik alle begrip voor, maar met frustraties moet jij me niet aankomen, tenslotte ben jij degene die nog 5 jaar zal roepen dat Feyenoord van Ajax heeft gewonnen........(ook nog in het Milan - Ajax topic).
     
  5. nielshuitema

    nielshuitema Oi!

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Godenzonen?

    moet jij me niet aankomen...
    14 staat voor je leeftijd?
     
  6. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het schijnt dat Ajax een keer een of andere voetballer heeft gehad die nr. 14 droeg. Ene Johan ofzo.
     
  7. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Godenzonen?

    [​IMG][​IMG]
    Je maakt jezelf alleen belachelijk, kom maar eens met argumenten voordat je met domme opmerkingen komt aanzetten.
     
  8. nielshuitema

    nielshuitema Oi!

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Godenzonen?

    Haak af, motivatie ontbreekt.
    Het maakt zo bar weinig uit wat wij ervan vinden, er moet meer zijn dan dit geneuzel.
     
  9. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    waarom word deze draad niet gesloten?? het gaat helemaal niet meer over ajax milan .
     
  10. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk TGO, is nu ook al een tijdje geleden en het loopt een beetje uit de hand :{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina