1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Moldavie - Nederland

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door balleknieper, 2 apr 2003.

1. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    godgodgod wat een stelletje kneuzen zeg...ik vind dit echt schandalig, die gasten verdienen miljoenen en kunnen nog niet eens doorzetten als het er op aankomt, stelletje verwaande drollen :mad:. Vooral die Seedorf wat doet ie IGN in het Nederlands elftal, en die taktiek....korten paasjes door het centrum dat verzin je toch niet. Ze moeten een voorbeeld aan Tjechië en de vleugels veel beter benutten, er werd een balletje voor gegeven, en baf goal, met wat geluk weliswaar maar toch, het werkte beter als dat gepruts middendoor.

2. masterape

masterape Guest

Ja vind ik ook, wat een knuppels. En die verdienen 5 miljoen ofzo. Vuile klootzakken. Sorry dit moest er ff uit. Ik had eigenlijk gehoopd dat Moldavie zou winnen, en die goal was echt mooi:)

3. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Ze zijn gewoon lui. Ze denken van ach volgende maand staat er toch weer een half miljoen bijgeschreven op mun rekening dus waarom zou ik me nu moe maken. Krijgen ze eigenlijk wel betaald voor bij Nederland te voetballen? Denk het wel hé?

4. jelle v

jelle v Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik weet niet hoor, ik heb niet veel verstand van voetbal, maar die tactiek van Advocaat om maar de hele tijd met dezelfde mensen een basis elftal te vormen bevalt me voor geen meter.

Gisteren kwamen we duidelijk op de vleugels te kort en zoals al gezegd is, als Overmars gewoon geselecteerd was dan kon je die lekker op de vleugel zetten, maar Dickie Dick selecteerd hem gewoon niet. Piere van Hooijdonk had er van mij ook een stuk sneller ingebracht mogen worden.

Vond Nederland erg slecht spelen. Veel foute combinaties, onnodig balverlies en erg veel liep vast in het centrum voorin.

5. jelle v

jelle v Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Overigens, ze krijgen toch iets van een ton ofzo, per interland, of zuig ik dat nu uit mijn grote duim?

6. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Fu©k het Nederlands elftal!!!

Echt te zielig gewoon.
    Kluivert, die Boertjes, al die verwende gasten die al zo vaak hebben laten zien dat het ze geen kont interresseert om voor Oranje te spelen. Ze vinden het geen eer, maar vanzelfsprekend...

Kijk naar landen als Ierland, allemaal matige spelers van Engelse middenmoot clubs. Maar ze vechten, geven alles en vinden het een eer om voor het vaderland te spelen.

Wat dat betreft is mijn respect voor Duitsers erg groot, die hebben de winnaarmentaliteit die Nederland nevernooit zal krijgen.

Nederland moet al die verwende eikels er uit gooien en verder gaan met een combinatie elftal van jeugd en ervaren spelers....
    Maar ja, nederland haalt de kwalificatie met moeite en gaan dan roemloos ten onder in Portugal....

En dan wordt zo'n Co Adriaanse of zo'n andere loser de nieuwe trainer. Nederland moet eens een buitenlandse trainer nemen die schijt heeft aan reputaties en spelers beoordeelt op kwaliteit en inzet.....

Deel Deze Pagina