1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Olympische spelen 2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door aggie, 14 aug 2004.

1. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Jep Audina helaas verloren in een prachtige finale. Keizer, Kenkhuis en van den Hoogenband uitgeschakeld in series met zwemmen. VDH heeft denk ik iets te lang gefeest.

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat een wedstrijd was dat badminton, zo spannend. Ik vind dat Audina zeker een zilvereneenhalf verdiend. Ze was minstens even goed als Zhang Ming. Ik vond het meer een conditiestrijd en helaas heeft Audina die niet kunnen winnen.

3. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Zeker een mooie wedstrijd. Ze waren beide even goed. Ach, zilver is ook niet slecht :)

4. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Brons voor Dennis van der Geest goed gedaan van hem hij had bij 1 ronde zijn tegenstander al binnen 6 sec. uitgeschakeld:D

en vanavond nog Inge De Bruijn 50 m vrije slag (halve finale)

Laatst bewerkt: 20 aug 2004
  5. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Die 50meter moet de Bruijn winnen, anders zakt Nederlad wel heel erg veel op de medaillespiegel :'-( . Alleen de dames en heren hockeyploegen kunnen dan nog medailles halen voor ons, van de atletiekploeg verwacht ik niet veel.

6. pharzimx

pharzimx Elite Kaas Member

Leuk Bevonden:
    1
    weer goud binnen

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Goud top, race erna echt bagger 8)

8. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Goud!

Maar waarschijnlijk ook de laatste medaille :mad: .

9. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    Bij het hockey maakt Nederland ook nog kans op een medaille

10. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Niet de laatste medaille voor nederland hoor, Zoals NAC_Breda_fan al zei Bij hockey maakt nederland ook kans en die Anky Van Grunsven maakt denk ik ook nog wel een kans op medaille maar daarna zullen er wel niet zoveel meer komen

11. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van Grunsven haalt het denk ik nie meer... die heeft de beste tijd gehad. Voor de rest is het denk ik ook wel zo'n beetje afgelopen, behalve voor de hockeyteams natuurlijk, want die zijn super bezig!

12. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    Nederland heeft toch nog drie medailles erbij gehaald, wat ik niet had verwacht. Er werd bij het roeien 1 keer zilver en twee keer brons behaald.

13. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah... die hak ook nog gzien ja...

14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Oh wat jammer dat zowel de dames als de heren verloren in de hockey finale.:mad:

15. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Van Grunsven heeft gewoon ff goud gehaald echt top

16. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    Dat de heren van Australie verloren vond ik terecht, Australie vond ik veel beter. :mad: Dat dames verloren vond ik onterecht, Nederland was veel beter dan Duitsland :mad:

17. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Helaas de laatste dag.. Vind het toch wel jammer dat het alweer voorbij is. Die sfeer is altijd genieten! Heb het meeste gekeken naar het zwemmen, roeien en het baanwielrennen; jammer dat we niet zo succesvol zijn geweest als in Sydney.. Maar ach, we hebben het zeker niet slecht gedaan.. :)

18. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben alsnog erg tevreden over de resultaten van Nederland. Weer 4 jaartjes wachten :'-( (ik vind de winterspelen lang niet zo boeiend als de zomerspelen).

19. [SSS]Whisp

[SSS]Whisp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We hadden mischien een paar plakken meer kunnen verdienen maar we hebben eht zeker niet slecht gedaan.. over 4 jaar kunnen we bewijzen dat we beter kunnen

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    jah en dit zieden ze 4 jaar geleden ook :p tken altijd beter totdat je alle medailjes hebt ;)

Deel Deze Pagina