1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Olympische spelen 2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door aggie, 14 aug 2004.

1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Qua sporten vind ik de winterspelen veel leuker dan de zomerspelen. Maar bij de winterspelen komt wat mij betreft de sfeer niet helemaal over, mis het olympische gevoel. Kan natuurlijk ook komen omdat we weinig tot geen Nederlandse afgezanten daar hebben zitten..

2. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Over 4 jaar is het in China

3. [SSS]Whisp

[SSS]Whisp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk ook dat het minder groots is opgezet (je hoort er eigenlijk minder van als de zomer spelen)

4. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    En iedereen ziet blijkbaar Bart Brentjens over het hoofd die gisteren ook nog een duit in het zakje heeft gedaan met het behalen van een bronzen medaille bij het mountainbiken :)

Overigens haalde hij bij de OS van '96 hierbij zelfs nog een gouden medaille.

Al met al moet ik zeggen dat Nederland het zeker niet slecht heeft gedaan tijdens deze Spelen. Zeker niet als je die zuurpruimen van de pers moest geloven met hun negatieve commentaar voor de start van de OS.

5. [SSS]Whisp

[SSS]Whisp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ze lijken cruif wel

6. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Doordat je er minder over hoort dan de zomer spelen is puur omdat Nederland weinig tot geen afgezanten heeft. Maar landen zoals Frankrijk, Zwitserland en Noorwegen krijgen er genoeg over te horen. :)

@GothicRulez - :eek: Ik wist niet eens dat er een Nederlander mee deed met het mountainbiken. :)

7. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    jaja.....er deed zelfs een Nederlander mee met het 'liggend schieten' 8)
    hoe ze dat ook verzonnen hebben.
    van mij mogen er wel paar sporten worden verwisseld met een ander. beachvolleybal vind ik ook maar niks voor een olympisch toernooi.

8. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    WAT!!! (dames)Beachvolleybal MOET blijven 8) .

9. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    :eek: !!WHA! IDD! Ieder zichzelf respecterende man (zei ik man? Ik bedoelde sportfanaat 8)) geniet van het Dames Beach Volleybal :cool:

10. [SSS]Whisp

[SSS]Whisp Active Member

Leuk Bevonden:
    0

11. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm, zag gister nog even dat stukje waarbij die marathon loper op kop lag. Vervolgens komt er ee zatte ier en gaat hem tegen houden. Hoe lame kan je zijn :{ Zulke mensen mogen van mij echt hard aangepakt worden, dat flik je toch gewoon niet.

12. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Van mij ook. Die man heeft blijkbaar niet van zijn straffen geleerd, want hij heeft al twee maanden in de cel gezeten vanwege het verstoren van een Formule 1 race in Engeland.

13. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Van mij verdient die Braziliaan een dikke goude plak. Erg jammer.

Deel Deze Pagina