1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Olympische Spelen 2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 9 aug 2008.

  1. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Bah, is wel afkicken na iets meer dan 2 weken OS op tv.
    Werd vannacht rond een uur of 4 wakker, wil kijken welke sport er bezig is...
    Herhaling van het journaal. Oh ja, spelen voorbij. :'-(
     
  2. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    tjah over 4 jaar london :D. Ik heb een flauw vermoeden dat ik toch even langs het hhh ga en een wedstrijdje hier en daar bezoeken.
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    London is sowieso qua tijd al een stuk beter. In ieder geval normale begintijden en niet midden in de nacht. Hoop dat tegen die tijd de NOS ook alles via de digitale tv (oid) uitzend want dat is wel wat beter dan die internet streams :)
     
  4. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand toevallig waar die NOS compilatie online staat? Kan hem nergens vinden...
     
  5. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat plan was bij mij ook al opgekomen. :D
    En als de kaartjes achtelijk duur worden ga ik wel gratis naar zeilen, marathon of wielrennen kijken... :b:
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2008
  6. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    hey,

    ik zoek de muziek die tijdens al die medaille ceremonies gespeelt worden, dus niet de volksliederen maar dat daarvoor afgespeelt wordt en daarna. ik heb wel de naam weten te achterhalen: 'jasmine flower' het blijkt een moderne bewerking op een oud lied te zijn.'

    heeft een van jullie de mp3 ervan of weet een van jullie waar ik hem kan vinden?

    alvast bedankt:)

    vh91
     
  7. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0

    Et voilá!

    Medaille muziek
     
  8. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Zo vandaag 2e dagje op stage bij Right To Play, en de directeur kwam terug met alle gesigneerde artikelen uit Peking:) Mooi om te zien hoeveel dingen ze hebben kunnen bemachtigen met handtekeningen erop:) De spullen zijn overigens te koop via Ebay;)
     

Deel Deze Pagina