1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Snowboarden & Skiën

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 24 apr 2008.

  1. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    laat weten hoe het was, daar ben ik wel benieuwd naar.
    En hoe zit het met de prijzen daar?
    Veel plezier iig.
     
  2. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Het is zo'n 320 euro voor het arrangement, daarbij zit de nachtboot vanuit Kiel ook bij. Skipas kost zo'n 120 euro meen ik. Het terrein ligt nu ook echt langs de pistes dus je hebt nu geen gezeik met de skibus 's ochtends, lijkt me ook weleens fijn. Verder schijnt dit een van de grotere gebieden te zijn in Scandinavië en heeft het de steilste piste dus ik ben benieuwd. Scandinavië heeft niet echt hoge bergen maar wint daar weer in dat de pistes langer zijn, volgens mij is dat wel lekker skiën :)

    Verder wil ik ook echt een sneeuwscooter gaan huren voor een uurtje, lijkt me lachen man :D

    Ik heb mijn camera opgeladen dus ik ga daar zeker wat plaatjes schieten :)
     
  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik ga morgenochtend naar zwitserland, heeft er zin in. :thumbs:
     
  4. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb echt geweldig weer gehad _O_

    En heel veel lol gehad.....gaat altijd zo snel voorbij...ach nog maar 53 weken 8)
     
  5. Remco

    Remco Guest

    Zal ook nog maar hier wat foto'tjes neerknallen:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    En vandaag een nieuwe outfit gekocht:
    [​IMG]
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die Woudenbergers denk ook steeds van wtf is die jongen steeds aan het doen.
    Maar ik dacht dat je een snowboarder was?
     
  7. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Fout gedacht :+ Ik wil ook snowboarden :mad::mad::mad:
     
  8. Pitakaas

    Pitakaas Guest


    Die Burton jas is fucking sick!
    Ik zie dat je K2 ski's hebt of niet?

    Anyway, mijn tweede weekje boarden zit er weer op. Sneeuwcondities waren echt opperbest. Heerlijk, nu weer wachten tot december.
     
  9. Remco

    Remco Guest

    Nee man, skiën is de bom:cool:
    Haha thanks, ik vond em ook supervet. Ik kwam em al tegen in Zwitserland en dan waar ie nog 270 euro, en hier kwam ik hem tegen voor 100 euro:) Dus dat is helemaal prima.

    Over de ski's moet ik je helaas teleurstellen, het Dynastar Troublemakers, heerlijke ski'tjes: Freeride, dus net iets stijver dan echte freestylers dus dan kan je gewoon wat lekkerder over de pistes rammen en geschikt voor elk snowpark. En als schoenen heb ik Salomon SPK Pro Models, geweldige freestyle schoen/.
     
  10. Pitakaas

    Pitakaas Guest

    Wow, dat is echt een koopje geweest dan. Ik ga in mei maar weer even naar Scheveningen (Skihut) in de hoop een vette jas te scoren. Op het moment heb ik wel een vette Foursquares jas, maar je moet met de tijd mee.
    Plus ik heb echt nieuwe goggles nodig, allemaal krasjes zitter er nu op :mad:.
     
  11. Remco

    Remco Guest

    Met Burton jassen is de Wim Jaquet (intersport) in Amersfoort wel relaxed. De broek was 50 euro, dus voor 150 was ik klaar voor een complete outfit. Ik wil ook nog nieuwe goggles inderdaad, maar nog even sparen, want ik wil wel de allergruwelijkste hebben die ik kan vinden8)
     
  12. Pitakaas

    Pitakaas Guest

    Ik heb dit jaar echt hele vette gezien, en dan ben je met 70€ nog niet klaar nee. Wordt denk of Electric of Anon, Oakley's zijn wel vet, maar iets te groot voor mij.
     
  13. Remco

    Remco Guest

    Oakley's zijn inderdaad gruwelijk. Ik heb nu een Julbo, wel vet, maar het merk klinkt/staat echt te lelijk. Ik had voor €180,- echt een gruwelijke Bollé gezien.. Ik zit er nog een beetje over te twijfelen.
     
  14. Pitakaas

    Pitakaas Guest

    Mwah, 180€ is echt way over my budget.
    Momenteel heb ik Vonzippers, gewoon 'standaard' dingetje voor 72€ destijds.
    [​IMG]

    Zoals gezegd nu veel krasjes.
     
  15. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je naar de Skihut gaat zou ik niet naar brillen kijken. Ik had in Canada voor 130 Canadese dollars een Oakley bril gekocht. Een jaar later kostte die €130 in de Skihut
     
  16. Remco

    Remco Guest

    Oke, ja bij mij zal het nog even duren voor ik een nieuwe koop, sowieso niet meer voor de volgende winter.
     
  17. Pitakaas

    Pitakaas Guest

    Uhuh, die moet je sowieso importeren. Tactics of Extremepie zijn wel aan te raden. Bluetomato is ook een bekende.
     
  18. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft ze niet te importeren als je m gewoon in je koffer stopt en niet wordt gecontroleerd ;)
     
  19. Remco

    Remco Guest

    skiën/snowboarden jullie trouwens met een helm op? Ik (nog) niet, maar misschien toch maar een keer aanschaffen. Het probleem is alleen dat ik niet echt een originele kan vinden. Dat is voor mij toch altijd wel een must:+
     
  20. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet. Ik vind het kut zitten en je krijgt er een zweetkop van
     

Deel Deze Pagina