1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Snowboarden & Skiën

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 24 apr 2008.

1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Leuk man:thumbs:

Ik heb er echt weer zin in:D
    Vorige week naar snowplanet, was weer lekker, wat sneeuw onder je plank:+
    In december ga in naar Hinterglemm (wederom) ik wordt 5de jaars boarder.
    Saalbach, Hinterglemm, Leogang blijft een geweldig ski/uitgaansgebied:)

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    30km pistes 8) Dat kan toch niet? :+ Dat zijn 2 pistes ofzo :p

3. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62

Kan wel :p

4. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Shiiiiiiit man, daar zouden wij eerst naar toe zijn gegaan maar we waren te laat met boeken=( Was wel ideaal daar voor ons. Nu is het Val Thorens in Frankrijk geworden. Zal ook wel leuk worden evengoed, maar het is wel een echt Nederlands gebied.

Als er maar grote potten bier zijn:9

5. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Val Thorens is wel duur, maar ook onwijs groot. Ik zat 2 jaar geleden in een Hotel wat direct aan de piste lag, dus ik zat elke morgen zo op de piste :D. Een nadeel is wel dat je onwijs veel de liften moet pakken om ergens te komen. De beste plaatsen blijven Crans-Montana (Zwitserland) en Whistler (Canada)!

Jammer genoeg ga ik dit jaar niet op vakantie, omdat ik direct examens na de vakantie heb :mad:.

6. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Nice!
    Grootste ski-gebied van de wereld als ik correct ben.
    Zo'n 600 km. Ben benieuwd! Word wel rete duur maar dat heb ik er voor over.
    We zijn met een grote groep dus gezellig zal het zeker worden\o/

7. Remco

Remco Guest

Portes Du Soleil is ook retegroot, om natuurlijk over Aspen nog maar te zwijgen ;)

Ik ga in ieder geval weer lekker naar de Portes Du Soleil, het begint nu wel te kriebelen. Ik heb echt weer zin om die switch 540 weer goed onder te knie te krijgen/houden. Dat blijft irritant als je maar een weekje hebt.

8. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Iemand hier ervaring met Zell am See/ Kaprun begin januari? Beetje coole pistes/ off piste?

9. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Zooooo héy heb ik even lopen stressen! Ik belde laatst mijn stageplek, zegt die gozer dat hij van niks weet. 8) En dat hij al 2 andere snowboarders heeft geaccepteerd! :eek:

Dus ik meteen mijn mails sturen naar hem toe en zijn mails ook, om te bewijzen dat hij gezegt heeft dat ik kon komen enzo!

Dus ik bel hem vandaag weer, had hij de emails door elkaar gehaald. En nu is alles weer oké :thumbs:

10. Remco

Remco Guest

Ik was een poosje geleden met m'n vriendin even naar Snowworld geweest, zodat ze een beetje kon inkomen. Nog wat foto's:
    In het liftje

Zo'n tube blijft lachen

Lelijke 360 op een lelijke schans, maar vooruit dan maar:

11. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Auw, als je daar op je bek gaat op die schans doet het wel pijn volgens mij, met dat nepsneeuw. :+

Anyway, ik ga dit jaar weer weg als skileraar, ga naar Winterberg dit jaar voor 2 weken. Ik ga aankomend weekend weg en dan kom ik de 5de weer terug, voor school. :mad:
    Misschien dat ik in de Krokus nog naar Oostenrijk ga, maar daar moet ik even over nadenken!

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Overmorgen is het zover!

13. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga maandag pas richting hemel op aarde, met een aantal vrienden:b:

Ik hoop wel ook echt aan skien toe te komen en niet dat ik iedere dag om 2 uur wakker word met een kater van hier tot tokio8)

14. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Yeey, overmorgen :thumbs: Nu nog sneeuw en dan is het compleet :+

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Het is dadelijk zo ver! Nu hopen dat er genoeg sneeuw ligt om te kunnen boarden :+

16. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdagmiddag vertrek ik naar Saint Sorlin D'Arves, wat eigenlijk geen kerst met familie betekent. Maar ik heb er weer zo veel zin in. Het wordt nu mijn 5e of 6e keer boarden.
    Ik ga met een groep van 30 man, een week lang, wat dus ook betekent dat we met oud en nieuw daar zijn. Dus een groot feest wordt dat.

Ik hoop dat er deze week nog flink wat verse sneeuw valt, er ligt nu 90 cm, dat is denk ik wel genoeg :+. Maar off-piste is het het best als er natuurlijk lekker veel verse poeder ligt.

pistekaart

Laatst bewerkt: 22 dec 2009
  17. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Wou graag in de voorjaarsvakantie naar Kirchberg gaan, maar alles is al uitverkocht:mad: Weet iemand nog mooie plekken in Oostenrijk voor snowboarding?

18. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Kirchberg :thumbs: _O_ Heb ik heel vaak geskied, dit jaar gaan we helaas niet...

Mja, St. Anton hebben we heel vaak geskied, best een leuke plek.

19. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Jammer genoeg is dat ST. Anton via sunweb niet met de bus te bereiken. Alleen maar eigen vervoer. Maar om over dat Kirchberg terug te komen: Ik heb alleen maar bij sunweb gekeken, nog niet verder. Ik ga is bij verschillende reisbureau's informeren.

Laatst bewerkt: 23 dec 2009
  20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vertrek vrijdag naar Zell am See in Oostenrijk, normaal gaan we naar Saalbach Hinterglemm maar daar was geen appartement voor 6 personen te vinden..
    Heb er heel veel zin in :cool:

Vrijdag heb ik een snowboard gekocht, ik zat te gieren op een Burton die exclusief bindingen 340 euro kostte wat echt jammer was, schitterend board.
    Maar ik heb nu een Salomon gekocht voor 170 euro en bindingen van 140 euro.
    Het is geen snowboard merk maar wel een prima board voor ervaren piste boarders, geen fijn freestyle board maar lekker all-around.

Deel Deze Pagina