1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Snowboarden & Skiën

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 24 apr 2008.

1. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over weekje sta ik ook week op m'n board, heb er zin in :cool:

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Tja daarom zijn ze ook pro's he :+ Maar ik geef je gelijk :p Maar die gasten hebben gewoon een unieke kans gehad. Volgens mij kun je alleen pro worden als je echt in zo'n skigebied woont (waar ook een dik park is) en als ze dan ook geld en of steun krijgen van hun ouders (want het is toch een tamelijk dure sport), want je moet dan gewoon heel je leven snowboarden. En dat kan dus niet als je in Nederland woont :+ Want wij kunnen maar 1 keer per jaar oefenen ipv elke dag. Zonde dat ons pa en ma niet ergens bij Park City ofzo woonden :p

Hoewel je met snowworld naast je huis ook al een eind komt:

[yt]GFOZ-Qh_CXo[/yt]

Laatst bewerkt: 14 feb 2010
  3. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdag ga ik naar Aspen :D. Heb er zin in.

4. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt ook gewoon een cursus snowboardleraar nemen en vervolgens een heel seizoen daar verblijven. Dan kom je er ook wel hoor, als je dat bijvoorbeeld op je 18e doet.

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat het geld betreft. Als je eenmaal opgemerkt bent door wat sponsoren dan is dat bijna geen issue meer hoor:+
    Maatje van me is op z'n 16e al gesponsored bezig met wake-boarden door Redbull. Daar is hij daarna weg gegaan en loopt nu bij Jägermeister.
    Laatst wilde hij een weekje snowboarden, heeft ie met z'n sponsor gebeld en 2 dagen later zat hij ergens in Oostenrijk, compleet met board, kleding alles en hoefde zelfs helemaal niets te betalen8)

6. Remco

Remco Guest

Dat ga ik volgend jaar inderdaad doen, alleen dan skiën. 540 gaan niet helemaal clean en volgens mij met een beetje hulp dmv wat extra techniek gaat dat prima lukken :)

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Pff ik heb echt zin om weer te snowboarden. Ik heb laatst over wintersport gedroomd :+ Het ging ook veel beter dan in het echt :p

Maar ik heb de komende acht weken vaak op donderdag en vrijdag vrij dus ik wil een paar keer naar snowworld gaan.

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Gasten. We moeten eigenlijk een keer op zondag ofzo naar Snowworld gaan met een paar snowboarders / skiërs hier. Snowworld Landgraaf of Zoetermeer maakt me niet uit, ik woon er toch precies tussenin.

Dus: Als je interesse hebt, zeg het hier even. En vermeld ook of je dichter bij Landgraaf of Zoetermeer woont, dan weten we dat alvast.

9. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Lijkt me wel prima denk ik. Wilde binnenkort sowieso een keertje gaan. Als we een leuk groepje hebben lijkt het me een leuk idee. Ik ski dus niet dat jullie denken dat ik aan snowboarden doe :), tenminste, nog niet.

10. Remco

Remco Guest

Nee man, gewoon blijven skiën. :)

Ik woon dichter bij Zoetermeer, maar ga liever naar Landgraaf ;)

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nou dan hebben we al 3 mensen. \o/ Wat mij betreft gaat het door dan. Dus. Nu ff een datum prikken. Wat dachten jullie van zondag 26 september of zondag 10 oktober?

12. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Mag je ook mee als je niet goed kan skiën? :emo:

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Tuurlijk. Ik had snowboarden zo geleerd, dus dat zal met skiën ook wel zo zijn.

14. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Laatste keer was toen ik 13 was. Ben twee keer op wintersport geweest. Maar het lijkt me gewoon erg gezellig om mee te gaan! \o/

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ga dan gewoon boarden! Ik wil eigenlijk switch leren snowboarden, dus misschien doe ik dat dan wel.

16. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Boarden heb ik geloof ik 1 keer gedaan, ook in een indoor hal. Ach, ik zie het wel. Maar voorlopig kun je mij ook noteren! :)

Voorkeur voor Zoetermeer trouwens. :)

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dus, dan noteer ik:

> The Fur
    > Mezelf

En Remco en Kiss of Fire, kan ik jullie ook opschrijven?

Wat vinden jullie van 26 september of 10 oktober?

18. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Beide data moet lukken. :cool:

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb trouwens nog 10 kortingskaartjes liggen van 5 euro pp. Ben benieuwd of ze nog werken want ze zijn al 2 jaar oud volgens mij. :+ Maar er staat geen datum bij ofzo.

20. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook graag ik weet niet wat verder is vanaf groningen maar zoveel maakt mij dat niet uit denk ik. Ik wil wel 10 oktober. Want 26 september is er lustrum.\o/

Deel Deze Pagina