1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Snowboarden & Skiën

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 24 apr 2008.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Op een rode kun je de uitdaging bij jezelf leggen, en vooral je techniek bijschroeven. Dat vind ik persoonlijk belangrijker dan een zo steil mogelijke piste nemen. En een rode is steil zat, vrijwel elke ski/board wedstrijd is op een rode of zelfs blauwe piste.

2. Remco

Remco Guest

Now you're just making stuff up..

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Die dingen zijn per definitie donkerrood/zwart, anders is het gewoon saai 8)
    [yt]yjeJdJNabJI[/yt]
    Ik scheet af en toe 12 kleuren stront bij het afgaan hiervan, op het moment dat je de laatste sprong maakt recht naar beneden over de Hanekam wordt je gek, shit gaat zo hard 8)

En de SuperG bijvoorbeeld is op z'n minst rood, en dan alles nog ondergespoten met water om te zorgen dat de piste goed hard is. Als het niet moeilijk is, is het niet leuk :p

En tuurlijk kun je lekker aan je techniek werken; maar de enige manier om dat te doen is net buiten je comfort-zone hard gaan, althans voor mij. Anders ben ik gewoon alleen naast de piste te vinden, niks zo lekker als een ritje door een bos.

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Pfff mijn snowboard afspeellijst was trouwens echt meesterlijk tijdens het boarden. Heeft me wakker gehouden. :+

5. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Tuurlijk moet je net buiten je comfortzone gaan, dan leer je het meest en is het ook het vetst. Ik voel me ook altijd even trots als ik voor mijn gevoel te ziek naar beneden bent gegaan.

Deze gesprekken laten me echt weer zin in wintersport hebben. Tering..

6. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62

Was een top weekie.

7. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rustig daarzo!

8. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Klopt. Maar dat was chill. Kon je lekker hard gaan zonder dat je al te veel op moest letten. Wel soms zon idiote skiër die je afsnijd fzo. Krijg ik vort steeds meer een hekel aan. Ik snij ze nu zelf ook vort af hoor. Dan weten ze dat ze irritant bezig zijn.

9. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    'vort' haha, Brabander 8)

10. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Inderdaad, waar heeft ie het over 8)

11. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat betekend: voortaan,

12. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Ohja, dat had ik natuurlijk best even uit kunnen leggen :+

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Morgen weer snowboarden! \o/ Gdzr en ik gaan een middagje naar Skidome Rucphen. De dagkaartjes daar kosten nu nog maar 14,70 aan de kassa.

14. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Oeh, daar ga ik eind augustus ook heen, nice!

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Doe dan Bottrop, 30 euro voor materiaal, entree, BIER EN WORST alles gratis.
    Fucking chill :cool:.

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    En een kutbaan, tyfus ver weg, meer dan 2 keer zo duur, tyfus lange en langzame lift, etc, etc. Bovendien heb ik al het materiaal zelf.

17. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Wat voor baan hebben zij dan? Kan er niks over vinden. Beetje freestyle?

Snowworld in Zoetermeer heeft redelijke pistes, maar is wel een stuk duurder.

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Meh, het was maar lame. De beginners piste was weg, dus die zaten nu allemaal op de gewone piste. Dus je had echt 80 meter max die je kon glijden. En ik een freestyle noob, dus de street downrail en de street downbox + de (voor mij) dikke schans (best veel kick, 5m gap ofzo), die kon ik ook niet doen. En dan blijft er weinig leuks over.

19. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Dan ga ik maar gewoon naar snowworld, daar heb je 5 uur voor 25 euro, maar wel 3 pistes en best wel leuk freestyle stukje.

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Is er iemand hier bekend met het Kitbüheler skigebied (Kichberg)?

Deel Deze Pagina