1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Snowboarden & Skiën

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 24 apr 2008.

  1. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Mijn tip is om wat extra geld uit te geven.
    Heb veel te vaak handschoenen van ~€40,- gekocht die na 2 jaar uit elkaar vielen.

    Nu een paar gekocht van ruim €100,- en ze gaan nu het 4e jaar in. Je zou ze zo nieuw in de winkel neer kunnen leggen, zelfs de naadjes zijn nog perfect.
    Voordeel van de duurdere is ook dat er polsbescherming in zat, valt net iets fijner als je hard gaat.
    (https://www.daka.nl/wintersport-handschoenen-heren-en-dames/level-fly-glove/145514) Deze dus.


    Zou zelf voor een nieuw paar even kijken naar wanten met een losse wijsvinger. Toch wat warmer dan losse vingers.
     
  3. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Vorige handschoenen waar ook rond de 60 euro en daar heb ik 8 jaar mee gedaan. Dus weet niet zeker of dat een stelregel is. Handschoenen die je daar aanraadt zien er wel netjes uit.
     
  4. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Eerst maar even nieuwe boots gescoord. Afgeprijsd van 300 naar 127. Salomon Triumph. Iets stugger dan de Dialogues die ik nu heb. Hopelijk zitten ze goed. :eek:

    [​IMG]
     
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Zo ontzettend weinig sneeuw weer in alle gebieden :mad:
    Ga over een week naar Tignes, maar zie het wederom somber in. Vorig jaar was het ook al kut aan het begin van het seizoen.
     
  6. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Nee man, is kak. :)
    Het is veel te warm geweest, dus de ijsplaten liggen onder de nepsneeuw inmiddels.
    En nog steeds geen neerslag verwacht.

    Voor de pistes ga ik allang niet meer boarden. Stukken lopen om het eerste spoor ergens te maken, daar gaat het om.
    Hard gaan op pistes met matige sneeuw, niet extreem veel zin in helaas.

    Maargoed, kan neit alles hebben, hopelijk eind van seizoen nog een keer.
     

Deel Deze Pagina