1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Snowboarden & Skiën

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 24 apr 2008.

1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Waarschijnlijk niet, daar is gewoon te weinig animo voor.

Laatst bewerkt: 29 okt 2008
  2. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Kan wel wat andere mensen regelen maar die zitten niet op XBW, hebben geen eens een xbox dacht ik. Dus dan is het niet meer echt een XBW meeting.

Mocht er iets van komen, laat het me weten. Ben zeker aanwezig tenzij het ver rijden is. (vanaf amsterdam)

3. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    In de kerst nog vuurwerk afgestoken in Val Thorens...

4. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    okee, mooi. Dan kan ik tenminste gerust vuurwerk gaan kopen.

5. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Nee ik zat gewoon slap te ouwehoeren. Tuurlijk is het ieder voor zich...ik houd er gewoon niet van. Ik moest alleen lachen dat je er serieus op in ging. En vervolgens die gekke Remco ook nog een keer.

Maar de sneeuw in de hallen is inderdaad crap.

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Daar hebben we het al ;)

En wordt er eigenlijk vuurwerk afgestoken in Mayrhofen tijdens oud en nieuw? Of kan dat niet ivm lawinegevaar?

7. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Die vraag stelde ik ook, maar iemand anders zei dat het gewoon kon. En als je een met google kwam ik op een video van een vuurwerkshow, denk dus wel dat het kan.

hoop ik

8. Remco

Remco Guest

In januari weer lekker skiën met school.. Geen hoogstaand gebied, wel gezellig:b:

9. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    2e skivakantie geboekt! Le Corbier, 26-12 tm 4-1 \o/

10. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk hoor dagje indoor boarden.. :'-(

11. Shariff

Shariff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb met school snowboarden gedaan, indoor dus op een rollend tapijt.
    Ik ben d'r best goed in, vaak gevallen maar heb geluk (Meer geluk dan hierboven dan).

}:]

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ai dat is goed mis zo te zien.

13. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    ajjj, pijnlijk. tijdens freestylen? of was jij de gene die daar optegen is :p lekker 6 weken in het gips. Sterkte man :{:{

14. Mikeeey681

Mikeeey681 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag leren snowboarden, is het in nederland mogelijk dusdanig goede lessen te volgen om fatsoenlijk van een berg af te gaan?
    Ik doel hiermee vooral op die rollende banen, zijn deze dingen goed om de basis op te leren? Maar bijvoorbeeld Snowworld is ook een optie

15. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Die rollende banen zijn perfect om de techniek te leren, maar de lol van snowboarden zul je daar never nooit niet vinden. Het is vervelend, moeilijk, saai en MOEILIJK. Maar je leert het er wel heel goed. Als je daar kan boarden, dan kun je bijna alle pistes wel ownen.

16. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Aihj....2 botten gebroken.

Ik weet dat het hier niet echt past (Er is immers geen Extreme Sports topic of iets dergelijks.....toch?) maar ik ben sinds vorige week druk aan het BMX'en. Echt heel vet. Ben nu een beetje bezig met wennen aan mn bmx.
    Beetje balans zoeken voor manuals/wheelies.
    Barspins lukken al redelijk, maar ik doe het op de makkelijke manier.
    De moeilijke manier is vetter (en enger en moeilijker)

17. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ik heb net een uurtje indoor op zo'n borstelbaan les gehad. Ik had dat al jaren niet meer gedaan. Ik voelde me nog meer beginner dan op de piste afgelopen jaar! Na een tijdje wennen ging het wel, maar ik had een beetje moeite om op exact hetzelfde tempo te blijven boarden. Ik ga voordat ik 20 december naar Zwitserland ga nog wel een paar keer. Goed voor je techniek dit! :thumbs:

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Oeh ik heb net piets weerbericht gehoord en dat beloofd wat. Volgens mij wordt het een koude winter met sneeuw :cool: Als het morgen sneeuwt (wat ie voorspelt heeft), en er ligt een flink pak, dan pak ik mn snowboard en dan ga ik naar de oude vuilnisbelt (wat nu een grasheuvel is) en dan maak ik daar een bultje. Jeah hopelijk lukt dat. Wat ik eigenlijk wel zou willen is zo'n bankje die ze in de sporthal hebben. Dat is gewoon het perfecte jib bankje.

19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Wow gek, dat is echt een flinke breuk! Succes met de revalidatie man

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    bwah geen sneeuw dus...

Deel Deze Pagina