Om half 4 ben ik klaar, vaak heb je ook nog in de middag ook vrij voor anderhalf uur waar je zelf ook kan kiezen
Als je een klas mag geven die al kan skien, heb je dat probleem niet, en huilende kinderen hou je inderdaad wel, elke dag heb je over het algemeen wel een huilend kind. (Hangt er wel vanaf welke leeftijd je hebt natuurlijk)
Maar dan ga je er even naartoe, troost je het kind en ga je weer verder, echt niet zo erg als het lijkt hoor. En die kinderen zijn echt supergezellig en leuk dat ze soms huilen is echt niet zo erg
Ik heb een loon van 1000 euro per maand en ik hoef geen inwoning te betalen! Dus ik hou genoeg over om even een beetje te sparen
@ sostic, ik zit in Ehrwald, dat is bij de Zugspitze. Ik heb mijn Anwarter in Lermoos gedaan. bevalt echt prima!
@ maluku, je moet een goede techniek hebben, dat is het belangrijkste, verder heb je wel een diploma nodig en dat kost 600 euro hier in Lermoos, maar in Zillertall kost het 900 heb ik gehoord! Verder als je al meer dan 6 jaar skied is er niks aan de hand.
Laatst bewerkt: 12 jan 2009