1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Tour de France 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sognare, 27 jun 2009.

1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nee!! Kenny:'-(

EDIT/

Kenny in de avondetappe straks!

Laatst bewerkt: 22 jul 2009
  2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Met Bram Tankink!

Dit wordt de meeste legendary avondetappe ooit :D.
    Die vent van cervelo gaat een legendarische avond tegemoet waarvan die het zelf waarschijnlijk zal realiseren als die morgen de uitzending terugkijkt met ondertiteling :D.

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Jammer dat de inbreng van Kenny zo beperkt is gebleven en eigenlijk ook heel correct. Niet zoals we hem kennen. Maar goed dat is bij Tankink ook zo. Wat een geweldige vent is dat toch eigenlijk ook, heerlijk!_O_

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ja hoe kennen wij Kenny? We hebben hem alleen na de etappes gezien, toen de interviewer er echt op aanstuurde om het wat grappige dingen te laten zeggen enz.
    Bram Tankink vind ik dan weer wel held, die is gewoon zo, tijdens de etappe, na de etappe en in interviews. Wat een pretkop.

5. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn mening was Kenny een held geweest als hij Parijs had gehaald maar nu vind ik het toch allemaal wat minder

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Lol, lekker Nederlands weer.. Als iemand 4 dagen een helletocht in z'n eentje rijdt, is die de held van het land, gaat ie erg ongelukkig op z'n plaat en z'n knie ligt open, en gaan je afbreuk doen op z'n prestaties..
    Top hoor =(

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Fiets jij door als je knie tot op het bot open ligt? Dacht het niet|:-

Hij is ook nu een held, die jongen heeft ruim een week alleen met de bezemwagen gefietst, maar heeft nooit opgegeven. Er zijn zoveel renners die het allang hadden opgegeven, maar hij bleef fietsen! Als hij dan door een ongelukkige valpartij moet opgegeven is dat alleen maar extra zuur omdat hij zo graag parijs wilde halen!

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Ook al was hij niet gevallen dan was hij volgens mij gisteren nooit op tijd binnen gekomen. Wel hele sympathieke gast en knap was hij de afgelopen paar weken heeft gedaan

9. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Eindelijk weer een heerlijke etappe gister, werd wel tijd want zoveel was er ook nog niet gebeurd. Ben benieuwd wat wiggins vandaag doet of hij weer minuten kan pakken op de tijdrit, vind het verbazingwekkend dat ie tegenwoordig zo mee kan op de bergen.

10. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    edit; lama

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Inderdaad, Wiggins is echt ongeloofelijk. Maar 5 minuten is toch teveel.. Goed gespeeld van de concurrenten door hem eraf te rijden, want als het <2 minuten was, had ik als Contador zijnde niet lekker op mijn fiets gezeten....

12. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    wiggins en armstrong blazen zich een beetje op

13. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei niets.

Laatst bewerkt: 23 jul 2009
  14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Contador denk ik ook

15. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    OMG hoor ik dat nu goed.. Cancellera met 90 gemiddeld ?

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Dat kan volgens mij niet maar ze zeiden het idd

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Respect voor Contador _O_

18. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Moest net voor het eind eten. Ik zal even op teletekst moeten kijken voor het klassement.

19. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een beest is die contador, dacht dat cancellara en wiggins met afstand zouden winnen maar dit sloeg wel alles.

20. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op gasten, Kenny van Hummel is een hype dat weten we allemaal dus ik probeer alleen een klein beetje tegen gas te geven.

Contador voor Cancellara, ik had het niet verwacht. Vraag is nu wat de Schlecks gaan doen op de Mont Ventoux en of Armstrong op het podium kan blijven.

Deel Deze Pagina