1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Tour de France 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sognare, 27 jun 2009.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Hoop dat het vandaag hem niet zo makkelijk afgaat.
    Als alle sprinters blijven zitten hoop ik dat een Liquigas renner het wint vandaag. 1 ding is zeker: het wordt een massasprint. Ik hoop Bennati.

2. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Damn wat kut dat een paar renners de verkeerde afslag namen:+
    Nouja, eigenlijk maar 1tje die de rest meenam.

Wat zal je je dan genaaid voelen zeg.

3. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *Starpost update

Televisie:

14.30 - 17.40 Liveverslag Tour de France
    19.30 - 19.55 Tourjournaal (Ned:cool:
    23.05 - 23.55 Studio Sportzomer: Avondetappe

Radio:

14.00 - 18.30 Radio Tour de France

4. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Als dit geen massasprint wordt eet ik mijn schoen op.
    Dan wordt het weer Cavendish, niemand die daar in de buurt bij kan komen. Farrar werd gewoon vernedert gister. En dat is de enige die Cavendish kan kloppen. Of misschien een goede dag van Freire.

5. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Weet iemand egenlijk waarom LPR niet was uitgenodigd voor deze Tour? Met Di Luca, Bosisio en Petachi toch wat grote namen en in de Giro was het ook een erg sterke ploeg.

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Misschien is dit ook handig, hoef je het niet steeds te updaten:

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Mja, gisteren waren er gewoon weinig sprinters bij betrokken ivm die paniek in de bocht plus valpartijen.
    Hopen dat het iig niet zo makkelijk gaat.
    En het is gewoon een doodzonde dat Petacchi niet aanwezig is, die kerel heb ik toch hoger zitten als Cavendish.

8. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Mooi slot tot nog toe.:9

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Mooi slot inderdaad, met wederom als winnaar Cavendish! Minder dominant dan gister, maar nog steeds niet te kloppen door Hushovd!

10. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Prachtig eind idd. Verder niet heel speciaal, behalve dan dat beest Cavendish!

11. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Contador vs Amstrong

Ik volg wielrennen niet zo maar probeer de tour te volgen. Gaat dit de al niet zo beste relatie niet enorm aantasten?
    Kunt zeggen dat Armstrong er gewoon goed bijzat maar alsnog voelt het als steek onder water.

12. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Armstrong zit er altijd goed bij. Hij heeft een neus voor dit soort dingen. Vroeger en nu blijkbaar weer. Toch een legendarisch moment dat hij, de boss, de 'ploeg van' Contador even opdraagt te gaan meewerken. Ik wacht nu al met smart op de aankomende bergetappe met aankomst bergop, kan hij het nog, zoja, dan heeft hij de tour bij voorbaat al gewonnen.

13. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Zie armstrong niet zomaar meer winnen dit jaar, maar vond het een heerlijke vieze streek van Armstrong dat word vanavond oorlog in de tent. Misschien dat contador dat precies nodig heeft om zich nou volledig te willen bewijzen.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Wow, ik keek m'n ogen uit toen Popovych aan kop ging. Gaat echt iets goed fout daar bij Astana :p.

15. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    Armstrong stuurde Popo naar de kop toe Contador zat niet eens bij de eerste groep. Maar ik vond het wel vreemd dat ze dat deden. Gaat het kamp nu al in tweeen! Armstrong zit altijd goed bij dit soort dingen. Ben benieuwd wat de bergen brengen, als Contador de vorm van 2 jaar geleden heeft kan Armstrong alsnog inpakken. Als Dekker mee was had hij nu ook al de tour verloren want die rijd constant laatse wiel:lol:

Maar zeer mooi einde_O_ Cavendish is gewoon veruit de beste sprinter van de wereld atm! Petachi klopte hem alleen door m te verrassen in de Giro. Die wordt denk ik een beetje te oud. Toch jammer dat hij er niet bij is.

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dit dus :)
    Armstrong komt terug in het wielrennen. Prima! (ondanks dat ik 'm niet mag hoor :p). Maar dan is Contador daar nu de kopman en rijdt Armstrong toch in dienst van Contador?
    Daarbij begreep ik dat deze 2 heren amper contact met elkaar hebben (wtf?). Dan rijdt Armstrong de kopman van zijn eigen ploeg er nog even vanaf, om toch maar even aan te geven dat ie nog goed mee kan doen en om aan te geven wie toch eigenlijk de kopman zou moeten zijn. Voor het team is het natuurlijk grote bagger om het zo aan te pakken.

Nouja, morgen de ploegentijdrit. Kan nog leuk worden zo.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Naja, het waren ploegorders he! Hij had eerst gewacht, maar toen gaf Bruyneel groen licht. En toen ging ie als een gek fietsen :D.

18. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Idd. mooie ontknoping van deze rit. Had toch weer het standaard scenario verwacht. Maar dat viel gelukkig redelijk mee. Was mooi om te zien dat astana mee ging trappen, heerlijk commentaar daar ook bij. Maargoed ik ben wel fan van Armstrong, een super tacticus en mooi om te zien hoe hij toch nog altijd de man is. De hele media in de tour draait om deze man. Een prestatie ansich.

Rabo rijd niet erg sterk trouwens. Ze hadden toch een mannetje mee moeten hebben voorin. Maargoed het zelfde kunnen we zeggen van Evans bijvoorbeeld

19. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    Armstrong lachte trouwens wel erg smerig in dat interview na de rit.
    :thumbs:

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Vind ik ook! En Evans is gewoon de grootste l*l van het peloton ;).
    Daarbij zeggende, petje af voor Skil! 6 man mee _O_.
    BTW, dat gedoe met Cavendish vs Rooijakkers vind ik ook echt niet netjes van Mark. Beetje iemand slaan aan het begin van de etappe? Ik hoop dat Cavendish binnenkort met volle vaart over het asfalt glijdt. :mad:

Laatst bewerkt: 6 jul 2009

Deel Deze Pagina