[Sport] Tour de France 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sognare, 27 jun 2009.

1. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    KUT, KUT, KUT voor Freire en voor Rabo had het ze echt gegund vandaag of gewoon na alle ellende en onze rus zat WEER niet mee!

2. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Misschien dat de rabo morgen iets op touw gaat zetten, en anders op een ander berg, want er moet iets gebeuren.
    En misschien is volgendeweek wel een andre ploeg aan de beurt voor de rampenweek:+

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
  4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    _O_ Cruijff op z'n best!

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.667
    Morgen gaat het echt gebeuren, dan wordt er geklimd. Dan kijken we wie door het ijs zakt (laat het Armstrong zijn please, zou schande zijn als hij wint), en wie er in z'n vel zit (laat het Contador zijn please).

6. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het juist liever andersom :p. Het is wel erg balen dat ik rijles heb en dus de belangerijkste klim ga missen. En van het weekend werk, en daarna 3/4 dagen bij mijn vriendin ben. Maargoed il catch up somehow.

Armstrong heeft iig gezegd dat ie niet meespringt als alleen Contador gaat. Maar het lijkt mij bijzonder stug dat als Contador gaat, mannen als Evans , Sastre, de Slecks dat laten gebeuren. Dus Armstrong zal wel mee springen. Ik hoop iig dat ie het weer laat zien.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.667
    Hij heeft ook gezegd, als er niemand anders meegaat.. Dus als Contador alleen weggaat. Al gaat Sastre of iemand anders mee, dan probeert ie wel mee te komen.

Maar ik snap die Armstrong liefde niet hoor.. Het zou toch verschrikkelijk zijn als hij wint? 3 jaar niet op niveau gefietst, 38 jaar, en dan dit mega event winnen. Ik huiver al bij de gedachte.
    Plus, Contador is een aanvaller, Armstrong is iemand die nooit fouten maakt en daardoor wint.

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik ben all the way voor Armstrong. Ik vind het prachtig wat hij nu weer laat zien..heerlijk!

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.667
    Jullie zijn echt zeldzaam 8).

Maarja, een winnaar heeft ook respect nodig in het peloton. Er rijden op dit moment weinig renners die Armstrong zien winnen, dus als die het geel heeft moet die aan alle kanten verdedigen 8).

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Waarom zijn we zeldzaam? Omdat die man 7 keer de Tour heeft gewonnen, mag hij niet weer een keer winnen na 3 jaar niet meegedaan te hebben? Dat is juist exceptioneel goed! Of de rest is gewoon slecht! :+

Hij staat er gewoon wanneer hij er moét staan.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.667
    Nouja, de Tour is nog niet begonnen he!
    Anders zou Cancelera ook supergoed zijn, maar dat komt gewoon omdat er 1 tijdrit is geweest. In principe is de top 10 nu vooral gevormd door de individuele tijdrit en de ploegentijdrit.

12. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    @ tyrant. Dat is wat ik zeg. Als Contador alleen gaat springt Armstrong niet mee. Maar het lijkt mij heel heel stug dat als contador springt er niemand mee gaat.

En tjah Armstrong is gewoon een figuur apart. Mocht ie winnen dan zegt dat meer over de geniale renner die hij is, niet perse hoe slecht de rest is. Hij heeft die jaren dat ie niet gereden heeft niet stil gestaan natuurlijk. Hij is niet gestopt met trainen, en heeft ook marathons en dergelijke gelopen. Verder had ie niet echt fit al een top 10 in de Giro.

Wie het ook wint ik zal het met veel plezier volgen ;)

13. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Armstrong wat een mannetje, was echt blij toen hij niet de gele trui kreeg na de ploegentijdrit. Hoop dat die vandaag of de komende dagen echt door het ijs zakt want ik zou hem de tour echt niet willen zien winnen. Dan liever Contador onze aanvaller :)

Televisie:

14.00 - 17.35 Liververslag Tour de France
    19.30 - 19.55 Tourjournaal ( Ned 3 )
    23.00 - 23.50 Studio Sportzomer: Avondetappe

Radio:

14.00 - 18.30 Radio Tour de France

14. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Toch hoop ik stiekem op een rabo ontsnapping die wel succes heeft.:)

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.667
    Wie dan? Zonder Gesink zie ik de Rabobank weinig presteren. Misschien dat Flecha nog wat overheeft, maar van Laurens hoeft het echt niet te komen. Menchov gaat het ook niet doen vrees ik. Alhoewel die 2 jaar geleden de rit richting Arcalis won (Vuelta).

@Sognare: met jou kan ik praten! :D

16. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft iedereen toch tegen Armstrong 8), je kan toch alleen maar respect hebben voor wat die kerel presteert ?

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Achja, zo gaat het toch altijd. Iedereen is indirect tegen de 'beste'.

18. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook wel respect voor de man maar ik zie hem gewoon niet graag winnen.

Daarbij moeten we nog maar eens zien of hij de 'beste' is.

Laatst bewerkt: 10 jul 2009
  19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.667
    Ehh op dit moment is Contador 'de beste'.
    En Armstrong is gewoon een arrogante kwal. Als je ziet hoe vriendelijk Contador is, niet normaal.
    Ik ben gewoon fan van Contador. Niet omdat hij volgens jou niet de beste is, maar omdat hij het meeste aanvalt en een van de meest sympathieke rijders is uit het peloton. Hij ligt erg goed in het peloton, itt Armstrong :+

Laatst bewerkt: 10 jul 2009
  20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Ik vind Armstrong een arrogante kwal, zelfde reden dat ik een hekel heb aan Ronaldo. Ik heb er respect voor als je opvalt binnen een sport en veel wint en alsnog jezelf blijft en respect blijft hebben voor de rest. Ronaldo zei over zijn team dat, wanneer zij allemaal zo goed waren als hij, dat ze dan wel het toernooi hadden gewonnen. Armstrong zei tegen Contador dat hij winnaar was geworden van de meest zwakke tour in jaren, dat is gewoon laag en typisch zoals Armstrong is.

Deel Deze Pagina