[Sport] Tv-rechten eredivisie naar John de Mol

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 22 dec 2004.

1. B-man

B-man I am Sancho

Leuk Bevonden:
    1
    zolang ik vrijdagnacht, zaterdagnacht en zondagnacht naar samenvattingen kan kijken vind ik 't prima, ben alleen bang dat dat niet zal zijn.

2. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Waarschijnlijk vrezen ze bij de publieke omroep ook dat dit besluit hun zenders zal beperken tot 2 (nu :cool:.

3. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    echt kut dat de rechten naar nickelodeon zijn gegaan die ken ik ****** niet ontvangen hier

4. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    De beelden van het voetbal komen op een nieuw kanaal: TV NL, misschien dat je kabelaar die wel gaat doorgeven.

Ik ben wel blij dat De Mol de rechten heeft. Ik ben zeer tevreden over de manier waarop De Mol 'Oranje Uit' laat maken, alleen jammer dat Jack van Gelder zo goed als zeker meeverhuisd :'-(. Ik had liever gehad dat Toine van Peperstraten meeging ipv van Gelder.

Laatst bewerkt: 22 dec 2004
  5. Gerben_S

Gerben_S Alias gerben

Leuk Bevonden:
    0
    Ontvangen lukt me niet op mn kamer en reclame is nou niet echt leuk om naar te kijken. Stomme J. de mol (ik dacht ik hou et netjes geen kut, klootzak of wat dan ook maar gewoon stomme) alsjeblief TVNL ga failliet net zoals sport7 en laat et gewoon naar NOS gaan. Enige voordeel hebben de clubs maar erg groot verschil is er niet. Als het echt om miljarden zou gaan dan ok maar nu...

6. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het opzich wel relaxed. Mijn Pa heeft aandelen in Versatel en die schiet gelijk met 9 % omhoog.

En dat de voetbalrechten nu van de Mol zijn vind ik opzich niet zon probleem. Het is weer wat anders.

Ik kan wel alles ontvangen op mijn kamer :D dus is voor mij geen probleem.

Laatst bewerkt: 22 dec 2004
  7. MarcE

MarcE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :mad: IK geniet NIET. Wij hebben thuis Canal+ en aangezien Versatel nu de live wedstrijden gaat uitzenden zal ik moeten gaan kiezen tussen een van de twee. Weet iemand trouwens hoe dat met versatel in zijn werk gaat?? Op de site van hen staat iig nix :confused:

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wel leuk is dat er nu elke vrijdag een live wedstrijd is op een RTL zender (ik neem aan RTL5)

9. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vooral het commentaar lijkt mij, afgaande op de wedstrijden van nederland, aardig kut te gaan worden.

10. lou36

lou36 [Kapelle36]

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het nou ook niet bij voorbaat slecht dat de Mol de rechten heeft. Dat commentaar vreesde ik wel een beetje voor, dat vrouwtje dat een keer interviewde na een Oranje wedstrijd maakte ook al zo'n hersenloze indruk meen ik te herinneren. Hoop gewoon dat hij wat oude bekenden meeneemt van de NOS, die zijn wel relaxt.

Als ik hem hoorde praten gister bij Nova, klonk het wel veelbelovend verder. Dat de wedstrijden wat meer op een spectaculaire manier werden samengevat en ge-edit ofzoiets, zoals op een Engelse manier noemde hij het.

Maargoed, we zullen het wel zien. Voor de NOS is het kut iid, zoals Johan Derksen al es zei: 'Die moeten hun programma nou leuk houden met B-sporten' ofzoiets.

11. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het is hun eigen schuld. Ze praten over 4 miljoen verschil. Nou, als je er 5 had op gegooid had jij ze gehad en was er niks aan de hand. Maar dat deden ze niet. Dus het is jammer, maar ze falen door hun eigen fout. En ik denk dat het wel goed komt, want J. de Mol houd zelf van voetbal (lievelingsport) dus als je dat vergriept zou het zonde zijn. En je kreeg zo af en toe wel de scheit van dat studio sport. Nou hebben ze meer plek voor wat leuke series, dat imo beter is.

12. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo als ze er 5 miljoen op hadden gegooit was er niks aan de hand.
    wie zegt dat de mol er dan niet meer voor geboden had?

13. Blue Bunny

Blue Bunny Bink

Leuk Bevonden:
    0
    :'-( #%)*&%#$&^$(%#&

ik ben een trouwe kijker van studio sport.. schandalig dat het daar weg is!!!

helemaal gezien we geen nickolodeon door krijge :'-(

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Nogmaal, voetbal komt op de nieuwe zender van de Mol,TVNL, die waarscijnlijk wel landelijk te ontvangen is.

Maar de Champions League blijft nog wel gewoon bij NOS, of?

15. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal ze leren :+.

Ontopic: Ik ga nu nog geen vooroordelen erin gooien om het maar zo te zeggen, ik weet niet of de Mol het beter of slechter gaat doen dan Studio Sport. Wat ik wel weet is dat we volgens mij allemaal hier (zoniet grotendeels) Studio Sport gewend zijn, dus misschien blijkt achteraf wel dat Studio Sport zeer goed was, of juist zeer slecht in vergelijking met de Mol...

16. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Jah dit vind ik echt jammer. Ik keek altijd met m'n vader naar studiosport op zondagavond. Ook helemaal niet leuk voor de mensen van NOS. Die hebben dus wel 50 jaar lang dat gedingesd dus.

17. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik keek toch ook al nooit naar studio sport, want het intereseert me allemaal geen reet. :+
    Het neemt niet weg dat ik John de Mol een grote eikel vind.
    En ik hoop dat niemand gaat kijken.

18. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er stond vandaag in de krant dat de verslaggeving enzo minstens even goed zou worden als bij de NOS.
    en hoezo is de Mol nu een klootzak, hij verdient er wel mooi wat knaken aan.
    ik zou als ik het kon het zelfde doen O-)

jah jah duidelijk
    ze hebben 50 jaar gedingest :{

|:- 8)

19. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Maar misschien vind men jou hier dan ook wel een klootzak :+ (ik niet hoor :p)

20. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    hoelaat zijn die overzichten nou??? op RTL of Nick???:?

Deel Deze Pagina