Sssttt, we hebben gewonnen.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Blox, 10 jun 2004.

1. Overjoyed

Overjoyed XBW Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    Zo vatte ik 't in eerste instantie ook op, maar ik denk dat er bedoeld wordt: Toeteren met je auto!

2. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    *HELE ONGELOOFLIJK DIEPE ZUCHT*

Die wet geldt nu voor iedere Nederlander, dus ook voor de Turken.
    Dat ze het hiervoor deden is hun goed recht, er stonden geen sancties op (en terecht), dus waarom zouden ze het niet doen?

3. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    Het is idd wel een sufkop die JP. Hij kan zich beter met andere dingen bemoeien dan met mensen te verbieden om te toeteren |:-

4. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    &
    Ik denk niet dat als Oranje scoort iedereen als een gek naar z'n auto sprint, en gaat toeteren ;)
    Mja, tenzij ze dat thuis doen, maar dat lijkt me dan nog stug..

5. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Het gaat om na de wedstrijd in een lange optocht van auto's toeteren, met vlaggen zwaaien, enzo. Dat zorgt voor 'overlast'

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat is het probleem eigenlijk? Wat is overlast?
    Ik bedoel met oud/nieuw word er vanaf 10 uur tot 2 uur s'nachts vuurwerk afgestoken. dit duurt hooguit 2 uur hooguit..

niet /tegen/ jouw gericht natuurlijk hoor :)

Laatst bewerkt: 10 jun 2004
  7. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Hehe, snap ik. Persoonlijk vind ik het ook bullshit. Maak dan ook maar wetten tegen kerkklokken, vogelgekwetter, de wind, gejuich in stadions, kinderen en mobiele telefoons. Want iemand heeft er vast wel overlast van! :{

voordat iemand nu zegt dat je geen wetten tegen de wind of tegen vogels kunt maken, ik ben me daar bewust van. Zou gek zijn, als je kon zeggen: stomme wind, ik maak een wet tegen je!

8. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Geloof me, JP de MP zou het doen als hij de kans zou hebben!!

9. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De overheid zal wel weer krap bij kas zitten en probeerd door dit soort bullshit de kast te spekken. En idd als trukije een wedstrijd heeft gewonnen doen ze niks. Stelletje schijt luizen zijn het.

Want o het zal toch eens onder discriminatie vallen. |:-

10. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    dit is niets nieuws hoor heren, ik ken zelf mensen die om dezelfde redenen boetes hebben gekregen een paar jaar terug, maar ik denk dat de politici de mensen even willen herinneren dat het niet de bedoeling is te feesten in het verkeer,
    volgens mij komen deze uitatingen, omdat de turken 2 jaar terug uitbundig en soms heel gevaarlijk in het verkeer bezig waren na een overwinning van het nationale elftal

11. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Hahaha dat maakt het alleen maar meer een drogreden. Hoe kan het ihn gevaarlijk zijn als er niemand op de weg zit. Bij wedstrijden van Nederland op eindtoernooien worden altijd records gevestigd.

6 miljoen tv's aan met 12 miljoen kijkers oid. (bijna) Niemand aanwezig op de weg is mijn logische conclusie :D.

12. thabo

thabo Zwabbo

Leuk Bevonden:
    0
    en al die boze ouders die toren hoge rekeningen tuis krijgen omdat hun kleine zoontje/dochterje niet met een orange vlaggetje op hun fiets moge fietse...

13. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Overbodig toeteren is sowieso strafbaar ( EK of geen EK ) ,maar geloof er niks van dat ze hier nu tegen gaan optreden. En denk dat de politie ook wel voor de tv zit.

14. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is dat nou eigenlijk handig, zo'n fiets aan je oor?

;)

15. remco320

remco320 350Z lover

Leuk Bevonden:
    1
    Volslagen debiel die vent! Wat een onzin, als Nederland kampioen gaat hij cker lkkr Harry Potter spelen?? Tuurlijk. Iedereen is dan blij duzz hij ook en anderzz gaat hij maar op vakantie ofzo

16. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Okee, een beetje een stomme wet, hoewel het toeteren wel erg vervelend is als het de hele nacht doorgaat en je graag wilt slapen, lang niet iedereen houdt van voetbal of wil de hele nacht feesten. Maar dat hoeft niet te betekenen dat iedereen gelijk weer aan Balkenende-bashing hoeft te doen. Ook heeft hij zijn uiterlijk niet mee (undersatement,ahum :+ ) werkt hij wel ontzettend hard en heeft hij echt wel het beste met Nederland voor...

Natuurlijk, bepaalde wetten, regels en bezuinigingen zijn voor sommigen moeilijk te verkroppen, maar het is onmogelijk om iedereen tevreden te stellen. Je kan het misschien niet met zijn beleid eens zijn, er zijn anders weinig mensen die het beter kunnen doen of het uberhaupt willen doen.
    En nee, ik ben geen 'JP-fan' :{ ......

17. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Een beetje nationale trots?

18. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    ja alles is de schuld van de turken :) geef nu maar toe..

Neej even zonder gekheid.

Ik vind dat peter jan, eens een keer moet gaan na denken om af te treden iedereen heeft een hekel aan hem, en hij doet het ook niet goed.
    Dus ga maar lekker weg!

19. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Die gozer moet oprotten en 's naar de kapper gaan.

20. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Goh. Wat een zinnig argument :{ , jij bent een stoere jongen zeg |:-

/Edit: Tuurlijk, het is een tamelijk domme wet, maar laat dat gebash even achterwege en zet eens iets meer neer dan van die 'heldhaftige' :'-( uitspraken. Bovendien hoor ik hier erg veel papegaaien en echo's.... vreemd 8)
    Echt, alsof het uiterlijk ook maar iets te maken heeft met zijn beleid. Dat 'Harry Potte' gedoe, en 'JP moet eens lkkr in de spiegel kijken' is zooo kinderachtig....... alsof Kok er lekker uitzag met zijn wallen.

Laatst bewerkt: 10 jun 2004

Deel Deze Pagina