1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sssttt, we hebben gewonnen.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Blox, 10 jun 2004.

1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ja hoor Jan Peter heeft het weer gedaan, de intelligentie druipt er alweer vanaf hier. Jesus christus.. ik ga niet eens meer reageren.

2. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0
    Reageer, in al je oneindige wijsheid, dan helemaal niet. Zeggen dat je niet gaat reageren in een reactie is vrij overbodig. Balkenende had al voor zijn premierschap 'normen en waarden' als stokpaardje. Een bestraffing omdat je toetert is een schoolvoorbeeld van te ver doorgevoerde
    'normen en waarden' Dus ja; Jan Peter heeft het weer gedaan.

3. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij willen hier veel mensen lid worden van een anti-jan-peter-bakellende-federatie worden als er 1 was?_O_

4. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    JP zal vast niet de wet hebben ingediend, O-)
    Zullen wel de super christelijke partijen zijn geweest die bang zijn dat ze niet op zaterdag vroeg in hun bedje kunnen kruipen als NL heeft gewonnen (wat ze toch niet doen :{ ) (no offense voor de christenen hoor, k lul maar wat)

5. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Dat is het niet want er hebben volgens mij heel wat mensen mee ingestemd om het een wet te laten worden.
    Maar what's next? Niet meer schreeuwen op straat?

6. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Kom, allemaal (ook als Nederland heeft verloren) voor JP zijn huis staan. Maakt niet uit of hij het heeft ingediend of niet, en dan allemaal toeteren met van die gastoeters

7. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Als je even nadenkt kom je er al snel achter waarom deze maatregel is genomen. Is het leuk voor jou als je wilt slapen en een aantal dronken malloten lopen toeterend bij je raam? Nee. Is het leuk als je bijna geraakt wordt door een vlaggestok die 60 centimeter uit een auto hangt? Nee.

Vlaggetjes mogen nog gewoon, maar geen hele vlaggenmasten. En ik neem aan dat wanneer we winnen er wel een uurtje een uitzondering wordt gemaakt. Maarja vooral elke kans grijpen om het kabinet Balkenende naar beneden te halen natuurlijk.

8. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk, zo’n retorische vraag die je zelf beantwoordt, maar als naar aanleiding van een gewonnen EK-wedstrijd enkele malloten toeteren bij je raam (niet dronken, want dan worden ze opgepakt wegens rijden onder invloed) dan heb jij daar wellicht geen plezier van maar die malloten wel. Kwestie van perceptie dus, en ik vrees dat tijdens het EK de malloten in de meerderheid zijn. Je gebruikt het juiste woord ‘leuk’, of iets ‘leuk’ is of niet is irrelevant, het behoort niet tot de taken van de overheid om te beoordelen (en veroordelen) of iets leuk is of niet, (diezelfde fout maakte balkenende bij de satire kwestie) hoogstens mag zij oordelen over of iets veilig is of niet. De overheid zou zich eens de volgende vraag moeten stellen: hebben er tijdens een EK of WK wel eens noemenswaardige incidenten voorgedaan vanwege het toeteren met auto’s of het vlaggen? Het antwoord zou de doorslag moeten geven.

Laatst bewerkt: 11 jun 2004
  9. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Kom op Hordo...1 x in de 2 jaar...:{

10. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik zeg toch, ik ben voor feesten etc omtrend het EK, maar er zijn grenzen, en die zijn dus bij deze door de regering gesteld. Buiten het EK om lopen toeteren en zwaaien met vlaggen mag dus terecht niet. Zinloos toeteren mag zowieso niet dus waarom nu wel. En ik ben ervan overtuigd dat deze regel echt niet zwaar wordt angeleeft op de avond van een winst.

11. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn inderdaad grenzen, maar waar leg je die grenzen? Als je een regel instelt en die niet naleeft op de avond van een winst, waarom dan uberhaubt een grens aangeven? Waarom dan toch even dat statement publiekelijk maken? Zijn twee mogelijkheden:

1. men stelt een grens (toeteren wordt beboet) en men leeft die na. In dat geval vind ik die grens overbodig (geen enkele aanleiding toe) en bijzonder kinderachtig.

2. mens stelt een grens die niet wordt nageleeft op de avond van een winst. In dat geval is het stellen van een grens al helemaal overbodig want hij wordt immers toch niet nageleeft.

Hoe ik het ook bekijk, het blijft een bijzonder onnozel regeltje.

Deel Deze Pagina