Stappen of xboxen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Alex V, 24 jul 2004.

1. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Eh alexvkan, stratumseind in eindhoven ben ik ook wel eens te vinden. Cool! Ik ga toch ook wel liever stappen dan xboxen, de financieen kunnen me echt niks schelen...

2. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen financieën, dus is er niet veel te doen daar in de stad. En van bier ga ik toch alleen maar over mijn nek, dus prefereer ik liever een colaatje achter de buis.

3. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Och, hier in de stad (eigenlijk is het meer een dorp met stadsrechten) is het altijd saai....overal in de omgeving eigenlijk ook. Maar aangezien ik geen Live! meer heb, zit ik eigenlijk elke nacht achter de pc.

4. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    dat ligt bij mij aan een aantal dingen :

- Zomer/Winter, in de winter stap ik nooit (ik zie naar de bios gaan niet echt als stappen)

- Mood.. als ik een kut humeur heb ga ik de deur zelden uit als ik geen verplichtingen heb...

- Lichamelijk probleem, ik heb op dit moment een ooginfectie (lelijke bult boven mn ooglid) dus mij zul je een tijd niet bij underground party's tegenkomen..

5. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    - Stappen

Kom net terug dus :+

6. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Kom ook net thuis :). Ik probeer het meestal een beetje af te wisselen, een dag in het weekend gamen en de andere dag stappen.

7. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb net gewerkt tot half 5 's ochtends :eek: Maar dat is ook in een kroeg, dus das ook wel uitgaan ergens.. :)
    Anyway; hoe gezellig het in het weekend soms ook kan zijn op Live, ik ga altijd liever stappen.

8. Als Halo 2 net uit zou zijn zou ik wel gaan Xboxen

Maar normaal gesproken ga ik stappen. Al doe ik dat niet heel vaak. Ik hou er meer van om gezellig wat te gaan drinken bij vrienden enzo (met een DVDtje). Ik vind stappen een te dure hobby om elke week te doen.

9. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    ik stap de laatste tijd zeer weinig, zo super leuk vind ik het ook niet. ik geef dan meer uit dan dat ik met mijn bijbaantje verdien ( elke zaterag). en ik slaap zo wat dan aangezien ik altijd dan vroeg moet beginnen.

nee lekker thuis film kijken of naar vrienden toe ofzo, veel goedkoper :)

10. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook net klaar met feesten :\ Ga nu wel ff xboxen ofzo lekker de hele dag/nacht door :p

11. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Op vrijdagavond is het meestal met een hele groep bij iemand thuis zitten / hier in het dorp uitgaan / gamen of niemand kan :p.

Op zaterdagavond is het ook eerst verzamelen bij iemand, en van daaruit stemmen we naar welke discotheek. Gister was het E-dry in Duitsland :).
    Als we op zaterdag niet gaan, gaan we met z'n allen leuke partygames doen.

Soms sla ik zelf ook weekje over, want stappen is vrij duur tegenwoordig.
    Ik ga dus zo'n 3 keer per maand uit. Vind ik echt wel voldoende.

12. Dione

Dione Guest

als k ziek ben, zoals gister: xboxen
    anders: stappe

lijkt me logisch

13. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe meestal :

xbox-dreamcast-uitgaan-eten-xboxen en dan is het ongeveer ochtend en dan ga ik naar huis slapen....

14. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien ik 14 ben ga ik weleens naar een Café.
    Toch kies ik voor achter mn Xbox.
    Kost je minder geld en je hebt meer lol vind ik:)

Deel Deze Pagina