1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Star Wars Episode III : Revenge of The Sith

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 6 nov 2004.

1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Star wars rulez :D

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wat? :+ :confused:

3. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Ik moet echt!!! deze film zien!! nu!!!!

4. pls_devil

pls_devil Guest

en ik ook 8) 8) 8)

5. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook wel zin om deze film te zien

6. AgentSmith

AgentSmith Guest

Vanavond in de bios !!

7. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ikke ook "Cinestar" here we come! _O_

STAR WARS Special!

Woensdag 18 mei staat CineStar in het teken van Star Wars!
    LET OP deze voorstelling is helaas UITVERKOCHT! Verkoop en reserveren van kaarten voor de voorstellingen vanaf 19 mei is nu begonnen!

Vanaf 19.00 uur:

- Op de foto met je favoriete Star Wars personage

- Nagespeelde Star Wars scènes verzorgd door Live Acting Role Playing Group Cauldron

- JM-Shopping is aanwezig met een stand vol Star Wars posters

- Bij de ‘Jaren ’80 Shop’ en 'Hobbycity' is allerlei Star Wars merchandise te vinden

- Bier en fris voor maar € 1,- in het CineStar Café

- En natuurlijk om 20.00 uur de voorpremière van Star Wars III: Revenge of the Sith

edit:
    Hij was geweldig! Lekkere dark force sfeer in de film... Naar mijn mening het beste deel van de eerste 3 episodes. Met een vreemd gevoel de zaal verlaten > Wist niet of ik "blij" moest zijn omdat ik een coole film gezien had of "verdrietig" omdat dit toch het laatste deel is... (Hopen dat de laatste 3 episodes toch nog gemaakt worden!)

Laatst bewerkt: 19 mei 2005
  8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Gisteravond de voorstelling van 23:00 gepakt in de Cine City. :cool: Was echt uitermate genieten. Kwamen daar al binnen en er stonden levensgrote Star Wars voertuigen in de hal. Ook liepen er een stuk of 20 Jedi's en Sand People en Stormtroopers rond. Heel de bioscoop had een starwars decor gekregen, was redelijk gaaf.

Voor de film zelf heb ik geen woorden.. Ik liep weg uit de bioscoop met tevens een goed gevoel omdat hij zo enorm cool was, en tevens met een klote gevoel omdat de toon van de film redelijk dark is, wat zo zijn consequenties heeft op al mijn helden..
    Kwalitatief is hij zeker beter dan de eerste twee films, en past wat mij betreft echt in het rijtje van de laatste 3. Echter dit komt misschien omdat ik enigzins beinvloedt ben door de legendarische gebeurtenissen die zo geweldig plaatsvonden en waar ik al jaren naar uit kijk om ze uiteindelijk te zien. :)
    Damn, wat een film!

9. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Kwalitatief beter als de eerste film is niet zo moeilijk. :+

10. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Oh Yes, vanavond...

11. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Men ik wil deze film egt super graag zien, ik hoop dat hij ook de actie kan brengen die ik ervan verwacht, maar dat dit wel enigsinds wordt gecombineerd met hetverhaal van de oude triologie, want dat zijn vind ik toch nog steeds de beste:D

12. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Hij is echt supergoed, een stuk beter dan 1 & 2. Ik hoop stiekem dat ze van deel 4,5 en 6 nog een remake maken....

13. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Juist niet. Geheid dat de kwaliteit dan achteruit gaat. Ze ooit al eens 'verbeterd' door wat kleine dingetjes te veranderen. En het resultaat was juist een stuk minder geworden. Met name in Return of the Jedi zitten een paar nieuwe dingen die er erg nep uitzien.
    Zo kun je in de Pit of Sarlacc ook een soort mond zien en niet (zoals origineel) een put met tanden uit de muur en tentakels die uit de put komen.
    Bij Jaba the Hutt is er zo'n soort aap/hond aanwezig die iets zingt.
    En zo zijn er nog wel een aantal van die kleine dingen die ze niet hadden moeten veranderen.

14. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Dat komt doordat ze de films alleen maar een beetje konden "inkleuren", ik ben wel benieuwd wat ze er van maken als ze helemaal opnieuw kunnen beginnen.

15. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Rommel.
    Remakes zijn altijd Rommel.

16. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    ben gister ook geweest...:9.. maar was niet helemaal de bedoeling. het was voor ik naar schoolfeest ging en was helemaal knetter lam/st*ned... dus ik kon het niet echt volgen maar ik vond het er wel bizar mooi uitzien _O_... maar ga van de week nog een keer naar die film om hem echt helemaal goed te zien.

17. pls_devil

pls_devil Guest

is ie goed? en wa es t verhaal :)

18. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Net 5 kaartjes gereserveerd. Heb er echt ziiiiiin in *)

19. ShinjiNL

ShinjiNL -

Leuk Bevonden:
    0
    MIj gaat maandag middag, heb er ok super veel zin in, zondag nog maar ff deel II kijken. Dan krijg ik er nog meer zin in:D

20. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben net terug van de bios. Ik vond Attack of the Clones al meesterlijk, maar dit overtreft alles. Naar mijn mening de beste uit de serie. Ik ga niks over het verhaal vertellen. Dat is zonde. Je MOET hem gewoon zien, ook al zijn sommige dingen natuurlijk te raden. Maar die gevechten, effecten en het verhaal en de acteerprestaties zijn echt goed. De film zelf is best 'dark' maar dat beviel me wel. Lord of the Rings mag naar mijn mening niet eens in de schaduw staan van dit spektakel. Wat een pareltje, kan nu al niet wachten op de DVD

Deel Deze Pagina