1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Star Wars Episode III : Revenge of The Sith

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 6 nov 2004.

1. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Nounou... zelfs boven LotR :eek:
    En ja hoor, het is al zover:
    Star Wars film belandt op internet
    Luttele uren na de première stond de nieuwe Star Wars-film The Revenge of Sith al op internet. Het laatste hoofdstuk van de filmserie was vanaf donderdag te downloaden met BitTorrent, een populair programma waarmee computergebruikers bestanden kunnen uitwisselen.

De website Waxy.org beweert dat de film zelfs woensdag al verkrijgbaar was. Er kwam donderdag direct een waarschuwing vanuit Hollywood. In harde bewoording liet de president van de Motion Picture Association of America (MPAA) Dan Glickman zich uit over het incident. Volgens hem zullen de piraten die de film verspreiden opgespoord en gepakt worden.

,,Om de kwaliteit van films te waarborgen voor de fans moeten we deze internetdieven stoppen en het illegaal handelen in materiaal waar copyright op zit. Mijn boodschap aan de dieven is simpel: jullie stelen, dat is verkeerd en we weten jullie te vinden'', aldus Glickman.

De filmindustrie probeert eenzelfde lot als de muziekindustrie te vermijden. Die beweert vele honderden miljoenen dollars mis te lopen door uitwisselprogramma's als BitTorrent en Kazaa.

Filmbestanden zijn vele malen groter dan muziekbestanden, maar door nieuwe technieken als BitTorren en snellere internetverbindingen is het binnenhalen van films steeds eenvoudiger.

ANP, AFP, Reuters

2. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Dat vind ik echt balen, als die downloads nou pas komen als de dvd uit is, ok, dan is het onvermijdelijk, maar gelijk na de premiere....

Trouwens, zo'n soort film moet je in de bios zien.

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Uiteraard boven LotR, de LotR films stellen daadwerkelijk weinig voor vergeleken met de Star Wars reeks (de boeken zijn uiteraard een heel ander verhaal..).

Maar retarted dat hij alweer online staat.. Ergens denk ik toch dat de mensen die hem downloaden zichzelf straffen aangezien je deze film toch echt in de bioscoop hebt moeten zien, dat is een geweldige en unieke ervaring. Tevens levert deze film toch wel genoeg geld op. :)

4. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    inderdaad.Ik kon de film ook al een tijdje downloaden maar heb echt gewacht om hem in de bios te zien.Het is:
    1. Een heel ander gevoel
    2.Véél mooier
    3.Véél groter :+

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb hem donderdag gezien, op de priemerre (of hoe je het ook schrijft) en hij was echt masterlijk.
    Voor de StarWars kenners: Vooral Duel of the Fathes was mooi. Dat was het gevecht tussen Palpatine en Yoda in de Senaat. En dan die muziek, zo mooi!
    Ook als 'bevel 66' uitgevoerd werd:
    Destroy the Jedi
    Dan veranderd de muziek drastisch en zie je de ene na de andere sterven.

Ik vind dit het mooiste deel uit heel de serie.

6. pls_devil

pls_devil Guest

gij hebt geen smaak :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

7. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent gewoon dom als je deze film download. Heel de ervaring gelijk verpest voor jezelf. Morgen ga ik daarom maar naar de bios om te kijken of al het lof over deze film terecht is. Ook al weet ik dat nu eigelijk al. :9

8. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Ik krijg em morgen van een vriend op een DVD schijfje :)

geen zin om naar de bios te gaan

lijkt me een vette film .. deel 2 was ook vet, maar die had ik in de bios gezien

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb Episode I, II, III in de bios gezien en heb IV, V, VI thuis op DVD in een mooie box plus een bonus DVD *)

10. pls_devil

pls_devil Guest

star wars freak zeker 8)

11. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Die download is niet een DVD rip zegmaar maar een slechtere versie die ook op een dvd te branden valt (vob files) Ook loopt er een dikke teller in beeld. Dus het is niet echt aan te raden om te gaan lopen downloaden.

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nu kan ik ook zeggen dat ik élke Star Wars film in de bioscoop heb gezien. Ik heb er lang op gewacht maar hij was zó mooi! De muziek was ongelofelijk goed en de hele film ademde iets episch en dramatisch uit, maar niet cliché. En toch liep het verhaal nét wat anders dan ik had gedacht, dat vind ik knap voor een film waarvan je bijna alles al weet. :D

13. sammetje

sammetje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben er vandaag naartoe gegaan en hij viel heeel erg tegen er is gewoon te veel lazer-zwaardvechten voor mij. geef mij maar CLONES vs. ROBOTS dat is pas relax!

14. Victor

Victor Guest

Dus je bedoelt teveel viltstiften die een geluid maken als kinderen die oorlogje spelen? Oh jij hebt liever ROESTBAKKEN vs ONGEINSPIREERDE ACTEURS IN PAKKEN?;)

Zelf moet ik er nog naartoe gaan. Ik zal zien wat het is.

15. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem vrijdag-avond gezien en in één woord hij was MEESTERLIJK.
    Ik had zelf niet zo'n vertrouwen in een goeie sw film in deze tijd maar ik heb er van genoten.
    Als ik een cijfer zou moeten geven zou het een 8/10. _O_

16. sammetje

sammetje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben t daar niet mee eens. de vorige delen waren veel beter, en de oudste zijn nog steeds het vetst met die beertjes(ewox ofso).
    hij krijgt een 6 uit 10!

17. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    De oudste 3 waren het beste (maar die leken wel erg veel op elkaar) en zijn natuurlijk grafisch neit zo mooi (meer).

Van de drie nieuwe delen vind ik de derde toch wel het beste, deze ziet er het mooiste uit en maakt eigenlijk de saga helemaal af.
    ( toch zijn de eerste 2 delen helemaal niet slecht, er zitten wat mindere dingen in, maar toch horen ze wel bij star wars vind ik )

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Zeker, alleen ze vallen wat tegen vergeleken met Epi. III

Laatst bewerkt: 30 mei 2005
  19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind deze film echt masterlijk! kben vorige week zaterdag en maandag al naar de bios geweest, en ik ben van plan na de proefwerkweek nog een keer te gaan.

20. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Kom net terug en heb toch erg genoten van deze rolprent. Het enige vervelende vond ik dat ik al wist hoe het af zou lopen, maar niet wist hoe dat zou gebeuren. En het valt ook naadloos samen met deel IV en dat vind ik best knap gedaan :D Op de romantische scene's na was dit een geslaagde film!

Deel Deze Pagina