1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Star Wars

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Humorke, 20 okt 2003.

1. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    ^^lol laten we niet te veel afdwalen, maar hoe slecht je de matrix 2 dan ook mag vinden hij blaast epidode 1 en 2 met gemak van de kaart

2. Freerider

Freerider - Oldskool NL -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga maar even 'ontopic';)

Leukste Film : Episode 5 - Empire Strikes Back
    Eigenlijk de meest duistere tot nu toe...
    En natuurlijk het gevecht tussen de Rebels op de grond en in de lucht tegen de AT-AT's !
    Slechste Film : Nou ja, slecht wil ik het zeker niet noemen maar in Episode 2 - Attack Of The Clones werd het toch wel erg langdradig op bepaalde momenten.
    Zoals dat gedoe met Anakin en Amidala...
    Favorite Character: Darth Maul
    Irritanste Character: Anakin in Episode 1
    Coolste Lightsaber-color: Groen of Paars
    Leuke Quotes: 'Yoda' - Do or do not, there is no try...
    Lightsaber of Blaster?: Lightsaber (Double blade van Maul)
    Leukste Film-fragementen: Gevecht tussen Yoda en Doku, Podrace in deel 1, slag op Hoth, Speederbikes in deel 6...enz.enz.
    Film-Conclusie: Niet te kritisch naar het verhaal kijken maar gewoon genieten van een ScienceFiction spektakel...binnenkort bestaande uit 6(!) delen.
    Episode 3??: Ik kan niet wachten tot deel 3 uitkomt !
    Dit word hopelijk DE film...we gaan eindelijk zien hoe Anakin naar de donkere zijde verhuist, DARTH VADER !
    Er moet een heleboel gebeuren in die film om het passend te maken op A New Hope (deel 4)...

Oja, waarom is de Rogue Squadron serie nou niet op de XboX???
    Ben ik haast verplicht om toch een Cube in huis te halen
    :D

3. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie thumb wars wel eens gezien, die is ook heel erg goed!

Deel Deze Pagina