1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Stelling: Geen alcohol/tabak/(soft) drugs voor jongeren (<18)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fardo, 19 jan 2006.

  1. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah ook wel aan de paddo's gezeten, super ervaring maar niet voor elk weekend _O_
    En over MDMA niet te klagen :+ krijg het goede spul wel.
    Gebruik meestal op feesten en dan wil ik niet mellow zijn, maar strak van energie.
    dat kaken probleem is bij mij niet zo heel groot, beetje kauwgum (2/3 plakjes) en ben er vanaf, 's ochtens ook geen last meer van ofzo.
    Alleen jammer dat ik niks meer naar binnen krijg, geen eten of drinken, krijg ik altijd zo'n buikpijn van niet leuk meer...
    Maar dan heb ik wel een goedkope avond _O_
     
  2. Nick666

    Nick666 Punks not deAd!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kaken betekent meestal ook dat er geen zuivere chemicaliën in zitten, maja ieder heeft ook zijn eige vorm van plezier maken, ik tripp liever dan dat ik strak sta:)
     
  3. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is de kwaliteit omhoog gegaan, want ik kaak bijna nooit meer.
    Maar ga jij niet naar feesten dan?
    Nou jah op een feest tripp ik ook wel, maar heb ik genoeg energie om de hele avond door te gaan met stampen
     
  4. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    gebruik juist op feesten. pillen van tegenwoordig zitte goed sterke tussen. ga je van malen als een gek. heb wel een foto had ik er 2 op die is echt te erg wat een scheve bek had ik toen. kauw ook op mijn wang gelukkig had ik dat de laaste keer nog wel door voor het te erg was
     
  5. Nick666

    Nick666 Punks not deAd!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga wel feesten maar niet heel vaak, als ik ga dan naar Goa/psy-trance feesten of drum n bass, over een tijdje weer naar goa met een vriend en dan ff half zegeltje consumeren:+ Maar met trippen bedoel ik egt psychedelics zoals lsd en paddo's enzo, en pillen zijn nog best wel een nuchtere drugs, maar een paar keer egt daarop gehallucineerd dus zat er wat sterkers in als alleen mdma.
     
  6. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    tripmiddelen vind ik ook prachtig. tot nu toe alleen paddos gedaan maar wil toch ook nog wel een keer lsd en ketamine proberen.
     
  7. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga nu ongeveer om de week naar een feest(je).
    Volgende is MOH, hoorde dat je daar moeilijk wat mee naar binnen krijgt maar zal wel lukken.
    Wil ook nog een aan de lsd, maar moet ff zien waar je dat weg haalt...
    Het is hier nu helemaal een hype om aan de GHB te gaan, maar ik zie er de lol niet van in...
     
  8. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Verbieden? Kom maar op, ben toch 18 :cool:
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Als je in de rij staat je <insert drug of choice> vast innemen.
    Duur meestal toch een tijdje voor het aanslaat.
     
  10. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Moh had ik ook graag heen gewild. naar binnen krijgen lukt wel. gaan altijd verhalen rond dat er honden zijn en blabla. GHB word idd ook veel gedaan, maar zelf zie ik daar de lol ook niet van in. Als je die mensen met ghb ook ziet:D voel ik me altijd nog normaal op zon feest:9
     
  11. Nick666

    Nick666 Punks not deAd!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    LSD vind je niet op feesten zoals MOH, moet je egt voor naar goa/psy-trance, en LSD zou ik ook neit zo 1,2,3 nemen. Je moet wel weten waar je mee bezig ben, het is zo psychisch het kan hele rare uit je halen. Daar moet je wel ff goed over nadenken en plannen hoe en wat je het gaat doen. Neem voor de eerste keer ook maar iets van 100-150 microgram. kijk anders ook even op http://www.erowid.org heel handige site, staat heel veel informatie op en ook heel veel ervaringen
     
  12. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Graveheart; ja dat is wel zo, maar ik wil wel kunnen doseren.
    Ik neem dan de hele avond door inplaats van alles in één keer.

    @ lunachris; heb er ook nog nooit iets met honden gezien, maar is mijn eerste keer daar dus ik weet het ook niet. Als er toch honden zijn neem ik alles wel in een keer in, mooie overdosis zodat ik niet meer hoef, het probleem is alleen dat je PEP altijd vet duidelijk bij me ziet, nou jah dan maar zonnebril op :+

    @ nick666; jah LSD staat wel op de "to do list", maar moet nog maar ff zien of het ook wat wordt.
    Thanx voor de link zal hem meteen ff checke

    / edit zoals dit loopt hebben we een nieuwe thread nodig: Hoe en welke drugs neem jij :+
     
  13. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd 8) Het enige wat ik ''gebruik'' is af en toe een jointje. Gewoon als ik op school een tussenuur heb soms ook ff een jointje roken :) Kan ik er weer tegen aan.
     
  14. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap niet hoe je dat doet, als ik een joint ga roken, moet je niet veel meer van mij verwachten.
    Dan ben ik weg, geen zinnig woord meet uittehalen, en als het er uitkomt komt het er sloom uit, niet dat er normaal veel nuttigs uitkomt maar daar hebben we het niet over :+
    maar een joint vind ik persoonlijk alleen relaxt als ik daarna helemaal niks meer hoef, geen school/werk ofzo
    Ga je gewoon ff lekker TV kijken of liggen of fietsen, dat is echt relaxt; zo stoned als een kanarie en dat een stuk fietsen :)
     
  15. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige op wie dit alles enigsinds triest overkomt.. ? (zonder veroordelend over te komen dan just my 2 cents)
     
  16. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee je mag het triest vinden, reken ik je niet op af.
    Mijn vrienden vinden het ook triest, en de helft van m'n maten weet het niet eens...
    Maar ik zie het niet echt als triest doen ofzo...
    Het is geen levensbehoefte het is een luxe, net als alcohol, een bonus als je op stap bent.
    Heb je nooit dat je gewoon eens zin heb om dronken te worden?
    Zo gaat dat ook met drugs, het moet niet, maar het is gewoon leuk.
    Vroeger was ik ook vet anti-drugs en wou er niks van weten.
    Toen kreeg ik een vriendin die zelf ook gebruikte, zo kwam ik er mee in aanraking.
    Van het één kwam het ander en ben toen zelf ook eens wat gaan nemen en dat beviel me best goed.
    Mijn vooroordelen zijn helemaal weg, dus voor iedereen die het triest vind, moet het zelf ook maar eens gaan proberen, en dan nog eens oordelen.

    PS. dit is geen oproep om aan de drugs te gaan :+ ,nee echt niet
     
  17. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me dan toch af ? Why the hell do you want it ?. Waarom zou je die shit willen gebruiken wat the hell schiet je er mee op.."tis leuk" Mja der zijn ook genoeg andere dingen die een bepaalde kick geven ?... Waarom dan in de vorm van drugs die ook nog is ongezond zijn en een bepaald risico met zich meebrengen..
     
  18. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat geld dan hetzelfde voor drank. Ik gebruik af en toe ook wel eens. Maar dat kan je best in de hand houden. Ik kan het tenminste net als drank in de hand houden. Niet verslaafd maar gewoon eens als je er zin in hebt. Why the hell do you want it? Je drinkt omdat je het lekker vind, dag geld hetzelfde voor drugs. Het brengt allebei risico's mee. Maar drink gewoon met mate... Geld hetzelfde voor Drugs. En drugs is gewoon superduur en dat scheelt ook al behoorlijk.
     
  19. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    mja maar drugs is minder makkelijk met mate te doen dan drank. En de gevaren er achter zijn ook groter. Ik snap niet dat je dat risico wil nemen...
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is het zo dat de waarschuwing achter drank en drugs (vooral drugs) dat als je het teveel gebruikt dat het gewoon helemaal fout gaat mij weerhoud. Geld heb ik er ook niet voor, want het is super duur. Het is gewoon het slimst om het op een feestje bij iemand te doen en met z'n allen wat kopen. Enja, drinken doe je ook niet altijd.
     

Deel Deze Pagina