1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Stelling: Geen alcohol/tabak/(soft) drugs voor jongeren (<18)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fardo, 19 jan 2006.

  1. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee maargoed waarom dat voor je lol ? Iets wat iedere keer als je het doet een aanslag pleegt op je lichaam. En volgens mij als je er later op terug kijkt (als alle wilde haren zijn uitgevallen :+) ga je der spijt van hebben
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet voor de lol. Maar omdat het fijn is. Dat geld hetzelfde voor drank. Je kan er overigens wel lol aan beleven hoor:cool:
     
  3. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    @the only ego: denk niet dat ik er spijt van ga krijgen hoor, ook niet als mijn wilde haren zijn gevallen:p. hoop sowieso dat dat niet gebeurt :+

    @ Berrie: Als ik een avondje ga stappen ben ik aan drank meer kwijt dat wat ik kwijt ben aan drugs hoor, dus in vergelijking is het helemaal niet duur.
    En zo snel heb je er niet te veel van, je moet gewoon rustig aan doen en per uur kijken hoe je je voelt dan kan er bijna niks mis gaan.
     
  4. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Wiet is nooit zo duur de prijsverschillen per wiet zijn ook niet zo groot, meestal tussen de 3,- en 4,- euro (voorgedraaide). Maar een vriendin van mij die krijgt het mee en met haar ga ik altijd stonen. Het geeft je een relaxt gevoel als je na een dag school bijvoorbeeld een PTA (exametoets) hebt gehad dan ga je ff een jointje roken om helemaal te ontspannen en het geeft gewoon een goed gevoel :)
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, in vergelijking niet, maar je rookt ook niet zoveel wiet als dat je drinkt.Voor 1 grammetje betaal je zo'n 5 euro. Daar draai zo'n 2 joints van. Maar zoveel drugs gebruiken als Drank doe je zoiezo toch niet.
     
  6. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan snap we elkaar verkeerd O-)
    ehm... tjsa geen idee hoe je dit uit legt aan een Berrie, maar als ik gebruik drink ik geen alcohol meer, laten we het zo zeggen.
    En ik als ik gebruik rook ik geen wiet :cool:
    Had je misschien ook wel opkunnen maken over de posts hierboven, als je verder had gelezen hadden we deze verwarring nu niet.

    *gniffelt

    Nog ff veel gemaakte fout uit de wereld helpen; sowieso schrijf je zo;)
     
  7. Nick666

    Nick666 Punks not deAd!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Spijt denk het niet, ik denk als ik ouder ben me geest nog meer onder controle heb en nog meer entheogene middelen kan nemen zoals mescaline waar ik op deze leeftijd nog lang niet aan toe ben, en waarom zou je later niet meer gebruiken? Het blijft tog net zo'n bijzondere ervaring?
     
  8. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    RIP OFF :9
     

Deel Deze Pagina