1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Stelling] Nederland moet België annexeren

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkwing, 23 okt 2003.

1. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Op zich is het wel een goed idee.. als is het alleen om de uitstekende bieren die dan ook de onze worden.

Laten we er dan direct een republiek van maken. Wat moeten we namelijk met beide koningshuizen doen? Kost allen veel euro's en levert niets op.

2. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb met aardrijkskunde geleerd dat de haven van Rotterdam de poort tot Europa was (vandaar dat ze de Betuwelijn aanleggen).

3. Kosmonaut XIV

Kosmonaut XIV xbox schopt aars

Leuk Bevonden:
    0
    ja ze is de grooste natuurlijk maar tel de Belgische havens er nog eens bij en je komt direct aan pak geld :p

4. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar belgie heeft een hoge staatsschuld die moeten ze dan maar aan frankrijk geven maar als belgie het niet zou willen dan moeten ze maar een oorlog voeren ofzo nederland tegen belgie

5. Kosmonaut XIV

Kosmonaut XIV xbox schopt aars

Leuk Bevonden:
    0
  6. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    laten we limburg even neit aan de russen of belgie geven..limburg is de goeiste dussuh...dus..maar even over het onderwerp ik vind het een best grappig idee om belgie oiver te nemen.. want die spreken tog zowat nederlands alleen dat accent..moeten we maar mee leven:p..en wallonie naar de fransen..en stukje van duitsland..kunnen we hun peste:p:p!neej oke grapje maar tog geen slegt idee

7. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, domme opmerking van hem.

Hij bedoelt, als België niet bij Nederland wilt moet Nederland België maar 'veroveren' dmv oorlog :{

8. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    De economie wordt dan ook sterker, groter, en belangrijker in de wereld, ook belangrijk dat dan meerdere grote havens in NL(/BE) liggen

bepaalde regels(zoals, idd voor vuurwerk) mogen zo worden overgenomen wat mij betreft

ja, net of zij daar wat over te zeggen hebben....??

ook een heel goed idee...:+ }:]

Laatst bewerkt: 23 okt 2003
  9. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik denk dat er na vandaag een paar mensen minder op het forum zullen zijn }:] ....:mad:

10. Ghost

Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    Leuk dat DWD dit onderwerp aan de kaak stelt,

Ik heb ook meerdere gesprekken over dit onderwerp gehouden. Ik vind dat Vlaanderen ook naar Nederland moet, of Nederland naar Vlaanderen (hoe je het wilt).
    Staan we economisch sterker, het probleem met de talen opgelost en het word pret ! :)

maar veel belgen willen niks van Nederland afweten, dus helaas jongens.

11. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6

Er blijven dan toch wel belgen over, alleen de Niet-nederlands-sprekende-belgen gaan naar Nederland, en die andere (stokbrood etende deel _O_), blijft daar :) Zo kunnen we én het vuurwerk, enz. enz. er halen, en we kunnen moppen blijven vertellen.

Ik weet alleen niet of het zo leuk is om hier te wonen, duurt wel een paar jaar voordat iedereen eraan gewend is, en dat ze zelf een wat meer nederlands accent hebben, want als er hier (drenthe) iemand uit limburg ofzo komt, wordt die finaal de grond in geboord (figuurlijk dan hé) ;)

12. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Eerlijk is eerlijk, eigenljik is belgie gewoon een foutje van de geschiedenis. Misschien moeten we daar maar wat aan doen ja, maar goed het heeft ook nadelen, dan kunnen we geen domme belgen moppen meer maken, en K3 Nederlands?

Edit: Ik heb wel een idee, houden we vlaanderen en geven we wallonie samen met k3 aan frankrijk. :p

13. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand dan ook al een mooie naam bedacht, want de vlamingen zullen zich denk ik geen Nederlanders gaan noemen. Het is btw ook wel goed wel goed voor de Voetbalcompetitie: Anderlecht en Club Brugge zijn redelijk goede ploegen.

14. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    "de verenigde nederland en belgie van europa"
    ;) :+

15. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    even 2 dingen..
    1. tussen belgie en nederland is altijd al een soort onderlinge competitie geweest dus zou het niet gaan
    2. ik weet nu wat het woord annexeren betekent;)

16. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Er kleven enkele nadelen aan het idee...
    1.) Ik weet niet of jullie Jambers wel eens hebben gezien? Shit...volgens mij is half Belgie gestoord.
    2.)Nederlanders ondertitelen belgische TV (is ook echt nodig.) Maar Belgen doen dit ook bij Nederlandse TV. Dit betekent dat alle programma's worden ondertitelt.
    3.) Wat moet er gebeuren met het Belgische koningshuis? Weg met Philipè (zo hete al die koningen daar toch??)

17. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Dan is er mooi de gelgenheid om van de monarchie af te stappen, de republiek der Lage Landen, toch wel grappig, en met die ondertiteling van de programma's zal et wel los lopen, je kan programma's als spoed best wel verstaan.

18. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    We kruisen de koningshuizen samen dus dan kan Willem Alexander Prins phillip een schouder klopje geven ;) Je voert gewon de eerste 10 jaar met ondertiteling, daarna zijn de talen we zo met elkaar versmolten dat de ondertiteling weg kan. :p Het vuurwerk kunnen we uit Duitsland halen.. hoef maar 10 min met de fiets te rijden en ik kan al een zaakje inslaan :cool: En die "gestoorde"luitjes uit Jambers stuur je naar France toe, kunnen ze ook is stokbroden happen :+ Daarna kunnen we de haven van Rotterdam en Antwerpen samenvoegen tot 1 über haven. Daaar kunnen we dan lekker veel geld mee vangen en daarmee kunnen we de economie weer gaan op pompen. Dan hebben we hogere lonen en dus meer te vermakken :) meer xbox spellen meer fun, microsoft ziet heil in Nederland/belgië geeft ons meer voorrang zodat we niet hoeven te wachten op die rottige fransen etc om te vertalen van de spellen. Oftwel we hoeven niet meer te importeren en krijgen de winkels hier meer geld, meer geld is meer zooi etc etc en toen was Nederland/belgië een über rijk ;) .. en nu hou ik op met onzinnige tekst uit kramen :p

19. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou wel eens wat willen horen van de belgen op die forum.....hoe zij er nou over denken enzo....

20. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het wel een goed idee..
    Historisch gezien hoord belgie (samen met luxenburg) bij het koningkrijk der nederlanden.
    trouwens.. het belgische koningshuis en de luxenburgse groothertog zijn (verre) familie van het nederlandse koningshuis... laten we zeggen dat het nederlandse de oorsprong is van die andere huizen (een of andere verre neef ofzo kreeg de macht over belgie get it?)
    Belgie (vlaanderen) verschilt niet zo super veel van nederland.. deze verschillen zijn natuurlijk makkelijk te overbruggen.. en.. btw.. Belgie is zo'n beetje het rijkste land van europa (qwa technologie en grondstoffen en havens) dus dat zou de nieuwe 'Unie' gelijk een van de machtigste van europa maken..

kort om.. ik ben voor.. en stiekem hoop ik dat het nog wel eens gebeurt..

Deel Deze Pagina