[Stelling] Nederland moet België annexeren

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkwing, 23 okt 2003.

1. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    het lijk mij wel leuk om in een meerdere taal land te woonen !!!

als Belgie bij NL Komt , dan zou de Franse & Duitse Gedeelte mee verhuizen , da staat al vast

Brussel = Hoofdstad van mijn Provincie Brabant (Heel Brabant , dus Nederlands , Vlaams,waals,Antwerrpen) Antwerpen is de Havenstad van Midden NL (ja de grensen woorden verklegd , ik zou dan in het midden van het nieuwe NL Woonen !!)

2. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    jezus, haal je postst voortaan eerst eens door de spellchecker heen.

3. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    het bekendste nederlandstalige woord in de hele wereld is....

Apartheid

Heu... Nee, laten we maar niet alle Nederlandstaligen in één land gooien...

4. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    why not

ik zie wel in voor een Groot NL

5. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst en vooral :Ik ben belg en woon daar ook.

Ik ben er zeker voor. heeft voor bijde partijen veel voordelen. Wij Vlamingen geeven elk jaar zooooveel geld aan wallonie enz ,ok de taal is lastig. In de eigen hoofdstad (brussel) moet je tegenwoordig Frans praten want Nederlands verstaan ze daar niet! Ook is het onderwijssysteem in Belgie het 2de beste van de wereld en de haven van antwerpen is na die van rotterdam de grootste in Europa. Dit kan dan allemaal bijdragen tot een zeer sterke economie!

6. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    Nederland is al groot en altijd groot geweest door klein te blijven.

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    De enige reden waarom wij belgie zouden moeten annexeren is vanwege de vlaamse frieten

8. TheWalrus

TheWalrus Guest

We moeten Amerika annexeren, we hebben leefruimte nodig en dat is er in Amerika genoeg. Nieuw Amsterdam wordt Opnieuw Amsterdam inplaats van New York en Washington wordt als vanouds Regenton.

Nadat we allemaal zijn verhuisd naar de VS, het gebied dat dan inmiddels Nederland heet, bestoken we de Belgen met kernraketten en CD's van Chiel Montagne.

9. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik denk dat we met alleen al de cd's van Chiel Montagne meer dan genoeg afschrikwekkend zijn...

10. TheWalrus

TheWalrus Guest

We kunnen ook al het chemish afval uit de snor van chiel montagne inzetten ;)

11. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Yep en wij Zuid Nl ers , bouwen een Leger op (samen met onze Belgische Vrienden) en veroveren amsterdam & Den Haag , Rotterdam verbouwen we tot een nieuwe Las Vegas , en de VS nemen we voor het gemak ook eens in , net als Europa :p

12. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    nou ja we starten een soort van IRA of FARC op en Kipnappen mensen uit boven de Rivieren , vragen er veel geld voor ,

13. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    of we gaan achter onze xbox zitten met een zak chips :+

14. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Zit niet echt comfortabel, achter de xbox ;)

15. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    ha ha ha... (niet echt grappig)

dit begint naar een spam topic te ruiken.. slotje?

16. TheWalrus

TheWalrus Guest

We moeten eerst Kane maar even elimineren, of hem in ieder geval achter slot en grendel plaatsen. De vuile landverrader.

Spam mijn achterwerk! Deze thread vormt de bakermat van de nieuwe politieke gedachte, het hemelbed voor een moderne ideologie.

Schaam je!!!

Laatst bewerkt door een moderator: 25 feb 2004
  17. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn we weer hilarisch jongens..... voor de lolbroeken was er toch al de moppen thread op the green mile....:{

18. TheWalrus

TheWalrus Guest

Die thread is bedoeld voor grapjurken. Deze thread voor ideologisch verantwoorde talenten zoals wij.

19. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom moet het allemaal zo serieus jongens :{ net of Belgie anexeren uberhaupt een serieus idee is :+
    Hoewel... Bart veldkamp komt weer in ons land te wonen, we winnen opeens met veldrijden Kim clijsters en Henin kunnen we inzetten en die frieten hè... Misschien nog niet zo'n slecht idee dus :cool:

20. Dit slaat nergens op waarom zou Nederland in GODSNAAM België moeten annexeren, het is gewoon belachelijk al heeft België vroeger vaak bij de Nederlanden gehoord het is nu een eigen land en dat moet het blijven. Ik hoop echt dat dit een grap is want het klinkt gewoon stom :D.

Deel Deze Pagina