1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Stelling] Vinkenslag moet zich niet aanstellen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Matrix, 14 apr 2004.

1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Gewoon bulldozer door dat kamp halen. Hoe durven ze te gaan protesteren? Owwww is je hennep kwekerij opgerolt mevrouwtje? belachelijk dat ze dan nog mogen demonstreren, laat ze lekker zelf dat afval opruimen. Nog beter dump gewoon ons afval voor straf maar op hun woonwagens. Stelletje tuig :{

2. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Nou jongens zal ik jullie eens wat vertellen; ik ben denk ik een van de zeer weinigen die zich ooit in dat kamp in maastricht gewaagd heeft.
    Vorig jaar was ik een dag gaan mountainbiken in Z-Limburg, samen met m'n broer. Het werd al laat dus we wilden naar Maastricht om de trein terug te pakken. We fietsen daar op een fietspad langs de snelweg, staat er een bordje 'Maastricht' naar rechts. Wij fietsen daar dus in, we zeiden al tegen elkaar: 'wat een puinhoop hier'. Maarja het werd erger en erger, koelkasten, autobanden, autowrakken, you name it; t lag er langs de weg. Maarja we hadden er nog geen idee van wat t kon voorstellen; op een gegeven moment rijden we dus echt het kamp door, maarja toen was t te laat om snel om te draaien. Overal kampers op straat die naar onze fietsen keken, jochies van 12 op opgevoerde scooters, Porsches met een enkele deuk langs de weg (zonder nummerbord), en een gruwelijke zooi. Multiculti is het ook: Hongaren, Tsjechen, Polen, Duitsers, Belgen, Nederlanders enz... Ik heb nog nooit in m'n leven zo'n drijging gevoeld als toen, als er een hel op aarde bestaat dan is het daar wel, ik ben best groot maar daar deden ik en m'n broer t toch bijna in onze broeken:eek: Na zo'n 300m in t kamp te zijn gefietst, waagde ik t om te kijken naar mn broer die 10m achter me fietste, ik las van z'n gezicht dat ie zich ook niet bepaald goed voelde, ik durfde m'n muil niet open te trekken maar ik draaide gewoon om en m'n broer begreep die boodschap ook, terwijl de kampkindjes ons nariepen hielden wij ons hart vast; shit wat waren we blij dat we er heelhuids uitgekomen waren, het had niet langer hoeven duren of we waren van onze mountainbikes afgetrokken, dat weet ik zeker.

Lang verhaal, maar echt die sfeer is onberschrijfelijk ziek, ik zou me er van m'n leven niet meer in (woon:p)wagen, alleen als ME'er zou ik die klus wel aan willen pakken. Platgooien die zooi... maarja makkelijker gezegd dan gedaan, en geloof me wapens hebben ze.

3. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heftige bijbaan heb je dan als scholier dat je 50% betaalt :p

geen dingen door elkaar halen he: vermogensbelasting is niet hetzelfde als inkomstenbelasting

btw: mijn mening in deze issue is dat de manier waarop ze protest aantekenen alle spuigaten uitloopt. Demonstratie is een uiterst middel/recht bij conflicten die grote bevolingsgroepen raken en waarbij alle andere pogingen tot middeling op niets uitgelopen zijn maar zomaar een snelweg blokkeren is in mijn ogen gewoon crimineel en ze zouden dan ook aansprakelijk gesteld moeten worden voor de schade (kosten ME en de troep op straat etc). Ok, van een kale kip valt niet te plukken maar al was het alleen om duidelijk te maken dat dit gedrag niet getolereerd wordt.
    Moest wel erg lachen om dat vrouwke in het nieuws:"we hadden een goeie handel in auto's naar het oostblok maar niemand wil meer zaken met ons doen vanwege de negatieve publiciteit over on" rofl rofl en nog een rofl _O_
    En op de vraag om concrete voorbeelden te geven waarin ze niet gehoord werden: "ja van die dingen zoals de vuilnis enzo" hahaha...kijk die zooi die ze er zelf van maken....
    En dan plotseling zo'n groot huis in beeld met de opmerking dat woonwagens in de loop der tijd ook een beetje veranderen zet je wel een enigszins aan het denken (ik probeer niet te veel vooroordelen te hebben maar ik moet je zeggen dat het me wel erg lastig gemaakt wordt op deze manier_O_ _O_ )

Het meest treurige vond ik inderdaad de vergelijking met het concentratiekamp zoals x-box player hierboven ook al zegt. Tcoh echt onbegrijpelijk dat er nog mensen zijn die dit soort vergelijkingen durven te trekken. Mijn voorstel: geen media aandacht meer en gewoon platgooien en gewoon dezelfde regels opleggen als de rest van Nederland. Ik heb namelijk geen stickers zien zitten op de vuilnis op straat bijvoorbeeld. Dat ontzien is echt van de zotte. Pappen en nathouden werkt gewoonweg niet!!

Laatst bewerkt: 15 apr 2004
  4. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, vandaag net zo'n mooie inval gedaan daar op Vinkenslag, 400 ME'ers en pantserwagens reden daar (natuurlijk niet 400 pantserwagens dan he :)). Ze zouden dat volk gewoon allemaal het land uit moeten zetten, of ze nou Nederlander zijn of niet. Criminelen en van dat soort volk kunnen we hier niet gebruiken en dan is de enige manier de exit. Helaas barst het hier in Nederland van de criminelen...

5. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    gelijk

Ja, ze hebben groot gelijk dat ze die gasten eens goed aanpakken. Ik betaal wel mijn belasting en zij niet. Ik denk dat ik maar een caravan in mijn achtertuin zet en mijn eigen huis tot kamperterrein uitroep en dan ga ik ook 2% belasting betalen:cool:

Laatst bewerkt: 15 apr 2004
  6. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hoeveel was er opgepakt?

7. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    16 personen als ik mij niet vergis.

8. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    zoiets

Ik dacht ook 16 gehoord te hebben, maar ze gaan nog de hele dag door met die actie, dus wie weet. Er is om 4 uur weer een persconferentie, dan horen we vast wel meer.

9. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb 4 oude wielen op de kop weten te tikken...als alles meezit gooi ik die in de kruipruimte(dan ben ik ineens een woonwagenbewoner)...scheelt me flink in me wallet.

HET IS TE DOM VOOR WOORDEN; 400 MAN ME,PANTSERVOERTUIGEN ENZ ENZ.....voor een woonwagenkamp?
    Volgens mij hebben we minder manschappen en materiaal in Irak op dit moment.

10. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, 400 man is idd wel een beetje overdreven, maar ik durf te wedden dat een stel van dat soort kampers echt wel wat guns op zak heeft.

11. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    Stuur Murat er gewoon op af... die klaart de klus wel even

ik denk dat hij bedoelt met een goede advocaat
    die vind altijd wel een uitweg, of speciale wet hoe je straf vermindering kan krijgen

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik bedacht me ineens. Als ze niet de volledige belasting willen betalen moet je ze ook geen recht geven op onze voorzieningen. Blokkeer desnoods hun waterleidingen, sluit ze af van het riool en stroom. Misschien gaat dat wel te ver. Maar als Nederlander heb je rechten én plichten.

En die vergelijking met de Joden gaat in mijn ogen te ver. Die joden in de WO2 waren normale werkende mensen die gewoon aan alle plichten voldeden. Die werden tegen hun wil in kampen gezet. Die kampbewoners willen zelf daar wonen, de meeste zijn crimineel en ze houden zich niet aan onze belasting.

13. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben het idd eens met die sancties die The Matrix voorstelt.. Geen voorzieningen meer, totdat het achterstallige belastinggeld boven water is! En het moet ook klaar zijn met de illegale activiteiten.. Gewoon vaker invallen doen, en sancties stellen! Hard aanpakken die rotlui!

Als dat allemaal niet helpt, dan simpelweg het kamp opheffen.. Gaan ze maar in een normale wijk wonen, niet meer in groepsverband. Achterlijke lui, aso's zijn het!

14. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    vaker invallen kost klauwen met geld, ik denk meer dan het geld wat je misloopt door geen belasting te ontvangen

15. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Eerder dit jaar, of vorig jaar (weet niet meer), heeft de politie met veel minder mankracht een inval gedaan in Vinkenslag. Toen is het helemaal verkeerd gegaan en moest de politie zich zelfs terugtrekken als ik mij niet vergis. Sindsdien zijn daarom alle invallen met groot materieel, zodat ze niet eens durven om te gaan rellen tegen de politie.

16. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Op de korte termijn wel, op de lange heb je er echter alleen maar profijt van.

17. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    platbombarderen die kampen

18. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Dit is gewoon te gek voor woorden, dat ze dat kunen flikken. Vooral op school zijn die kinderen van kampers asociaal. En allemaal dikke mercedessen, en maar ontkennen dat ze niks fout doen, stelletje achterbakse asociale &@^%$!* mensen!

19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95

Dat uitzetten is niet 1,2,3 geklaard, ik denk niet echt dat de andere landen zitten te springen op die criminelen. Vroeger werd dat wel anders gedaan, toen de Antillen nog "eigendom" van Nederland was werden hun criminelen gewoon met een enkeltje naar Nederland gestuurd, want dat waren nederlanders en konden niet geweigerd worden.

Die vergelijking met Joden vind ik ook wel erg tever gaan, zij leiden onder POSITIEVE Discriminatie, wat zit je dan te zeuren:confused:

Ik heb ook gehoord dat die kampers voor alle kosten moeten opdraaien, o.a het schoonmaken van de A2 maar ook automobilisten mogen zich melden als het hun geld heeft gekost, waarna de kampers dat mogen vergoeden, thats the way ah-uh I Like it :D

20. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, laat die kutkampers maar eens dokken, stelletje asociale mensen, wat mij betreft bombarderen ze die kampen plat. Ik moet die mensen echt niet. Wij hebben hier in de buurt ook een kamp zitten. Daar fiets ik dus echt niet langs hè, die lui maken de boel onveilig, en voor je het weet ben je de zak.

Deel Deze Pagina