1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Stelling] Vinkenslag moet zich niet aanstellen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Matrix, 14 apr 2004.

1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Precies, probeer hier maar is een kamper wat te maken.. Binnen een week ben je afgerost door 20 kampers.. Asociale **********************mensen..

2. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik herinner me in 1 x dat ik rond die tijd eenm staatsloterij lootje moest inleveren en dat te laat kwam daardoor, en dat ik daardoor 500.000Euro ben mis gelopen.:+

3. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    als we ze gaan afsnijden dan komen ze er wel illegaal aan...

4. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind dat ze al dat kampvollik met ME eraf moeten halen en maar een huis gaan zoeken
    die vullakken hebben ook nog alles mee en ze gedragen zich zo asso als de pest

5. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8

Waar je ze vervolgens weer op kan pakken, en zo wordt het van kwaad tot erger, totdat er eindelijk een punt is dat je ze ECHT aan kan pakken, en dan heb je die rotzakken bij hun nekvel :)

6. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    Nederland moet echt eens kappen mat dat softy beleid.. pak ze nou eens aan..

7. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Whahaha zag je dat 'woonwagen' kamp op de TV? Staan gewoon villa's, BMW's en Mercedesen. En dan zit er een vrouw in een villa en die zegt ja we zijn woonwagen mensen. Woonwagen? Je woont in een fucking villa op een kampplek. Wedden dat ze ook geen OZB betaald?

8. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Idd, wat van Aarsten heeft gedaan sta ik ook volledig achter! Die kerel daar heb je wat aan, in tegenstelling tot die %$^@&$@ CDA.. ^^SNap niet dat mensen ooit op het CDA hebben kunnen stemmen, naive idioten..

@Hordo, idd absurd gewoon.. En zo is het bij al die kampers, ook hier in Zeeland.. Het zijn echt oplichters bij het leven, maar de Nederlandse regering naait liever normale burgers, die braaf hun belasting betalen op een muurtje wat 10 cm te hoog staat..

Laatst bewerkt: 15 apr 2004
  9. hardcore-sjefke

hardcore-sjefke Hardcore 4-ever

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon allemaal oppakken, die villa's slopen en er iets neerzetten waar we ook nog iets aan hebben (En wat er een beetje mooier uitziet). *)

10. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Precies, allemaal van die 'neppe' villa's en dan denken ze dat ze goed zijn...Big ass mercedes of BMW voor de deur, gatverdamme, dome mensen, hebben absoluut geen respect voor andere mensen...gatverdamme, hier kan ik me nu echt druk om maken:mad:

11. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Inderdaad, ik woon vlakbij een kamp, en daar vallen me 2 dingen op:

1. Die gasten wonen in grotere huizen dan ik
    2. Ze jatten systematisch terrein van de gemeente.
    Hoe? Naast het kamp staan er allemaal struiken (dus gemeentegrond), dus ze snoeien die struiken weg, om er vervolgens schuurtjes neer te zetten of hun huis te vergroten...
    Slim, maar wel ontiegelijk asociaal...

Dank je voor deze prachtige bijdrage. Vooral de beargumentatie getuigt van een hoog niveau... :{

12. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    Ik kijk er anders ook zo tegenaan
    Bombarderen

absoluut

13. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Dus jij vindt dat we mensen moeten doden, omdat ze zich asociaal gedragen? Zo ja, ga er dan lekker bij staan, zodra die bom wordt gedropt... |:+

14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Bombarderen is toch geen serieuze oplossing? Asjeblieft:{

Ik vind gewoon dat het goed moet onderzocht worden. Want hier kan ik me echt aan ergeren en me kwaad om maken. Die mentaliteit, werkelijk.:mad:

15. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    dan is er dus al veel eerder iets mis gegaan...als ze jouw/mij of welk normaal persoon gaan oppakken...mijn straat/wijk laat het gebeuren...1 politieagentje is genoeg...hoe noem je dat ook alweer..iets met waarden en normen?

Alle kampen opruimen!!!! en net als de buitenlanders in rotjeknor verspreid laten gaan wonen

16. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

gisteren barend en van dorp gezien...

die mensen deugen echt niet... geen belasting betalen,zeuren dat ze geen rechten hebben... Van mij mogen ze hen allemaal afschieten... (serieus)

17. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    goed

Het is idd goed dat ze hier eens wat aan doen. We hebben in Alphen ong. 3 en een halve kamper op een klein stukkie land, maar ik wil daar 's avonds niet rondfietsen, ik hoop dat wat ze in Maastricht doen een voorbeeld is voor de rest voor het land. Gewoon die woonwagenkampen opheffen en die mensen niet meer bij elkaar laten wonen.

En zoals ik al eerder zei, ik ga een caravan bestellen en 2% belasting betalen (hou ik veel geld over om Xboxgames te kopen:+).

*Stelt alvast lijstje op met games die gekocht gaan worden van de overgehouden centjes*8)

18. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    In Arnhem had je ook zo'n soort kamp als Vinkenslag.
    Dan praat ik over een jaar of 10 terug, deze is ook opgesplitst in kleinere (veiligere/overzichtelijkere/controleerbaardere) kampjes.

Wat mijn mening aangaat;heeft het niks geholpen.
    Op het ene kamp bouwen ze van alles en nog wat(van afval/restmateriaal) wat dan schuurtjes worden voor wiet/auto's.

Op een ander kamp hebben ze megagrote wagens staan(ik zie geen wielen,maar dat terzijde) met elk een speedboot of een ander leuk speeltje.
    Ik ga er van uit dat iedereen begrijpt dat ik de automerken en de hoeveelheid auto's niet kan vermelden..teveel werk!!

En bij mij achter zijn ze ook bezig....laat ik het zo zeggen...ze zijn op het kamp bezig en buiten hun muurtje valt het je op....EEN TERINGBENDE!!!....maar ja,buiten hun hekkie....dus?

Nee,wat mij betreft word het verboden!
    Alle kampen opdoeken en wie niet wil,moet maar een echte woonwagen nemen en Europa intrekken...naar Polen of zo?

19. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Hetgeen wat ik nog het ergst vind is de vergelijking die ze maken met de concentratiekampen.

Gisteren ook weer zo`n raar mens, de ME had de straat afgezet zodat niemand het kamp kon verlaten haar opmerking "het lijkt wel een concentratiekamp".

Of die mensen zijn echt superdom, of ze denken dat ze boven de wet staan.

- Ik moet ook belasting betalen, als ik niet alles opgeef krijg ik ook een naheffing.

- Ik moet ook een bouwvergunning aanvragen.

Dan lopen ze te zeuren "Wij zijn ook maar normale mensen maar worden continue in een kwaad daglicht gezet"

Is maar 1 bewijs voor, de opbrengst van de inval van gisteren:

15 kwekerijen, en honderd gestolen airco's

20. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Waar ik me ook zo aan erger is dat die vrouwen daar lopen te roepen dat de politie ze niet mag slaan. Als zij zich verzetten en de politie gaan meppen, waarom zou de ME dan niks terug mogen doen.
    Die gasten denken echt dat ze boven de wet staan. Ze moeten echt iets radicaaals ondernemen. Dit wordt nooit wat. Gewoon het hele kamp sluiten en er 4 kampjes van maken verdeeld over de stad. Maar zo simpel ligt het natuurlijk niet.
    Maar ik weet wel dat ik me schaam dat ik een Limburger ben. Wat stellen die mensen zich aan!

Deel Deze Pagina