1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Stelling] Vinkenslag moet zich niet aanstellen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Matrix, 14 apr 2004.

1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Als die mensen zich niet snel aanpassen voel ik steeds meer de drang omhoog komen om die mensen te straffen met geweld. Niet dat de situatie dat zou verbeteren; maar om gewoon de ME met grote getallen zien in te rammen op die asociale apen die denken dat ze in een "concentratie kamp" zitten zou me goed doen. Wie denken ze wel niet dat ze zijn.. Allemaal illegale praktijken en dan klagen dat de politie wel is controleert, en invallen doet.. OMFG.. Als ik 1 meter van schiphol af ga wonen, dan ga ik toch ook niet klagen over het geluidsoverlast.. (al doen sommige mensen dat ook).. Naja..

2. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    concentratiekamp klopt wel

er bevindt zich een grote concentratie van kampers

3. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    je geeft die mensen toch een waarschuwing dat ze het terrein moeten verlaten en dan blaas je hun huizen, met wiet plantages enzo op

4. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    wat ik hier zie is dat veel mensen tegen kampers zijn, dat ze allemaal wietplantages hebben enzo. Maar is dit niet een beetje overdreven. met bombarderen worden dan gelijk alle kampers getroffen terwijl 90% wel goed is. Als jij 2% belasting mocht betalen zou jij dat toch ook doen. Ze hebben btw helemaal geen aftrekposten ofzo

5. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    ME is vanmorgen of gister morgen ingevallen met heel veel busjes, tankts met waterkanonnen en heli's en bewapend met knuppels.

6. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Iets mogen is iets anders als DOEN....en ik denk dat 90% juist slecht is om het zo ff te formuleren!

7. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Oppakken die shit. Mensen die zeggen dat ze een waarschuwing moeten krijgen voordat hun wietplantages etc word afgebroken moeten hum klep houden en niet zo achterlijk doen. Ben je bezig met illigale praktijken dan meteen oppakken. Gebeurt bij iedereen dus ook als je in een woonwagen kamp woont.

Mensen die geen of bijna geen belasting betalen, met een vette mercedes rondrijden en een wietplantage in oma's wagen hebben staan die hebben niks te zeuren. Oppakken, en niet toegeven aan bedrijgingen. Goeie zaak.

8. Heavenraiser

Leuk Bevonden:
    25
    ze denken gewoon veilig te zijn omdat ze met zoveel zijn, als een iemand iets illegaals doet doet de rest wel mee, anders gaan ze niet in dat kamp wonen, dus niets 90% doet het niet

9. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    DUDE omfg.. Lees jij de berichten? Heb jij ervaring met kampers? Heb je wel eens een kamp van dichtbij gezien? 90% goed, waar de fuck haal je dat vandaan? Wat een lariekoek!

Die kampers zijn als het ware 1 grote familie, die delen alles, die zorgen samen voor elkaars zaakjes (ook als dat betekent even iemand lynchen) en die beschermen elkaar.. Dat is punt 1 dat ze zo goed als allemaal al in de fout gaan..
    Punt 2: Ze rijden allemaal in een dikke vette dure auto.. Ze hebben allemaal een woon"wagen" waar Bill Gates u tegen zegt..
    Punt 3: Ze betalen geen van allen belasting, en nee, ze moeten meer dan 2% belasting betalen, waarom zouden hun wel maar 2% hoeven te betalen dan???
    Punt 4: Heeft de normale Nederlander wel aftrekposten dan? Iig evenveel als de kampers..

Dus hou even op met die lariekoek plz.

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Man, ik zou het liefst gewoon daar (wel onder bescherming van ME:p) willen staan. En dan met al die kampers in discussie gaan. En gewoon al die argumenten van hen de grond in boren en ze proberen te overtuigen dat het onzin is en dat ze crimineel zijn. Argggh, tuig.

11. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Veel succes :cool:. Denk niet dat je echt ver komt, je verstaat ze niet een die limbo's |:-

12. Heavenraiser

Leuk Bevonden:
    25
    hmm ik denk niet egt dat zij een discussie willen houden, ze lossen eht liever anders op, dus ik zelf zou er liever niet gaan staan

13. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Niet verstaan die limbo's? Ik woon hier al 15 jaar dus ff dimmen ja. 8)

Niemand zal hier wel de Dagblad de Limburger hebben? Maar daar stond op de voorpagina een heel stuk dat er een hele grote ruzie gaande was tussen de kampbewoners en de andere mensen op het forum van www.maastricht.nl.
    Ik ben even wezen kijken, maar wat een gedoe daar. Een zo'n kampbewoner wil alle kampbewoners verenigen om in opstand te komen.|:-

14. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Moeten ze doen. Dan zijn het dus 30.000 kampers tegen 15.700.000 andere Nederlanders...

15. Heavenraiser

Leuk Bevonden:
    25
    15.969.999 misschien?
    mijn broertje zei dat ie geen zin had...

16. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dan ga je toch niet in een woonwagenkamp wonen :confused:

17. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Jezus, aanstellers. Dat declareren is zwaar overdreven. Wij kunnen toch niet alles declareren?:confused: Uitje naar de hoeren, tsss, wat een onzin. Ik vind het maar zwaar overdreven. Dan moeten ze maar net zoveel betalen en dan wel kunnen declareren, zeikerds.

18. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    we een onoverzichtelijk klote forum daar bij maastricht.nl

19. alroo8

alroo8 Lexus

Leuk Bevonden:
    1
    Hieruit blijkt maar weer eens in wat voor land we wonen. Alles zit vol tegenstrijdigheden, die nodig eens opgelost dienen te worden. Maar denk niet dat dit op gaat schieten met deze regering oftewel het beleid dat geldt in Nederland ten opzichte van dit soort dingen.

Laatst bewerkt: 20 apr 2004
  20. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    probeer jij dat maar eens op te lossen, zo makkelijk gaat dat ook weer niet

Deel Deze Pagina