1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Stoned gamen, wat vindt jij er van?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Athion, 10 mei 2003.

1. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor, heel natuulijk.

& als je broer, zus en moeder @ the same time worden overreden is de kans nog groter dat je later aan de harddrugs gaat.

Wat is je punt?

2. Niemand begint meteen de eerste keer met heroïne te spuiten. Altijd begint het met snuiven of roken in gezelschap van anderen die al gebruiken, bijvoorbeeld na een nacht met veel cocaïne. Een groepje heeft een paar gram coke gesnoven. Aan het eind van de nacht zijn ze opgefokt. Iemand heeft horse bij zich, dat ze roken om weer kalm te worden. Dat bevalt zo goed dat ze de volgende keer aan het eind van een "speedy nacht" weer horse gebruiken. Het lijkt ongevaarlijk, en omdat het lekker was doen ze het nog een keer. Maar drie of vier keer heroïne gebruiken, betekend veelal het begin van een verlaving. Eenmaal verslaafd gaan veel gebruikers spuiten om een groter effect te bereiken.

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil niet heel moeilijk doen, maar we hebben een veel ander onderwerp als waar jullie het over hebben..

Gisteren, was ikzwaar van de kaart. en we deden een spelletje (niet echt gamen dus....) iemand nam een trekje, en moest een dier noemen, bv een hond daarna gaf hij de joint aan iemand anders en die nam een trekje en moest net zolang het in z`n bek houden tot dat hij een naam wist met een D (honD) [​IMG]:D

Echt vet lache...!

Laatst bewerkt: 13 jun 2003
  4. [Liver]

[Liver] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je niet moeilijk wilt doen doe dat dan ook not.

@ xboxer2 , dat laatste tekstje ben ik wel met je eens voor de verandering :)

5. Okee gelukkig.
    Je weet dus nu dat je door het roken van jointjes niet met een spuit heroine in je arm belandt._O_

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Doe ik ook niet, Maar jullie verneuken deze Thread.
    Wat vind jij van Stoned gamen? jij vind het niks dus punt...

7. [Liver]

[Liver] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat zei je niet hé. maar ik vind dat als je eenmaal aan joints begint je de "eerste" stap hebt gezet. niet veel mensen zullen aan de hard-drugs gaan maar de kans is echt stukken groter.

8. [Liver]

[Liver] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    punt? nah komma,

9. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    [offtopic]Wat een zelotische mentaliteit jongen! [/offtopic]

Na een paar pro's nu een contra ...

Wanneer ik stoned game, ook met vrienden of m'n vriendin, ga ik dusdanig in het spelletje op dat ik de rest van de wereld vergeet.

wat wil dat betekenen?

Zit ik in een slechte houding en gaat m'n been slapen, dan verdom ik het om ff op pause te drukken, maar ga als een neuroot door met het spelen van m'n spelletje tot ie d'r bijna afvalt :confused: .

Wordt het bedtijd? Niet interessant doorgaan (soms totdat je achter je tv in slaap valt :{ ).

Gaat m'n vriendin met m'n edele delen spelen? Hoofdpijn schat ennnuh xbox spelletje met me spelen?

etc. etc.

[offtopic]morraalridder [Liver] stop met je bekering of bekeert u tot deze DRUGS draad [/offtopic]

10. [Liver]

[Liver] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *trekt zich terug uit deze topic.

maar mocht er ooit nog eens iemand willen duscusieren kom maar kom maar kom maar kommaar..

11. Freerider

Freerider - Oldskool NL -

Leuk Bevonden:
    0
    duscusieren ?? |:-

12. [Liver]

[Liver] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dyslectie.

13. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Goeie films die je moet kijken als je stoned bent?

suggestions?

Little Nicky
    Freddy got Fingerd

/edit

niet helemaal ontopic, maar ontopicer dan al dat geouwehoer van net.

Laatst bewerkt: 13 jun 2003
  14. Freerider

Freerider - Oldskool NL -

Leuk Bevonden:
    0
    De Hellraiser films van Clive Barker zijn nog mooier om te zien als je stoned bent...om maar iets te noemen }:] :D

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als je zograag verder wilt praten, open dan een thread zoiets als:

Drugs,alcohol etc wat vind jij er van!!??

16. [Liver]

[Liver] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    beetje achterhaald van je. als je gewoon verder had gelezen had je alles al geweten dat ik me uit deze thread terugtrek.

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    jajaja, ga nu maar...

Heeft er iemand wel eens een keer een spelletje gedaan als je stoned was??

18. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Uhmmm.... zie pagina 1 t/m 14.
    Dr staat geloof k wel wat tussen.

Gisteren stoned Halo gespeeld, ging echt goed voor mn gevoel, je zit er ook echt in dan.

/edit

Of had je t over andere spelletjes ;) :eek: :9

19. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1

ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar dumb & dumber lijkt me toch wel een hele goeie film om in een lachkick te belanden en er niet meer uit te komen. alleen heb ik em al 9285825x gezien, maar als je hem nog nooit gezien heb dan raad ik je zeker aan om dat te proberen! een film die je dus niet stoned moet zien is Ali in het engels zonder ondertiteling :) tenzij je slaapproblemen hebt ;)

20. Ik hou het verder ook ontopic.:D
    Ik hoop dat Liver er iets van geleerd heeft :cool:
    I rest my kees.....

Smoke em if you got em!!!!O-) :cool:

Deel Deze Pagina