1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Stoned gamen, wat vindt jij er van?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Athion, 10 mei 2003.

1. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
  2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kweet niet echt, maar zoiets als dieren opnomen ofzow...:)
    ik ga echt vaker blowen man, echt relaxed gevoel :p

(jajaja, het is slecht,..,)

edit:

Iemand ervaring met een waterpijpje?

Laatst bewerkt: 14 jun 2003
  3. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1

ervaring genoeg maar het maakt mij niet veel uit met gewoon hijsen van een joint. als je een goeie waterpijp hebt slaat het wel harder in. zo'n opzetstukje wat je op een cola fles moet doen met 4 slangetjes is wel leuk. dan kan je met zn 4en tegelijk :)

als ik iedereen hier ff wat mag aanraden: als je ergens b52 (wiet) kan halen dan moet je dat nemen!! ik haal dat nu al een tijdje en we krijgen er echt vaak een lachkick van :D en bij mijn local shop krijg je voor 12 euro 3 gram en voor 18 euro 5 gram!! onwijs goedkoop dus en onwijs relaxt spul _O_

4. Littleynot

Littleynot Not so little anymor

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 5 jaar geblowd aan een stuk door bijna iedere dag en ben nu sinds 2 jaar "nuchter" ik merk nu dat ik juist veel meer zin heb om te gamen en dat nu ook alles veel beter aanvoelt .Als je stoned gaat gamen dan boeit niks je meer en terwijl als je nuchter gamed dan maak je alles veel intenser mee. Je ergert je gek als iets niet lukt, maar daar staat tegenover als je eindelijk na de 100e keer iets hebt gehaald dan ben ik net zo blij als een klein kind dat net de legotrain voor zijn verjaardag heeft gekregen (snik,snik jeugdsentiment).

5. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Als je n x in A'dam bent, moet je ff langs zo'n Bazar (koelie-turkie souvenirs winkel), of langs Old Men. Daar kan je vette pijpen halen.

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nja, ik ben nog geen 18 en kan het zelf nog niet halen.
    Ik kan er gemakkelijk aan komen daar niet van. maar ik doe het niet echt vaak misschien 1 x in de maand (en nee, niet om me longen te cleanen|:- ) Ik vind dat het leuk moet blijven...

edit: Waterpijp>> umm, ik zie nu zo`n site waar je er zelf een kan bouwen maar snap er niks van :p , ik denk dat ik zo`n kleintje ga halen bij Large ofzow...

Laatst bewerkt: 15 jun 2003
  7. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    De meeste junks beginnen met drank.

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Daar gaat het nu niet om, Wat vind jij van Stoned gamen?
    ik vind het cooooool:+

9. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Zoals ik al eerder in deze thread heb geantwoord Stoned, Halo, 4 boxen, 4 tv's, 8 man, Bloodgulch, TopO-)

10. Athion

Athion REALM OF XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    offtopic:
    Vette films om te kijken zijn How High, menace II society, jay and silent bob, the matrix reloaded en BRAINDEAD :D

Ennuh nog een tip: haal bluntwraps en draai een pure blunt! en dan gamen maar! dillicious :D

ontopic: Smash bros melee op de GC (kweet het, het is triest van me) is godverdomme ****** wreed als je knetter bent!

11. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Alle games waar je domweg moet rammen, schieten, springen & bukken (twisted system Fuzion Frenzy rules (k zat op 150 ofzo)).
    & bloodgulch is cker heel dope op 2 of meer tv's! Spanning!!!

12. unclebill

unclebill peer2peer

Leuk Bevonden:
    0
    of racen

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    welke game specifiek?

14. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Stoned gamen is wel leuk. Alleen als ik een spel stoned speel ben ik na 5 minuten weer nuchter. Ik vind trouwens dat kinderen van 14 zeker niet moeten blowen. Of niet QwX.

15. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0

16. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ga zo effe stoned een RPG spelen. Laat wel weten hoe het bevalt.

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jongen, ik doe wat ik wil. en als dat al gebeurt op mijn 14e dan is dat zo. ik denk dat jij niet met mijn leven moet bemoeien. goed je hebt een punt. daarom ben ik ook eigenlijk wel gestopt :p

18. DouraQ2002

DouraQ2002 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kan je dan helemaal niet meer op het beldscherm focusen, je valt trouwens ook zo in slaap in een stoel

19. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    :+

Laatst bewerkt: 1 jul 2003
  20. Athion

Athion REALM OF XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    Moeten ze zelf weten, ik was 13.
    maar het gaat er niet om hoe oud je bent in leeftijden maar van je zelf.;)

Deel Deze Pagina