Stoned gamen, wat vindt jij er van?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Athion, 10 mei 2003.

1. AVENGER

AVENGER Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens Orcrist, 's Nachts na het stappen kan gamen nog wel het leukste zijn :)

2. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mwa ik doe het soms wel stoned gamen.....maar ik wordt altijd helemaal gek dan als ik naar die begwegende shit moet kijken op een beeldscherm.....heb ik gewoon geen zin in......ik kan wel effe een dik melig spel spelen.....geen pobleem......maar verder:)

3. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje onduidelijk,
    Je kan zakjes wiet en hash kopen voor 5 euro en 12 euro (meestal). De prijs per gram varieerd van ongeveer 5 tot 10 euro.
    je hebt ook wel goedkopere en duurdere, maar dit is gemiddeld.
    Uit 1 gram draai je twee of drie joints.

Je kan ook voorgedraaide joints koper: tussen 2 en 4 Euro.

Stoned gamen is trouwens wel superrelaxed, vooral spellen als fifa, nhl, halo enz.

Laatst bewerkt: 11 mei 2003
  4. Bossplaya

Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

Leuk Bevonden:
    0
    "steekt joint aan" : Me love to smoke die Biggie djonko and plaay Gaameess al night!! Vooal Kung fu Chaos,, maar ik smoke niet iedere dag, tijdens t gamen kan wel lachen zijn met een paar gasten , krijg je de meest wazige acties op je beeld scherm getoverd, iedereen weer in de lachkick, hehe!!

5. Athion

Athion REALM OF XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    Dus ik ben niet de enigste.
    Met wat vrienden sucken aan de waterpijp terwijl je Halo speelt en DoA 3 levert toch de faagste avonden op :).
    Drugs wel of niet moet iedereen voor de rest zelf maar weten.

6. funfreak

funfreak hardcore for life

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad ik vind stoned gamen wel relaxednuchter gamen vind ik eigenlijk minder leuk dan dat ik wazig/high/ dronken ben :)

7. ps2/xboxgamer84

ps2/xboxgamer84 Il Dottore 46

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus wat een triest kutgedoe. Welke debiel haalt het in zijn kop om stoned een game te gaan spelen? Erg belachelijk en triest als je daar zulke gore troep voor nodig hebt om te genieten. Denk eens na, word volwassen en blijf van die smerige shit af. Ga HALO spelen ipv een joint roken... Zo kunnen we nog wel 10 topics bedenken. Is een Big Mac lekkerder als je stoned bent? Gaan je eindexamens beter met een joint op? Kan je lekkerder eten klaarmaken als je high bent? Blablabla..

8. De 24 euro zakken vliegen er bij mij ook doorheen. Ik geniet veel meer van gamen als ik er een op heb. Je gaat veel meer in het spel op en het gaat ook niet zo snel vervelen. Heerlijk een paar dikke Jabba's roken en dan lekker fifa of ander multiplayer game spelen met me maten.

En ps2/xboxgamer84. Een Big MAc smaakt een stuk beter als je geblowd heb:9

9. Athion

Athion REALM OF XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei net duidelijk dat iedereen het voor zichzelf moet weten.
    Dat jij dat zelfs nou niet begrijpt. }:] Dat is pas debiel en triest!
    Ook is nergens gezegd dat ik of andere, nuchter games stom vinden en er niet van kunnen genieten. Volgens mij zie je ze zelf vliegen.

10. masterape

masterape Guest

Ik heb het nooit gedaan. Maar het lijkt me wel lachuh. Maar ik begin er in ieder geval niet aan. Puur clean*) Ik ken wel paar gasten waar stom dronken om 1:00 MOH gaan spelen|:- :cool:

11. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Chessmaster 3000 spelen als je stoned bent 8)

12. Athion

Athion REALM OF XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    geef mij maar een xbox en halo :)

13. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Dat heb jij wel gezegd, dat maakt wat hij zegt niet minder waar.

Ik vind het een nutteloos topic, lekker stoer doen dat je met een joint op zit te Xbox-en. Nou, nou.. Je moet wel durven..

Laatst bewerkt: 15 mei 2003
  14. Athion

Athion REALM OF XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    Als jij hem nutteloos vindt dan moet je je bek houden en er geen kritiek op geven. Ik heb deze topic gemaakt om meningen te horen en niet voor lelijke nerds zoals jij die denken dat iemand choked om stoer te doen. Dat moet iedereen voor zichzelf weten.
    En je moet eens leren lezen, door mij is nergens beweert dat nuchter gamen stom of niet leuk is.

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat heb je nodig om de leukste tijd van je leven te hebben?

- 1 joint / meer
    - 1 vriend
    - je zelf
    - 2 nokia telefoons met Infrarood (bv 6210)
    - handen

Wat moet je doen?
    je legt al het spul op een tafel (of, wanneer je buiten bent op een bankje ofzow) je steekt de joint op en begint te blowen.
    wanneer de joint op is, of je bent stoind voor je gevoel pak je ieder een telefoon en start je Snake II* op

en gamen maar, lach gegarandeerd _O_
    dus ja, het is lache :)

ps. ik heb dit pas 1 keer gedaan, maar flink lol gehad :)

*nja of snake I of III (als die al uit is) k weet dat Snake II een 2 player funktie heeft. de rest niet...

Laatst bewerkt: 15 mei 2003
  16. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    :mad:
    Grote bakkes dicht houden !
    Dat mensen blowen moeten ze zelf weten, dat wil niet zeggen dat het debielen zijn.

Dit soort reacties houd ik niet van :mad: De topicstarter heeft een goeie vraag verzonnen waar iedereen over kan praten.. Of je wel of niet geblowt hebt maakt niet uit.. Iedereen kan hier zijn mening over kwijt..

:mad:
    Jij ook ff op die mond van jou letten! Al heeft iemand anders een grote mond hoef jij je nog niet te verlagen tot zijn niveau.

---
    ff in 't algemeen: Fora zijn er niet om iemand anders topics af te kraken, iemand uit te schelden of iets dergelijks... Waneer je 't ergens niet mee eens bent (het misschien dus wel een nutteloos topic vind) zeg dit dan op een fatsoenlijke manier, zonder gescheld of iets af te kraken.. Dat is echt triest!
    Eerstvolgende die ook maar iets verkeerds zegt gaat op de bon :{

17. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    ehhh :{ BIERTJUH :D

18. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Jaaa lekker :9

Humz, om maar ff on-topic te gaan:
    Stoned gamen schiet echt niet op. Stoned zijn zowiezo schiet al niet op. Je word er zo lamlendig & duf van.. Als ik dan nog een spel moet gaan spelen :confused: ... Alleen spelen is zowiezo saai, je komt toch niet echt verder in een spel. Met vrienden erbij maakt het iets leuker, maar ook dan is er weinig actie en zie je iedereen maar beetje wazig rondwandelen... Als ik speel wil ik het liefste nuchter zijn. Een of twee pilsjes erbij kan ook nog, maar om nou laddderzat met een controller in me hand te zitten :{ Nah, liever ga ik dan opstap ofzo, dat is dan echt stukken gezelliger..

19. Ja, we mogen toch zeker wel zelf weten of we gaan gamen als we gesmoked hebben. Waarom zouden we het laten??
    Al die Junkies die je ziet die er zo verlept uitzien. Dat is echt niet onstaan door het roken van jointjes zoals sommiggen hier volgens mij wel eens denken, aan de reacties te zien.
    Mensen die elke dag minimaal een half kratje bier leeg drinken hebben een heel wat groter probleem als mensen die af en toe is een jointje roken voor de ontspanning. En van die pilsdrinkers hebben we er in Nederland heel wat meer.

20. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    een big mac is idd lekkerder als je stoned ben!! en een whopper helemaal, dat is gewoon puur genieten als je dik gedampt hebt! snap sowieso niet waarom zoveel mensen zo panisch over blowen doen? alcohol richt heel wat meer schade aan en dan heb ik het niet alleen over in het lichaam zelf.....maja zeggen dat je hard gaat zuipen vinden veel minder mensen erg..:confused: doe gewoon lekker wat je zelf wil, je leeft maar 1x en laat mensen die drinken en blowen gewoon hun ding doen (tenzij ze doorslaan natuurlijk of gevaarlijk bezig zijn :D)

Deel Deze Pagina