Ga maar eens een weekje bij de slijterij werken of in een buurtkroeg zitten. Dan zie je hoeveel mensen er elke dag weer terugkomen voor een kratje pils of flesje jenever. Die zuipen hun hele lever en hersenen kapot.
Hoeveel hersencellen denk je dat zon flesje jenever je kost? 5 ofzo? Die mensen kunnen totaal niet meer functioneren zonder dat ze hun borrels hebben gehad. Ik heb er eigenlijk nooit van gehoord dat iemand dat met wiet had.
Zoek anders een keer iets over de ziekte korsakov op. Dan zie je onder andere wat de gevolgen van teveel alcohol met zich mee kan brengen. Zoiets dergelijks zal je van het roken van wiet niet tegenkomen.
Je zal mij niet horen zeggen dat dit alles een excuus is om blowen goed te praten, maar het is zeker niet volksgezondheidsrisico nummer 1.
Wat dat 'stoer' doen betreft.
Ik weet niet precies wat je leefdtijd is waarin dat soort dingen nog een belangrijk aspect zijn. Het boeit mij echt vrij weinig wat iemand er hier van vind dat ik blow. Ik val niemand anders er mee lastig, steel er niet voor, geniet ervan en wind er ook geen doekjes om.
Laatst bewerkt door een moderator: 6 jun 2003