1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Stoned gamen, wat vindt jij er van?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Athion, 10 mei 2003.

1. [Liver]

[Liver] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zei ik dat een pilsie goed waS?:{ nee....

2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Gaat iemand mij nog uitleggen waarom het slim zou zijn om te gaan blowen?

Dit is trouwens echt zo'n typische; 'als je vriendje in de sloot springt, doe jij het dan ook' situatie.

3. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Niet hier denk ik. Wel een leuke draad -> "Poll: de tien beste redenen om te blowen/ zuipen /snuiven/ spuiten enz.", maar dan in een non-topic forum.

De vraag is wat vind jij van stoned gamen. Mocht je dus geen ervaringsdeskundige zijn. Dan wordt dit een uitermate hypothetische vraag, denk je niet?

4. Als je er tegen bent, waarom vraag je dan aan iemand om je uit te leggen waarom het slim zou zijn om te gaan blowen? Ik heb niet meegekregen dat dat ergens in deze thread werdt voorgesteld.
    Ik rook zelf regelmatig jointjes voor wat recreatief tijdverdrijf. Je wordt er echt niet knetterleip van ofzo. Van een paar biertjes merk je meer als een joint.
    Je ervaart dingen alleen intenser en op een andere manier, je bent ruimdenkender en kan de grootste lol hebben om de kleinste dingen of opmerkingen.
    Je kan echt wel een keertje een jointje roken. Sigaretten vind ik tig keer verlavender als een jointjes.
    Me oma van 80 heeft er laatst eentje gerookt om te kijken of het mischien zou helpen tegen haar nekklachten :D
    Ze merkte er alleen zowat niks van:{ werdt aleen een beetje duizelig.O-)

5. Ga maar eens een weekje bij de slijterij werken of in een buurtkroeg zitten. Dan zie je hoeveel mensen er elke dag weer terugkomen voor een kratje pils of flesje jenever. Die zuipen hun hele lever en hersenen kapot.
    Hoeveel hersencellen denk je dat zon flesje jenever je kost? 5 ofzo? Die mensen kunnen totaal niet meer functioneren zonder dat ze hun borrels hebben gehad. Ik heb er eigenlijk nooit van gehoord dat iemand dat met wiet had.
    Zoek anders een keer iets over de ziekte korsakov op. Dan zie je onder andere wat de gevolgen van teveel alcohol met zich mee kan brengen. Zoiets dergelijks zal je van het roken van wiet niet tegenkomen.
    Je zal mij niet horen zeggen dat dit alles een excuus is om blowen goed te praten, maar het is zeker niet volksgezondheidsrisico nummer 1.

Wat dat 'stoer' doen betreft.
    Ik weet niet precies wat je leefdtijd is waarin dat soort dingen nog een belangrijk aspect zijn. Het boeit mij echt vrij weinig wat iemand er hier van vind dat ik blow. Ik val niemand anders er mee lastig, steel er niet voor, geniet ervan en wind er ook geen doekjes om.

Laatst bewerkt door een moderator: 6 jun 2003
  6. [Liver]

[Liver] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus omdat jij denkt dat veel mensen drank verslaafd zijn kan jij beter blowen?:confused: waarschijnlijk is het zo dat jij er al geestelijk aan verslaafd bent en dat je daarom een excuus ervoor probeerd te vinden en je wilt iedereen laten denken dat het normaal is. Het is dan wel legaal in nederland maar dat hebben ze alleen gedaan zodat er minder problemen mee kwamen, en als ik dit nu zo hoor is dat niet echt gelukt....

7. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met een joint op spelen, vind ik geen verschil....
    Maar als je er een pil bij bikt dan speel je het ene moment heel intensief en het andere moment zit je te staren en ben je van de wereld... dit wisselt zich dus af... meestal kap ik na een poosje met het spelen op mijn xbox, omdat ik rete geil wordt na een halfuurtje lijp staan...

Mede lijpo's weten wat ik bedoel...

8. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Net als je denkt dat het niet meer triester kan...

De meeste gasten die blowen gaan later aan de sigaretten, maar blijf vooral jezelf voor de gek houden joh :)

9. [Liver]

[Liver] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja iemand die het begrijpt_O_ _O_ _O_
    Je hebt helemaal gelijk!

10. Pudding3d

Pudding3d SK8 or die

Leuk Bevonden:
    0
    Aan iedereen die Stoned gamed:

"Get A Live!!!"

11. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo get a life?

Ik bedoel, je moet zelf toch weten of je het wel of niet doen? Misschien hebben blowers het wel meer naar hun zin in het leven dan dat jij het nu hebt....

(Wat betreft pilletjes, dat doe ik al jaren niet meer)...

12. Waar hoor je mij zeggen dat ik blow en het goedpraat met als excuus dat andere veel zuipen . :confused: Ik zeg juist dat het geen excuus is.|:-

In Nederland is wiet niet legaal, het wordt gedoogd. Als jij met je bekrompen gedachten denkt dat dat slecht is, moet je maar eens naar Amerika kijken. Die verbieden het wel, enigste gevolg daar is dat een een schokkende hoeveelheid kinderen en volwassenen aan de crack( chemische variant van cocaine) zitten.
    Dat is daar makkelijker te verkrijgen als wiet. Tis allebei verboden, maar met crack verkopen maak je veel meer winst. En die dealers zal het worst wezen of die mennekes 10 zijn.

13. Get er lekker zelf een. 8)

14. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Wat heeft mijn mening met de vraag te maken. Ik wil alleen waarom mensen blowen, en waarom de 'positieve' redenen de negatieve onschadelijk zouden maken.

15. [Liver]

[Liver] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hier zeg je dat het geen excuus is maar je gebruikt het wel als excuus. wel een erg vreemde manier om iets duidelijk te maken. want omdat blowen een stuk minder erg is dan verslaafd zijn aan drank kan je beter blowen. tenminste dat is wat de meeste mensen hieruit halen en dat jij niet toevallig wat anders zegt als je eigenlijk bedoelt. tja daar ken ik ook niets aan doen. Maar kzal het nog maar een keer herhalen: Je hoort mij niet zeggen dat je niet mag blowen het is alleen heel slecht voor je.

Dan nog iets: De mensen die blowen hebben het niet naar hun zien of heel druk en kunnen dat niet aan. Dus dan nemen ze maar een jointje om even tot rust te komen. dat is dat ziekelijk? "blah" ik kots ervan. Mensen die blowen zijn zwak.

en als je blowt voor de lol dan ben je helemaal gek.Als je dan toch zo'n lolbroek bent dan toch lekker zonder joint!

Komen "de blowers" nu eerst maar eens met excusen waarvoor je bter kan blowen.Want wel een beetje commentaar geven waardoor het argument lichtelijk verminderd maar geen eigen argumenten geven....Geven jullie het nou maar gewoon toe allemaal dat jullie geestelijk verslaafd zijn of één van de twee bovengenoemde aspecten. BTW wat doet mijn leeftijd ertoe? ik schat jullie in op 17 a 18 met minder hersencellen dan een kind van 4. BTW ik ben 15.

Laatst bewerkt: 6 jun 2003
  16. Pudding3d

Pudding3d SK8 or die

Leuk Bevonden:
    0
    @liver: mee eens _O_

17. Het blijkt nog steeds dat je niet echt goed kan lezen.. Als ik jou was zou ik zeker maar geen jointje roken om die weinige hersencellen die je hebt te besparen..
    Mischien kijk je er wel wat nuchterder tegenaan als je wat ouder bent.
    Je weet niet eens wat het is om een jointje te roken en hebt al zo'n kortzichtige uitgesproken mening.

Drugs bestaat al zolang als de mensheid, en zal nog net zolang blijven bestaan..
    Kan je het bestaan en gebruik dan beter ontkennen en verbieden, of er op een verstandigge manier mee omgaan?

Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2003

18. Meeloper:eek: ;)

19. Omdat niemand je zal vertellen dat het slim is.
    Ik geniet ervan, en weet gewoon dat de schadelijke gevolgen vrijwel nihil zijn als je het binnen de perken houdt. Alles is slecht voor je wanneer je er teveel van neemt.

Hoe hebben ze eigenlijk bewezen dat elk trekje 1000 hersencellen zou kosten? Hebben ze die er na elk trekje bij de oefenpatient uitgevist? Het is gewoon natte vinger werk...
    Iedere keer komt er wel eens een instantie of organisatie met bepaalde testuitslagen over wat wel weer eens zo schadelijk voor je zou zijn.

20. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan beter vragen wat je ervan vind om te gamen als je te veel bier gedronken hebt. Dat gaat niet echt lekker, eigenlijk zwaar klote het is alleen maar frustrerend omdat je dan zo slecht bent. :'-( daar ben ik teminste vandaag achter gekomen ik hoop dat deze post ook nog een beetje duidelijk is. Mijn tip van de dag is "allemaal veel bier drinken en lekker gamen".*)

Deel Deze Pagina