Stoned gamen, wat vindt jij er van?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Athion, 10 mei 2003.

1. [Liver]

[Liver] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan het iig wel weten! kheb zomers namelijk altijd mee in een evrslaafden opvangcentrum. binnen mag er niets gebruikt worden dat doen ze dan ook nog maar zodra ze buiten zijn....maar ach als jullie niet willen geloven dat het slecht kan uitpakken oke...succes met je leven dan. naja leven..

2. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Wie wil niet geloven dat t slecht uit kan pakken?!

Dan zal k m ff tegrazen nemen!!! :mad: ;)

3. [Liver]

[Liver] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je hoeft degene niet te grazen te nemen dat gebeurd vanzelf.

4. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Ow gelukkig, dan kan ik rustig mn jointje af draaien...:9

Niet te serieus LIVER. Het was maar een geintje. 8)

5. [Liver]

[Liver] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha? leuke humor.

6. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, vooral heel erg serieus blijven. Dat is volgens mij jou probleem ook. Zonde, aangezien je nog maar 15 ben.

7. [Liver]

[Liver] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    van mij hoef je niet serieus te blijven. in tegenstelling maar als je dan "leuk" probeerd te doen doe het dan op een beter manier.

8. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    "smaak" eikeltje.

9. [Liver]

[Liver] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en hier is dus een resultaat van wat er van blowen met je kan gebeuren. je word er agresief en aangezien je via internet niet kan slaan ga je schelden. ook wel verbaal geweld...spijtig.

10. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHA, das pas humor!

11. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    humor of de domste opmerking ooit....

weet je dat de politie in amsterdam wel eens met supporters groepen langs koffieshops zijn geweest voordat ze naar een wedstrijd gingen? en terrecht.... van een jointje wordt je namelijk zo mak als een lammetje... van alcohol daarentegen.... vele doden in het verkeer... ouders die hun kinderen mishandelen, en meer... en dit zijn geen stellingen hoor... dit zijn bewezen feiten!!

Laatst bewerkt: 11 jun 2003
  12. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Juistem! O-) peace O-)

13. Als jij het allemaal zo goed zou weten, dan weet je ook wel dat die junkies in dat opvangcentrum iets anders roken/spuiten/snuiven dan wiet en hasj. Of maak je er alleen de plee schoon? Aan al je reacties te zien heb je in ieder geval nog een hoop te leren.
    En van blowen wordt je aggresief zeg je. 8) Ga jij maar eens op het politiebureau vragen hoeveel aangiftes er over een jaar geweest zijn van gasten die hun vrouw en/of kinderen in elkaar gemept hebben toen ze een jointje hadden gerookt. Vraag het gelijk ook eens van drank.
    Ik heb in m'n leven nog nooit een ruzie in een coffeeshop meegemaakt of gezien. Terwijl het in de gemiddelde kroeg of discotheek meestal elke avond wel raak is.

14. [Liver]

[Liver] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    NIET als je blowt maar als het uitgewerkt is... en @ xboxer had ik het over wiet? of hasj? nee we hadden het daar over verslaving.

15. We hebben het al de hele tijd over wiet en hasj pannekoek 8)

16. [Liver]

[Liver] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het ging op dat moment even over verslaving in het algemeen.

17. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Nou niet offtopic gaan he [liver] !

18. PRAAT GEEN POEP!! 8)

Je haalt gewoon dingen door elkaar. En omdat je nergens bewijzen kan vinden over hoe slecht wiet voor je zou zijn als dat jij denkt, ga je maar wijs proberen te doen door er harddrugsverslaafden bij te halen.

19. [Liver]

[Liver] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    speel geen mod....

@xboxer2 als jij gewoon had gelezen waar het daar over ging dat had je geweten dat ik een gewone reactie had. en dan nog iets voor MIJ zijn drugs "gewoon" drugs. hard of soft. maakt niet het het blijven DRUGS

20. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    een joint is btw wel slegt voor je.. 1 joint staat gelijk aan een pakje sigaretten.. dusja.. en het is niet eens relax;/ maarja

Deel Deze Pagina