1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Stoned gamen, wat vindt jij er van?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Athion, 10 mei 2003.

1. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Best irri ook trouwens, lekker ouwehoere op n thread genaamd "stoned gamen" en dan komen dr altijd weer n stel wijsneuzen die iedereen moeten overtuigen van hun standpunt TEGEN wiet/ drugs (k weet eigenlijk niet WAT hun probleem eigenlijk is).

Anyways, je krijgt wel leuke discussies enzo. Maar heel nutteloos eigenlijk, want mannetjes zoals [liver] staan niet open voor nieuwe dingen. En wat zn ouders m hebben bijgebracht is de waarheid en niet anders kan overtuigd worden.

2. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    een kop koffie ook.

3. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Wat een drugtemakers hier zeg...
    Ik snap niet hoe mensen zo kunnen ageren tegen mensen die ervoor keizen om stoned te gamen. We leven hier in Nederland: vrijheid, blijheid én de keuze om zelf te beslissen hoe je dat invult.

4. [Liver]

[Liver] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie zegt dat ik het eens ben met het nederlands beleid. We zijn hier gewoon veels te soft.

@stylicious als je koffie drinkt ben je nog wel bij het volle verstand. trouwens nu je over koffie begint dat is verslaving nr.1 in nederland.

5. [Liver]

[Liver] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    don't fuck whit my parents. En sta ik niet open? hoezo zou ik er niet voor open staan? volgens mij sta jij niet open voor de realiteit en blijf je geloven dat het allemaal zo slecht nog niet |:-

6. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ga alsjeblieft in Iran wonen. Daar zijn ze wat harder...

7. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Maak je punt [liver].

Nederland moet hard optreden tegen iedereen die drugs gebruikt.
    Elke ochtend invallen van militaie eenheden in kantoren, t schijnt dat daar de meeste (koffie) verslaafden rond zombiën.
    8)

8. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    HAHA, nu komt t aggresieve toontje ofzo?!

Ik sta niet open voor de realiteit? Ik sta alleen niet open voor jou geouwehoer!

En ik zeg niet dat het niet slecht is!!! Maar wel errug lekker! _O_

8) }:] O-) LET THE SINS BEGIN O-) }:] 8)

9. [Liver]

[Liver] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou als het moest zouden ze van mij met militaire eenheden mogen invallen bij drugsverslaafden en een flinke gevangenis straf uitdelen. en over dat koffie drinken. ik weet dat je weer grapig probeerd te doen maar als je koffie drinkt ben je nog wel bij je volle verstand en loop je dus niet te zombiën. maar goed geprobeerd hoor je "geintje"

dan nog iets ik ouwehoer niet ik vertel je enkele feitjes wat jij daar mee wil doen moet je zelf weten. en je vind het lekker? ik probeer wat te bereiken in mijn leven...

10. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    oja, 1 ding tegelijk natuurlijk. Als je a.e.t. (ja, dat betekent af en toe) een jointje rookt, nou.... dan is je leven voorbij hoor.
    Hup, direct naar de hel jij, jij vieze jointjesroker! En je krijgt geen tijd meer om nog iets te doen in je leven. Geen carriere, geen liefde, vooral geen geluk de rest van je leven!

HAHAHA, wake up.

11. [Liver]

[Liver] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jij ziet mij als voorbeeld hé? met je (ja,dat betekend af en toe) nou mss zijn er meer mensen die mij als voorbeeld zien en die kan ik misschien overtuigen dat je beter niet kan blowen. en wat de rest van je onnozele tekst betreft. ja indien nodig.

12. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    K ben bang dat je dan toch niet al te veel mensen vind hoor, die jou als voorbeeld zien. K denk net te weinig om een sekte, of ik bedoel uhh... club op te richten.

13. [Liver]

[Liver] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je hoeft niet altijd het meerendeel van de stemmen te hebben om je zin te kunnen krijgen hoor. zie het rechtssyteem van amerika. dus is het niet nodig veel mensen voor mn Anti Drugs Club te vinden.

14. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
  15. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    over binnenvallen en straffen.... pfff! wat is dat voor een (extreem) rechtse mening? alsof de me en de politie nix beters te doen hebben.... we hebben in dit land een extreem tekort aan cellen en politie-agenten! ik ben een voorstander van zwaardere straffen in nederland... voor verkrachters, moordenaars, fraudeurs.... maar niet voor mensen die met een jointje achter hun xbox kruipen, omdat ze nou eenmaal nix beters weten te doen met hun leven! Laat ze toch lekker.... als er uberhaupt al iets crimineels aan is, dan is het wel verdomd weinig. het is nou eenmaal een feit dat een mens het lekker vind om zoiets te gebruiken. Geef je een mens dan zn vrijheid, of ga je het voor diegene beslissen? voor het tweede valt wel wat te zeggen hoor... maar de afgelopen eeuw heeft aangetoond dat het resultaat 0 is... denk je dat als een eeuw geleden alle drugs vrij was verklaard de hele wereld nu aan de waterpijp zat en er alleen maar ellende was??? ik persoonlijk ben overtuigd van het omgekeerde...

16. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je al zwaar aan de drugs zitten voordat je daar bij gaat.

ADC, klinkt als een boekenclub.

17. [Liver]

[Liver] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je lost als je eerst de straat junks oppakt al een groot criminaliteits probleem op. nou cellen die kan je laten bouwen van het geld dat winkels nu minder verliezen door diefstal van junks.

en ik heb nooit gezegd dat niemand een eigen mening mocht hebben maar als we dan toch aan de wet gaan prutsen:9

18. Hey liver. Ik heb eerder al gezegd dat verbieden geen zin heeft.
    Zeg jij nou eens wat je denkt dat er beter aan is zijn als je softdrugs zou verbieden.

En dat jij zogenaamd bij een opvangcentra van verslaafden zou werken/helpen is ook maar dikke bullshit.
    Denk je nou echt dat die harddrugs junkies af zullen kicken als je ze in de gevangenis stopt?

Hahaha. Laat me niet lachen:+

19. [Liver]

[Liver] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als er geen corrupte mensen werken bij de gevangenis moeten ze wel afkicken hé.

20. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    [offtopic] Reageer eens op het draadje .... [/offtopic]

Het is niet wat jij van drugsgebruik in het algemeen, en weedgebruik in het bijzonder, vindt.

Het gaat over stoned zijn en gamen.

Quit the slow-chat!!!!!!

Start een eigen draad als je echt wat te bepraten hebt.

[ontopic]
    Na een lange dag werken geeft een jointje mij rust. Als ik deze niet rook voor een spel, dan is de kans zeer groot dat uit algemen frustratie de controller tegen de muur kapotgegooid wordt.

Tevens behaal ik ook mijn beste resultaten als ik stoned ben (een highscore is dan toch wel een zeer objectief meetmiddel dunkt mij :D ). Maar ook hier gaat op dat overdaad schaadt. Totaal K.O. gaan gamen lijdt tot een diepe slaap met je tv en je Xbox aan *) .

ps [offtopic] Of mijn drugsgebruik problematisch is, of ik daar iemand, incluis mijzelf mee schaadt dat is dus in dit draadje niet van toepassing!!!![/offtopic]

pss [offtopic] Schadelijk, zoek mijn vorige post. Daar staan dan in ieder geval wetenschappelijke cijfers [/ontopic]

Deel Deze Pagina