1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Stoned gamen, wat vindt jij er van?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Athion, 10 mei 2003.

1. Als ze nog niet corrupt zijn kunnen ze altijd nog vrij makkelijk gechanteerd worden om die dope mee naar binnen te nemen.

En denk je nou echt dat opsluiten een effectief middel is om ze te helpen?
    Die junks zullen de boel er waarschijnlijk goed onder kotsen en schijten. En dan weer verder verlangen naar hun eerste hit als ze weer uit zijn.

Wat zou eigenlijk iemand het recht geven om iemand op te sluiten wanneer hij/zij drugs gebruikt.
    Het is zijn leven. Hij doet het zelf en hij gaat er zelf van naar de klote.

2. Freerider

Freerider - Oldskool NL -

Leuk Bevonden:
    0
    ...on topic...:D
    Blowen en gamen is voor mij niet bepaald de ideale combinatie.
    Ik had het in deze thread al eerder gelezen : ook ik krijg er 'droge ogen' van en de concentratie is ook een stuk slechter.
    Met een stel vrienden erbij is het wel grappig, leuk om te zien hoe sommige gasten zitten te klunsen8)
    Als ik een joint heb gerookt vind ik het heerlijk om muziek te luisteren of een film te kijken...zonder joint is dat ook fijn, maar de ervaring is anders...that's it !
    Ik zou best zonder wiet kunnen...maar waarom zou ik ?
    Ze zeggen dat je je leven verknalt met blowen en dat mensen een joint roken omdat ze problemen hebben op school, thuis...enz.enz....wat een BULLSHIT !
    Ik heb een huis, een lieve vriendin (die geen joints rookt), een baan die goed betaalt, ik doe aan sport, eet meestal best gezond...etc.etc.
    En dan komt er een pubertje van 15 die even zal vertellen hoe rampzalig het is om te blowen en dat diegene die blowen allemaal mislukkelingen zijn ?!
    Laat me niet lachen...hij komt net kijken en denk nu al alles van het leven te weten.
    Ga maar lekker 'volwassen' doen en ontzettend braaf...vooral geen lol in je leven want mischien is dat wel ongezond.
    Heel zuinig leven zodat je op je 80ste kan genieten...sodemieter op...ik leef NU en ik geniet...morgen kan ik door een verkeersongeluk de pijp uit gaan:confused: ...daar lig je dan met je goeie gedrag !
    Oja...sex is ook grandioos als je een blow hebt gerookt...maar waarschijnlijk heb je dat ook nog nooit geprobeert*)
    ...zonder blow ook aan te raden trouwens ;)

Laatst bewerkt: 11 jun 2003
  3. [Liver]

[Liver] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pff ben je nu zo dom of doe je maar alsof? ik ben de hele tijd op dit "draadje" aan het reageren. Maar nog een keer speciaal voor jouw:

Ik vind stoned game nix aangezien ik stoned zijn niets vind.en ik drugs nix vind. dus daarom game ik nooit stoned.

zo dat wou je horen hé? en nu blij ik doorgaan met het onderbouwen van mijn redenen in deze topic. tenzij een mod vind dat dit niet kan omdat het "zogenaamd" off-topic is. Ja ja report maar deze post. sluiten kan haast niet omdat daar te weinig gegronde rededen voor zijn.

4. ( Liver ) .
    Ik weet ook niet precies wat je onder dat onderbouwen van je stellingen/redenen verstaat?
    Je hebt een vrij bekrompen mening over drugs en daar probeer je de hele tijd voor uit te komen. Maar je komt niet echt met feiten danwel overtuigende argumenten:confused: (meestal onjuistheden)
    Wat denk jij dat de positieve gevolgen zouden zijn van het verbieden van softdrugs in Nederland?
    Geef nou eens een keer antwoordt op die vraag.

5. Freerider

Freerider - Oldskool NL -

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar...tot nu toe lach ik [liver] uit }:]

6. [Liver]

[Liver] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    -afname hard-drugs gebruikers.(iedereen begint bij soft drugs)
    -afname criminaliteit (veel criminaliteit word veroorzaakt door junks)
    -afname daklozen (veel daklozen zijn junks)
    -afname kosten die de gemeente maak door vernielingen die junks aanrichten.
    -afname kosten van junks die tegen zeer goedkope prijs eten krigen e.d.
    -afname overlast
    -prijsstijging voor de drugs (omdat ze illegaal zijn en dus nog moeilijker te krijgen)
    -nederland raakt van het joint imago af.

je ziet het onderbouwde meningen zoals al mijn eerdere reacties trouwens. nou noem jij nu eens het voordeel van een soft drugs beleid in nederland want dat heb je ook nog niet gedaan.

7. X-cube

X-cube 1 X to Rule Them All

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet hoe het is om stoned te gamen, en probeer het liever niet maar liver ik vind dat je de mensen in hun recht moet laten om te blowen of iets dergelijks.
    en jij hebt toch geen last van iemand anders in een andere provincie die in z'n eigen huis achter z'n eigen xbox zit te blowen.

8. X-cube

X-cube 1 X to Rule Them All

Leuk Bevonden:
    0
    als de overheid geen drugs verkoopt omdat het volgens jou illegaal is dan kunnen ze de prijs ook niet laten stijgen.
    en soft-drugs is niet illegaal
    en sinds de euro er is hebben de coffeeshops de prijs ook al veel laten stijgen en mensen blijven het toch kopen of ze nou verslaafd zijn of niet.

9. Hey Lever
    Klik anders eens op pagina 8 bovenaan. :{ Beetje bij de les blijven he.
    Jij maakt mij niet wijs dat je ooit weleens een jointje hebt gerookt zoals je daarnet ineens in de thread beweerde. Anders zag je echt wel in dat je grote heiza om niks loopt te maken. Je hebt er duidelijk vrij weinig verstand van.
    Al deze problemen die je opnoemt hebben geen ene reet met softdrugs te maken.
    Alleen die link die jij legt om dat je zelf geen onderscheid kan maken tussen soft- en harddrugs.

10. [Liver]

[Liver] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @xboxer2
    natuurlijk stijgen de prijzen van de drugs als illegaal worden. van iets wat illegaal is is moeilijker te krijgen en dus duurder.
    -natuurlijk zakt het percentage harddrugs gebruikers want iedereen begint met een jointje. in amerika waar soft drugs verboden zijn is het percentage harddrugs gebruikers 37% minder.

@xboxer2 , waar zeg ik dat ik ooit een jointje heb gerookt?

11. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Deze stelling maakt helemaal niks duidelijk. Wat is de relatie tussen het jointje en 37% minder harddrugs gebruik? Waar heb jij je bronnen vandaan? Deze "stepping stone theorie" is namelijk achterhaald.

Maar om het af te ronden, als je al zo geschokt bent van het roken van een jointje, veel succes in je verdere leven. Het wordt alleen nog maar beter hahaha. Maar goed, je bent pas 15, ooit zal je het allemaal begrijpen hahaha

12. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    He Liver, waar komt jouw afkeer tegen drugs vandaan? Is je fiets een keer gepikt door een junk? Zijn mensen uit je omgeving overleden aan drugs? Ben je mishandeld door een drugsverslaafde?

13. [Liver]

[Liver] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm word hier vaak ingebroken door junks. en kzie iemand kappot gaan.

14. Je quote iemand anders en dan ga je mij wat wijs proberen te maken:confused:
    Je vind al die criminaliteit van de harddrugsjunkies toch zo erg?
    Als je de prijs van drugs nou zou verdubbelen. Denk je dan dat de criminaliteit van junkies zou verdubbelen of halveren?
    Ik zie die junkies al helemaal voor me.
    Op een ochtend zegt de een tegen de ander; Euhhh, het wordt mij toch allemaal te duur die dope Karel, dus ik heb toch maar besloten om ermee te stoppen 8)

Op de vorige pagina zeg je; Ik vind stoned game nix aangezien ik stoned zijn niets vind.en ik drugs nix vind. dus daarom game ik nooit stoned.

Daarmee probeer je hier de indruk te geven dat je weet hoe het is om stoned te zijn.
    Hoe kan je nou in hemelsnaam zeggen dat je iets niks aan vindt, terwijl je geen flauw benul hebt van wat het is?

Laatst bewerkt door een moderator: 12 jun 2003
  15. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    you got a point there xboxer2 ;)

ik ben trouwens compleet anti drugs en anti roken :)
    me = proud (ook nog nooit drugs aangeraakt ;) )

Laatst bewerkt: 12 jun 2003
  16. [Liver]

[Liver] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik moest van iedereen on-tipic reageren dus ik probeerde te zeggen: aangezien ik drugs nix vind lijkt mij stoned gamen ook niets.

wat betreft dat andere de politie heeft 50% meer kans junks op te pakken als ze dubbel zo veel inbreken en stelen.dus dat komt dan weer op hetzelfde neer. maar aangzien de politie hier weinig doet......zal je meer inbraken krijgen. Maar dat is dus iets waar ik het ook niet mee eens ben in nl. het is namelijk absurt dat de politie zo weinig doet wat echt effectief is. Komt grotendeels omdat de politie hier heel weinig mag.

17. Als je het de eerste keer net zo hard zou hebben geprobeert zou het een stuk duidelijker zijn geweest. Nu staat er een mening waar ik om geen enkele reden geen respect voor zou hebben.

Het zou toch absurdt zijn om de criminaliteit te laten verdubbelen met het oog op een hogere pakkans. De politie heeft nu de middelen en mensen (zin) waarmee, als ik het me goed herinner slechts 1 op de 10 woninginbraken (kunnen) worden opgelost. Dan zouden het er dus hooguit misschien 2 op de 20 zijn. Het geeft mischien een iets beter gevoel voor die ene familie dat de dader wordt opgepakt. Maar alle 10 zullen er een zwaar klote gevoel aan overhouden dat er bij hun is ingebroken.
    Bij 2 keer zoveel misdaden heb je ook 2 keer zoveel gedupeerden.

18. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Grappig: voor de moraalridder die je de afgelopen pagina's was, draai je nu ineens erg bij. :+

19. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    [liver] zn probleem is, dat hij t verschil niet ziet tussen jongens die af & toe n jointje roken, junken en criminelen.

En dat alle harddrugs gebruikers met wiet beginnen is al bullshit.
    Dus kom al helemaal niet aan met: Als je met wiet begint ga je later ook aan de harddrugs.

20. [Liver]

[Liver] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de kans is groter dat je dan aan de hard drugs gaat. en de meeste hard drugs gebruikers beginnen natuurlijk eerst met wie (soft drugs) ze spuiten heus niet gelijk hoor.

Deel Deze Pagina