Als je tegenstander het ermee eens is sure, maar anders best out of 3 standard matches. Zo duurt het iets langer, zo'n 5 rondes match is soms voorbij voor je het weet. Nice! Wanneer kan jij?
Ben beetje druk met werk/ Ik hoop donderdagmiddag rond uur of 4 ofzo. En anders zaterdagmiddag zelfde tijd?
Hou het dan maar tussen 4 en 5 dan donderdag.Dat moet hopelijk lukken met het werk. Had ik je al in me friendslist?
Ik kan het best donderdagochtend(tussen 9 en 11), vrijdag overdag(tussen 9 en 4) of zaterdagochtend/vroege middag(tussen 9 en 13 ) Zeg t maar sharky!
Vanaaf gaat me niet meer lukken, was van half 8 tot iets over 8 online teveel voor mij doen. Ben ziek aan het worden klote zooi. Kan je morgen avond om 8 uur?
Ok dan, hoeveel was het geworden? Gijs blijft in de winnersbracket en Nyx a.k.a. Pbateman is verhuisd naar de loserbracket, Gijs moet tegen de winnaar van mijn gevecht tegen sharky en Nyx tegen de verliezer
Powerslave heeft idd. gewonnen : C. Viper (nyx1978 ) vs E. Honda (gys666) 0-2 C. Viper (nyx1978 ) vs Sagat (gys666) 1-2 Goeie games man, tegen Honda weet ik vaak niet goed wat te doen, kom m zo weinig tegen online. Tegen Sagat had ik wat meer kans, maar uiteindelijk had je verdiend gewonnen.
Ik ga ff gamefaqs checken voor anti honda shit! Oja er is opeens weer een sf2turbo hd remix thread. Misschien tof voor de mensen die daar s een toernooitje in willen spelen?