1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Streetfighter IV] Mei toernooi [16] -Mensen knock out-

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ShadoW_2k, 30 apr 2009.

1. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    kan vandaag al 2 matches niet spelen namelijk tegen shadow en tegen champagne. kan hun maar niet joinen. iemand die weet wat ik in mijn router moet veranderen?

2. Miza

Miza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yep t was momi

btw: ik heb geen headset geen camera nix mang echt droog lol ik kan nix opnemen, niemand uitschelden wnr ik verlies frustratie:p

volgens momi hebben jullie 3 keer gespeelde 1e 2 als opwarming of sow en daarna had je de laatste verloren 3-0.

Laatst bewerkt: 6 mei 2009
  3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    eeeh momi, miza? ik snap er even niks van.... :+

4. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zoals ToanToan al zei hij kan me niet joinen en ik hem ook niet .
    Nu had ik daar 2maanden geleden ook last van en toen was mijn NAT closed .

Dus ToanToan Check even deze Thread : http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=78437

Mischien kan je er iets aan doen !
    Hoop dat we de matches dan morgen kunne doen !

Gr Shadow

5. Miza

Miza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    momi is mijn kleine broertje hij speelt op mijn account zijn account is momi nl maar ik ga geen live kopen voor beide accounts lol.

op woensdag 21:00 zou je tege momi spele wee je nog omdat, hij je tegenstander is in dit tourney_O_

als je dat niet wist kan je t nog een keer proberen joh is toch een online tourney lol boeiend

tournooi in vlissingen:p 1e plaats momi(13 jaar) 2e miza(18 jaar) hahahahahah

http://recmat.crew.core-lan.nl/koortuub/

6. melvinvdb

melvinvdb Professional

Leuk Bevonden:
    0
    Maar weet je zeker dat het aan jou ligt? Laatst hebben wij nog gespeeld zonder problemen :eek:. Je moet sowieso even je xbox live connectie testen en kijken welk resultaat eruit komt.

7. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    ja ik heb nooit problemen mee gehad. een paar keer tegen andere vrienden. maar toen lag het dus elke keer aan hun router en hadden ze dat ook gefixed. xbox live connectie test is ook oke. ga even in die thread kijken die shadow gaf.

ligt het mishcien niet aan de xbox van je vriend shadow?

8. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Aan de xbox kan het niet liggen want het is me eigen xbox ( neem die wel eens mee )

Bij mijn xbox live Connectie test is ook alles in orde dus
    Maar het feit dat je ook niet met champagne kan connecten zegt toch al genoeg ?

Als je die Closed NAT hebt dan kan je met sommige mensen wel connecten en sommige niet waarom dat zo is weet ik ook niet maar kijk het maar eens even na

verder heb ik al tegen zo veel mensen hier gespeeld dat ik bijna zeker weet dat het niet aan mij xbox / connectie kan liggen .

Maar goed we zien het morgen wel dan

9. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    ja ik heb even op google gezocht en was op deze site uitgekomen. http://hushedcasket.com/node/1724 . heb gedaan wat daar stond en hoop dat die het nu wel doet. heb je anders nu even geen tijd?

10. Champagne Powder

Champagne Powder -Shredical-

Leuk Bevonden:
    0
    ff poorten opengooien. Werkte bij mij echter niet zo goed. Wat wel werkt is het ip adres van je box de 'DMZ' Host gooien van je router (dan staat ie direct in verbinding op het inet zonder restricties). HEb je dat niet kan je proberen upnp aan te zetten (optie in je router).

Vind ik wel :) Zij hier wel meer denk ik die het leuk / boeiend vinden dat dit toernooi er is.

11. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    oke ik heb dat ook gedaan. kan je anders niet even online komen champgane? dan kunnen we het gelijk uitproberen

12. Champagne Powder

Leuk Bevonden:
    0
    wederom unable to join... Check die DMZ dat werkt zowieso man.. morgen proberen we t weer!

13. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    dat is raar. ik had me dmz veranderd. internet op me pc deed het toen opeens heel sloom. nu ik het weer heb terugveranderd doet hij het weer gewoon normaal.

14. Miza

Miza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo bedoelde ik t ook nie8) het is leuk sowiesow:p ik bedoel dat ik nie ga moeilijk doen over een online tourney.

maar vaak op een offline tourney doe ik dat wel hahahahah:mad:

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gaaf heb dus net verloren van iemand die ongeveer net zo oud is als mijn zoon 8)

;)

Had ik idd niet door, dacht dat het gewoon een andere bijnaam van je was.

Maar zeker niet opnieuw, momi heeft eerlijk gewonnen.

Ben altijd in voor gewoon wat potjes. Al is dan een headset wel handig, kan ik direct wat tips van je lospeuteren ;)

16. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je zoon trainen en dan tegen mommi laten spelen:+

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ben hem al aan het pushen ;)

18. Champagne Powder

Leuk Bevonden:
    0
    Ah lol okay dan. Hoop dat dan nog eens op een meeting mee te maken dan ;)
    Ey en kan momi zich nog ff reggen hier / melden op deze draad? Is misschien wel leuk als de mogelijke winnaar even wat van zich laat horen omdat het immers een xbw tourney is (zou ik wel leuk vinden iig *))

19. Redje

Redje Mafketel 1ste klas

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond is prima. (vanaf 20u)
    Je kan me gewoon lastig vallen ook al zit ik in een party.

20. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    sjeezus, wat ben ik toch blij dat het bij mij altijd direct na het aansluiten gewoon heeft gewerkt.

*klopt even af*

misschien dat ik volgende maand ook wel mee wil doen, ben momenteel even geheel van Guile afgestapt en stop mijn tijd in Gouken, dus moet nog even flink oefenen.

Deel Deze Pagina