Taab slaat de spijker op z'n kop. Het is juist in discussies waar het redelijk fel aan toe gaat (zal je ook weinig verbazen dat ik toevalligerwijs daar vaak toevallig in rol
) dat post echt compleet van inhoud veranderen.
Iedereen weet ook wel op wie/wat voor een soort users ik dan doel als ik hier een topic over open om te klagen. Het zijn namelijk juist de inhoudsloze spammers die 'n discussie met een paar post (incl de reacties daarop) compleet de grond in kunnen stampen. Dit topic bijvoorbeeld was naar mijn idee een aardige discussie. 't Ging er fel aan toe, maar 't kon allemaal net. Jammer, jammer jammer alleen dat er dan altijd weer een paar etters tussen zitten die 't topic dan nét weer over het randje moeten schoppen.
Een geintje moet kunnen ja, ware het niet dat de mensen met 'n vertekend beeld van wat 'een geintje' is en vinden dat ze overal 'geintjes' mogen maken vaak de mensen zijn die 'n topic compleet kunnen nekken.
Goed, ik zal wat minder opgefokt proberen te reageren, om maar even iemand te quoten van 'n ander forum:
//edit: ik bedacht me net, is het niet mogelijk de quick-reply voor sommigen te verbergen? Kan net weer die drempel zijn die ze even dat moment van bezinning kan geven of ze nu wel die lame herhaling-oneliner willen posten.
Das namelijk nog zo iets, users die een soort veredelde papagaaien zijn en alleen maar herhalen wat er al eerder was gepost.
Ik voel het weer opkomen, aaaaarg, aaaaah!!111
Laatst bewerkt door een moderator: 17 feb 2005