1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Strip] Garfield

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 28 jan 2005.

1. Ruud

Ruud Guest

Thank you so much for sharing!

2. Gerben_S

Gerben_S Alias gerben

Leuk Bevonden:
    0
    Dirkjan is sowieso lachen.. Garfield mwa ben blij dat het uit mijn krant is en vervangen door DirkJan... http://www.dirkjanstrips.nl/ ((heb nog niet alles posts gelezen omdak simpelweg te ver heen ben)vond het wel vreemd dat de site ineens overbelast is??? xboxworldddD?))

3. Greate Pier

Greate Pier euuhm

Leuk Bevonden:
    0
    Bij andere strips heb ik eigenlijk nooit echt dat ik er hardop om kan lachen, maar bij Garfield dus echt wel he :D Echt ultiem droge humor, en kwa gedrag lijk ik trouwens ook nog op 'm :)

4. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    hee deze stond hier vandaag in de krant. Ik ben zelf groot fan van de dikke oranje kat. Heb zelf ook een oranje kat, maar die heet pompoen.
    Ik kreeg eerst elke dag een mailtje met een stripje er in en sloeg ze allemaal op op m'n computer, had er iets van 400 ofzo toen ik er mee stopte omdat ik naar amerika ging. Als ik terug kom pak ik het wel weer op :D

5. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    _O_ Hier ben ik het volkomen mee eens, Garfield is echt grappig maar, Clavin and Hobbes (hier in nederland casper en hobbes) is toch echt mijn favo!

6. Ik vind Garfield wel geinig, maar elftor is ook leuk.

extreem droog :cool:

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Mua beetje voorspelbaar allemaal, garfield is 100 x leuker :+

8. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2

Vond deze wel leuk.

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zojuist in m'n mail gekregen, de strip van vandaag!

Geweldig! :cool:

10. RedBullet

RedBullet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Garfield is idd geniaal, moest hard lachen om degenen die in deze thread staan :) Ik heb me ook ff opgegeven voor die mail, slim plan trouwens om ze op te slaan!
    Ik ben ook al vanaf 1995 ofzo lid van de donald duck, en ik blijf em gewoon cool vinden. Niet dat ik elke pagina in een deuk lig, maar toch is ie cool! :D
    Asterix en obelix kan ik ook om lachen, die films daarvan zijn al helemaal cool!

11. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Garfield is zulke veilige humor, ik heb geen gevoel bij deze comic waarbij ik zit van 'die grap had ik zelf niet kunnen verzinnen'. Jammer

12. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Kennen jullie die ene, dat ie aan et lijnen is en op een gegeven moment zo vermagerd is dat ie zijn tenen kan zien en zich kapot schrikt. Echt lol.

13. RedBullet

RedBullet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    True, maar dat past ook niet bij garfield. Garfield is geen strip die commentaar levert op regeringen ofzo iets..

14. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Dat hoeft voor mij ook niet, maar hij heeft zelden een grap waarvan ik zit ....eeeehmm.... 'whaaaahaaahaa'. Het blijft altijd bij een glimlach, waarbij ik bjivoorbeeld bij heinz weer op de grond lig van het lachen. Dirk Jan heeft dat ook, een twist/moraal/opmerking in het verhaal die zo bizar is dat je hem niet zag aankomen

15. Ruud

Ruud Guest

da -Z- scoort punten bij mij ;)

Die veilige eenvoudige humor verklaart denk ik ook wel voor een groot gedeelte waarom het bij zo veel mensen scoort.

16. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Garfield, hoe te omschrijven.....een kat waarvan ik de strips al eeuwen van volg. Geweldig gewoon, simpel, maar geweldig.

17. RedBullet

RedBullet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook niet zo gauw, maar dat is eigenlijk bij elke strip wel. Maar een grap hoeft niet slecht te zijn als je niet hardop lacht...
    Volgens mij lachen mensen ook eerder hard op als ze in gezelschap zijn, wat bij een strip meestal niet is. Kijk maar eens een komische film, als je die in je eentje kijkt of met een groep, dat maakt wel verschil!

18. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ben ik deels met je eens, maar niet geheel. Natuurlijk lachen mensen eerder als ze in een groep zijn, maar jij zal toch ook vaak genoeg een moment gehad hebben dat je in je eentje in een scheur lag en de anderen niet? :) Maar het punt wat ik eigenlijk wilde maken met mijn opmerking is dat Garfield van die...tjaaa.....veilige, laat-ik-niemand-voor-het-hoofd-stoten grappen maakt. Ik mis de schaterlach, nét die intelligente opmerking, nét die omdraaiing/verdraaiing van situaties die andere strips juist wel hebben. Wat wel voor Garfield spreekt is dat hij altijd die altijd suffe blik heeft :)

19. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
  20. RedBullet

RedBullet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, das helemaal waar...
    Maar je bent het er dus wel mee eens dat ie binnen zn genre goed is?

Deel Deze Pagina