1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Strip] Garfield

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 28 jan 2005.

1. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ja hij was weer fijn vandaag. :cool:

2. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Verdorie! Sinds de 14de ontvang ik geen Garfield's meer. Kom ook niet op de subscription pagina's die onderaan die mailtjes genoemd staan. Gaan ze het gratis verzenden afschaffen oid?

3. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik merk niks hoor, net er nog 1 in mn postvakje gekregen. Is het niet een soort 1 year Trial ofzo?

4. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    op www.nuklearpower.com staat ook een leuke. Vooral als je Final Fantasy speelt. Dat heb ik nooit gespeeld, maar ik vond hem toch leuk.

5. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
  6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Welke zijn leuker/komen leuker over, in het engels of nederlands? Of maakt het niet uit?
    Ken ze eigelijk alleen maar in het nl.

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind de Engelse, sommige woordgrappen of uitdrukking zien er in Nederlandse vertaling niet uit. Al weet je wel meteen wat het had moeten zijn in het Engels.

8. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik vind de Engelse echt 10 keer leuker. De grappen komen veel droger over dan in het Nederlands. Ik heb 2 weken voor het eerst de Nederlandse gelezen maar vond ze eigenlijk helemaal niet zo leuk :eek:

9. smarty_peanuts

smarty_peanuts Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    het maakt mij niet zo veel uit kan om ze allemaal lache, alluwel ik het wel af en toe heb dat ik ze niet begrijp

Deel Deze Pagina