1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Studio E-sports

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door kingarthur, 15 jun 2005.

1. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze geen oud nieuws laten zien of oude spellen.

2. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Daar gaat het programma in principe toch niet echt over? Het gaat toch meer om het competitie element? Wedstrijden laten zien en zo?

3. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is eig de bedoeling om het wat serieuzer te benaderen en niet gewoon maar wat aankloten.

4. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt het nu op TV?? Of gaat het programma niet meer door? Er is 1 aflevering gemaakt en toen heb ik er niets meer over gehoord.

5. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet is er nog helemaal niks bekend...

6. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij had toch dat DoAU toernooi gewonnen?? Zou voor jouw wel jammer zijn als het niet op TV komt. Lijkt me toch leuk om jezelf te zien ownen op nationale televisie

7. Kryalis

Leuk Bevonden:
    0
    lol, jah ik had gewonnen.
    Het zou inderdaad wel leuk zijn om mezelf op tv te zien. 'Ownen' kan ik het echter gewoon niet noemen omdat de matches (met name de finale) gewoon te spannend waren, ik had gewoon net even wat meer geluk dan de anderen. Betere reden is echter dat de finales (die op tv komen) niet met goede regels werden gespeeld (best of 3 games), dat was in de voorrondes wel zo.

Toch zou het voor diegenen die wat van DOA afweten wel vet zijn om de finale te zien, want dat was gewoon een te gekke match. Ik en Devil gingen echt helemaal gelijk op, eindstand was dan ook 3-2 in rounds voor mij, waarbij ik nog iets van 5% van m'n levensbalk overhield.
    Dat is echt een match die ik graag nog een keer wil zien. Denk ook wel dat het een redelijk beeld van een high-level match geeft.

8. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel een vet programma.. maar weet king tuur niet wann het er op komt?

9. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    is er nog niks bekend?

10. Kryalis

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op de WCG met een van de medewerkers gepraat en hij vertelde me dat iedereen die bij de opnames van de pilot aanwezig was nog een uitnodiging zou krijgen om gezamenlijk de uitzending nog eens te bekijken (dus helemaal af etc.).

De uitzending zelf zou waarschijnlijk niet op tv vertoond worden, maar het programma komt naar alle waarschijnlijkheid wel op tv, ze zullen hier dus nieuwe uitzendingen voor gaan maken.

Hoe, wat, waar of wanneer zou ik niet weten, maar het gaat dus waarschijnlijk nog wel door.

11. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb de uitzending al gezien. Het heet nu "Total E-sports" (kweenie of dat al genoemd was) en het moest eigenlijk al op televisie geweest zijn. Kweenie wanneer en op welke zender hij wordt uitgezonden.

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    vannacht komt ie om 0:30 op tv ... op rtl5!

13. Kryalis

Leuk Bevonden:
    0
    0:20 uur, om precies te zijn :)

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb een beetje een domme tijd (de doel groep slaapt) ... maar goed ik neem hem op ...post ik hem later wel :eek:

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hmm..dat ga ik dus mooi kijken! Morgen toch pas om 10:45 op school te zijn! :)

16. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ga ook zo kijken, ben benieuwd of het wat is.

Vind het overigens wel vreemd dat tijdens de opnames alles steeds opnieuw gedaan moest worden. Je begint toch ook geen voetbalwedstrijd opnieuw omdat de commentator zich versprak? Ik snap wel dat het overnieuw moet op een gegeven moment, maar echt sprake van een 'eerlijke' wedstrijd is er niet.

Misschien dat ze het wat beter regelen als ze inderdaad verder gaan met het programma, zoals ik zei.. ben benieuwd of het wat is. :)

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    was erg leuk.. ik hoop dat er meer afleveringen komen :)

18. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Had wel een reclame er van gezien vrijdag ofzo, maar was het vergeten :9
    Iemand toevallig opgenomen?

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb ik ... Ik kijk vanavond ff of ik hem ergens kan posten :)

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Het was wel aardig imo. Het kwam gewoon niet echt spontaan en natuurlijk over.

Deel Deze Pagina