1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[suggestie] Embedden Vimeo filmpjes

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Eckie, 27 jul 2008.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    kunnen jullie hier naar kijken
    Code:
    <object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" width="437" height="288" id="viddler"><param name="movie" value="http://www.viddler.com/player/c30bf289/" /><param name="allowScriptAccess" value="always" /><param name="allowFullScreen" value="true" /><embed src="http://www.viddler.com/player/c30bf289/" width="437" height="288" type="application/x-shockwave-flash" allowScriptAccess="always" allowFullScreen="true" name="viddler" ></embed></object>
    http://www.viddler.com/player/c30bf289/ het laatste stuk is de unieke code

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    De admins zijn gewoon een beetje afwezig in deze vakantieperiode. En als ze er zijn stelen wij ze voor andere zaken. O-)
    /trekt aan de bel

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Maar ze waren wel aanwezig genoeg om die Vimeo filmpjes binnen een uur te embedden. ;)
    Zet mijn suggesties maar op het 'to-do' lijstje in het modhok. :+

Als er over een tijdje nog steeds niks mee gedaan is trap ik dit topic gewoon weer omhoog. Net zo lang doorgaan totdat ik de aandacht krijg die ik verdien! 8)

edit: Ik zie dat je al aan de bel trekt. Mooi zo. Met mede Zuid-Limburgers kan ik tenminste praten :cool:

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Wij zijn er al sinds de eerste keer dat het werd gesuggereerd mee bezig, maar tot noch toe niks bereikt en we kunnen dus ook geen beloftes doen. Zolang wij nog geen antwoorden hebben, kunnen we jullie dus ook niks melden helaas. :)

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Tuurlijk kun je iets melden: Zeg dan gewoon dat je ermee bezig bent. Ik heb die suggesties al meerdere malen gepost, maar het werd gewoon genegeerd, of je krijgt een reactie dat er naar gekeken zou worden, maar je hoort er vervolgens een paar maanden niks meer van.

Zeg dan gewoon: 'Dulle, wat een super idee! We gaan er gelijk aan werken'
    Mocht het niet gelijk lukken zeg dan dit: 'Dulle; het is nog steeds een super idee, maar we hebben wat moeite om het goed te implementeren. Geef ons nog even de tijd, oh heilige Dulle'
    En als het helemaal niet lukt roep je gewoon: 'Het spijt ons, maar het kan niet verwezenlijkt worden. We zijn je niet waardig!'

Maar je kan me niet wijsmaken dat een spoilertagknop niet in de quick reply box kan? Als het in het uigebreide reactiescherm kan, dan waarom niet in de quick reply box?
    Over het embedden van XBW filmpjes kan ik niet zeggen of het wel/niet kan. Dat gaat meer de 'technische' kant op. (en toch denk ik dat het moet kunnen :+)

Anyway; ik weet nu dat jullie er mee bezig zijn, dus ik kan weer rustig slapen.

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    23 minuten later een reply snel genoeg? ;)

Daar komt bij dat we liever er aan gaan werken dan te melden dat we van plan zijn er aan te gaan werken. Zien we een goed idee gaan we door naar het modhok, kijken we ernaar, gaan we aan de slag, en dan vergeten we nog wel is te melden dat we er naar aan het kijken zijn. En een reactie van 1 van de crewleden is meer dan genoeg. :) Tevens verwachten wij ook niet dat het zo lang duurt, zoals je ziet hier bij het embedden van Vimeo gaat het redelijk vlot. Ipv te posten dat we er mee aan de slag zijn, realiseren we het gewoon zodat we kunnen posten dat het gedaan is.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Pff.. Dat is een reply van Mirik. Die tel ik niet mee. Ze verwijst gewoon naar Jorrit die op dat moment op vakantie was. :+
    Dan kan ik net zo goed die reacties van Slurpgeit en Lenny-t meetellen. :+

Als er lange tijd niet meer op gereageerd wordt ga ik denken dat jullie het gewoon vergeten zijn. Daarom dat ik steeds om een reactie blijf/bleef roepen.
    Ik ben iemand die graag 'constant' op de hoogte wilt worden gehouden, maar dat gaat blijkbaar tegen jullie visie in. Het zij zo. ;)

Maar zoals ik al zei: Ik weet iig nu dat jullie er mee bezig zijn. Dan weet ik iig dat jullie mijn suggesties niet hebben genegeerd.
    Hopelijk zien we de functies snel verschijnen! :)

8. SysanApse

SysanApse Guest

Maar wat wil je dan op dit forum laten zien als na 1 September er niks meer In-game getoond mag worden ?

9. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Om hier nog even op terug te komen:

Inmiddels hebben wij van Jorrit vernomen dat er geen extra buttons aan de Quick Reply Box kunnen worden toegevoegd. Dat zou naar zeggen ook het idee zijn van een 'Quick Reply'. Het heeft even op zich laten wachten, maar dan heb je ook niks. :+

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Haha, ok dan. :+
    Ben iig al blij dat je het even laat weten. ;)

Deel Deze Pagina