1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
  2. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij was het allang duidelijk dat er een T4 en T5 kwam..:{
     
  3. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    t5?? neee
    waarom zoiets nou weer verpesten?? die films gaan echt sucken
    heb nog nooit een film met meer dan 3 delen gezien die goed zijn
    (nee star wars ook niet, episode 2 was aardig maar verder)
     
  4. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat vond je van Rocky?
     
  5. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk dat ze nu te ver gaan. Judgement day is geweest en we weten hoe het gaat lopen nu (einde van deel 2 was nog beetje wazig). En arnie doet niet eens mee als hij gekozen word in die politieke shit. En heel T3 was best aardig en werd naar mijn idee gered door Arnie en dat te hete wijf (die andere robot).
    .
     
  6. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    starwars is nog steeds goed, dat episode 1 en 2 minder zijn dan 4,5 en 6 wil nog niet zeggen dat het slechte films zijn :{

    btw, er was al lang bekend dat t4 en t5 er zouden komen, ik vind het wel relax, we zitten er nu midden in.. nou wil ik zien hoe de robots zichzelf gaan maken, en hoe de mens hun weer verslaat 8)
     
  7. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Dit was 1 van mijn reply's in de t3 thread. T4 lijkt mij wel gaaf.

    Ik vond het onderstaande bericht op www.filmfan.nl

    Terminator 4 script in ontwikkeling
    Gepost door: Maurice Schutte - Zondag 10 augustus 2003

    Producent Mario Kassar (Terminator 3: Rise of the Machines) heeft in een interview laten weten dat een script voor een vierde Terminator-film in ontwikkeling is. Het script zal in circa acht tot negen maanden gereed zijn voor productie.

    Volgens Kassar zal de vierde film zich meer richten op de oorlog en het tijdreizen, dat nooit echt nader verklaard is in de eerste drie films.

    Ondertussen liet producent Moritz Bormann eerder deze week weten dat het nog niet zeker is of Arnold Schwarzenegger vanwege zijn politieke ambities betrokken zal zijn bij de vierde film. "Als we een goed script hebben gaan we zeker een vierde film maken - met of zonder Arnold Schwarzenegger", aldus Bormann.

    Hoewel een vierde Terminator-film nog niet officieel is aangekondigd, hebben de producenten met het wereldwijde succes van Terminator 3: Rise of the Machines hun zinnen gezet op een nieuw vervolg
     
  8. jvdl

    jvdl JvdL1982

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    star wars moet je van houden en dat worden 6 delen/films die best wel leuk zijn, rocky was tot deel 3 goed daarna verslechterte heel erg, denk ook dat als er films met meerdere delen komen er wel goed regisseurs, crew en acteurs op moeten komen anders wordt het meestal niks meer
    kijk maar naar jurassic park,robocop
     
  9. ITNL

    ITNL Guest

    YEs een nieuwe terminator. Deel 3 was dus echt wel zeer goed hé. En star wars is the shit. Alleen is het logisch dat deel 1 en 2 slechter (lees: nog steeds zeer goed) dan de eerst 3 films zijn omdat die 3 films nu eenmaal niet te overtreffen zijn in orginaliteit en stijl.... _O_ darth vader _O_
     
  10. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    ik had al best een vermoeden dat het ergens zou zijn gepost maarja op terminator4 vond ie nix en terminator 4
    mag niet omdat de zoekterm te klein is

    ja ik weet het, was een slap voorbeeld
    maar rocky is een goed voorbeeld :D
     
  11. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    OMG! Yess zag gister T3 en die was echt ongeloofelijk gaaf!
    laat die andere delen maar komen!
     
  12. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    CAMERON, STOP THEM!!!!!!
     
  13. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    t3 had nog geen eens moeten komen, zei ik ook in de t3 thread.
    zodat je er veel over kon speculeren
     
  14. 70ffL1n3

    70ffL1n3 God among insects

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was aangenaam verrast met deel 3. Ook al sucken deel 4 en 5 (omdat films na het derde deel niet meer tof zijn ; Star Wars, Alien) dan nog mogen ze het proberen. Wie weet valt het wel mee?
     
  15. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    4 en 5 zijn nog geen eens uit, hoe weet je nou dat ze sucken? :confused:
     
  16. jermain

    jermain

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    18
    dat is pas uitmelkerij.. ieder deel gaat zo:
    Rocky doet mee aan een bokswedstrijd en hij verliest...
    Rocky gaat trainen...
    Rocky krijgt weer pak slaag maar krijgt wanneer hij bijna ko is een stoot zelfvertrouwen en geeft z'n tegenstander pak slaag...



    en als je T4 en T5 te veel vind
    dan kijk je ze gewoon niet :D
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2003
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Terminator vind ik echt strak heb deel drie nog niet gezien maar krijg hem dit weekend op dvd. Maar een terminator zonder arnie vind ik een beetje nep. Arnie is the terminator!!!
     

Deel Deze Pagina